پارامونت تریلر فصل دوم سریال Halo TV را منتشر کرد

با نزدیک شدن به تاریخ شروع فصل دوم، پارامونت تریلر جدیدی از اقتباس تلویزیونی Halo خود منتشر کرد.

داستان از جایی شروع می شود که فصل اول پایان یافت. در اینجا توضیح رسمی فصل دوم آمده است: “مستر چیف جان-۱۱۷ تیم اسپارتی های نخبه خود را در برابر تهدید بیگانگان موسوم به میثاق رهبری می کند. جان-۱۱۷ به عنوان بهترین امید بشر برای پیروزی در جنگ، ارتباط عمیق خود را با یک ساختار بیگانه مرموز کشف می کند. که کلید نجات بشریت یا نابودی آن است – هالو.

به تریلر تعبیه شده در زیر نگاهی بیندازید.


Halo The Series | تریلر رسمی فصل دوم | پارامونت +

فصل دوم در ۸ فوریه در پارامونت پلاس با دو قسمت در دسترس در اولین نمایش آغاز خواهد شد. قسمت‌های جدید هر هفته پنج‌شنبه پخش می‌شود تا اینکه فصل احتمالاً در ۲۱ مارس به پایان برسد.

تولید برای فصل دوم Halo در سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز شد. پارامونت به طور تصادفی تاریخ شروع به بیرون درز کرد برای فصل دوم در اوایل دسامبر، زمانی که فصل اول را برای تماشا در YouTube (فقط برای مناطق خاص) در دسترس قرار داد.

علیرغم هیاهویی که پیرامون لحظات خاصی در اقتباس، مانند فاش شدن چهره مستر چیف، باسن مستر چیف آشکار می شودو مستر چیف در حال سکس در حالی که کورتانا تماشا می کند از دور، نمایش رکورد زد به‌عنوان پربیننده‌ترین سریال پارامونت پلاس در ۲۴ ساعت اول در سراسر جهان به نمایش درآمد.


منبع: https://www.eurogamer.net/paramount-releases-halo-tv-show-second-season-trailer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *