فرانسه آمازون را ۳۵ میلیون دلار به دلیل نظارت “سرزده” کارکنان جریمه کرد

سازمان دیده بان حریم خصوصی داده های فرانسه، CNIL، یک شرکت تابعه لجستیکی آمازون را ۳۲ میلیون یورو یا ۳۵ میلیون دلار به دلار آمریکا جریمه کرده است. سیستم نظارت کارکنان “بیش از حد سرزده”. CNIL می گوید که سیستم به کار گرفته شده توسط آمازون فرانسه Logistique “وقفه های کاری را با چنین دقتی اندازه گیری می کند و به طور بالقوه از کارکنان می خواهد تا هر وقفه یا وقفه ای را توجیه کنند.”

البته این سیستم همانطور که به نظر می رسد همیشه به کارگران انبار شرکت تحمیل شده است CNIL می گوید که نرم افزار نظارت، عدم فعالیت کارمندان را از طریق یک بارکد اسکنر اجباری که برای پردازش سفارش ها استفاده می شود، ردیابی می کند. این سیستم زمان بیکاری را به عنوان وقفه در اسکن بارکد ردیابی می کند و کارمندان را برای مدت زمان کوتاهی یک دقیقه فرا می خواند. سازمان فرانسوی با استفاده از اروپا، صحت این سیستم را غیرقانونی اعلام کرد به عنوان مبنای قانونی حکم.

برای این منظور، این به عنوان یک پرونده کارگری طبقه بندی نمی شود، بلکه یک پرونده پردازش داده در مورد نظارت بیش از حد است. CNIL با اشاره به اینکه آمازون از این داده ها برای ارزیابی عملکرد کارکنان به صورت هفتگی استفاده می کند، نوشت: «همانطور که اجرا شد، پردازش بیش از حد مزاحم در نظر گرفته می شود. این سازمان همچنین خاطرنشان کرد که آمازون این داده ها را برای همه کارمندان و کارگران موقت نگه داشته است.

آمازون پاسخ داد در مورد این موضوع، نوشت: “ما به شدت با نتایج CNIL که از نظر واقعی نادرست هستند، مخالفیم و ممکن است به این تصمیم اعتراض کنیم.” آمازون در ادامه گفت که این تنها شرکت در صنعت لجستیک نیست که از این نوع سیستم انبار متصل استفاده می‌کند و سیستم را برای متعادل کردن حجم کاری بین تیم‌ها به کار می‌گیرد تا بتوانیم سفارشات را به صورت ایمن و کارآمد نگه داریم. شیوه.” او گفت که محدودیت آستانه سیستم خود را افزایش می دهد و به طور بالقوه به کارمندان یک پنجره طولانی تری را قبل از ورود هشدارها می دهد.

آمازون گفت که در حال بررسی جذابیت است، بنابراین ما در حین توسعه این داستان را زیر نظر خواهیم داشت. در طرف دیگر حوض، این شرکت عملا خود را در آب گرم زندگی می کند. آمازون مشخص شد جراحات کارگران انبار در سال ۲۰۲۲ و بوده است در موارد متعدد. در واقع، بخش تدارکات شرکت با سرعت بالایی در میان کارکنان پراکنده می شود که در نهایت به پایان می رسد. شاید به نوعی سیستم نظارت شرکتی نیاز داشته باشد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/france-fines-amazon-35-million-over-intrusive-employee-surveillance-161302822.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/france-fines-amazon-35-million-over-intrusive-employee-surveillance-161302822.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *