آمازون تا ۱۴۹ دلار از M2 Mac Mini اپل تخفیف می دهد، از جمله قیمت پایین جدید در مدل ۵۱۲ گیگابایتی

آمازون امروز M2 Mac mini اپل را در هر سه پیکربندی به فروش می‌رساند ۴۹۹٫۹۹ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی، از ۵۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. برای همه این معاملات باید یک کوپن روی صفحه بگیرید و پس از انجام این کار، قیمت‌های تخفیف‌خورده نهایی را در صفحه پرداخت خواهید دید.

آمازون تا ۱۴۹ دلار از M2 Mac Mini اپل تخفیف می دهد، از جمله قیمت پایین جدید در مدل ۵۱۲ گیگابایتیتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

اپل یک سال پیش در این ماه، مک مینی را به روز کرد و تراشه های M2 و M2 Pro را به خط تولید معرفی کرد. اگر پرایم نداشته باشید، تخمین‌های تحویل این رایانه‌ها تا اواخر ژانویه شروع شده است، اما همه مدل‌ها هنوز مقدار زیادی موجودی در آمازون با این قیمت‌های تخفیف دار دارند.

توجه: تا زمان تسویه حساب، قیمت معامله را مشاهده نخواهید کرد.

همچنین می‌توانید M2 Mac mini 512 گیگابایتی را در فروش خریداری کنید ۶۷۵٫۹۹ دلار با کوپن روی صفحه، از ۷۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یک قیمت جدید و کم سابقه برای این مدل از مک مینی است و در صورت سفارش امروز، تاریخ تحویل ۳۰ ژانویه تخمین زده می شود.

توجه: تا زمان تسویه حساب، قیمت معامله را مشاهده نخواهید کرد.

در نهایت، آمازون دارای M2 Pro برای مک مینی رده بالاتر است ۱۱۴۹٫۹۹ دلار با کوپن روی صفحه، از ۱۲۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این مدل به اندازه مدل‌های M2 به فروش نمی‌رسد، و این دومین قیمت مناسب در رایانه است.

توجه: تا زمان تسویه حساب، قیمت معامله را مشاهده نخواهید کرد.

کامل ما خلاصه معاملات اطلاعات بیشتری در مورد آخرین فروش ها و معاملات مربوط به اپل دارد.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/23/apples-m2-mac-mini-new-low-price/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *