آمازون ۳۰۰ دلار از چندین مدل نمایشگر اپل استودیو با قیمت ۱۲۹۹٫۹۹ دلار در دسترس است.

آمازون امروز با قیمت پایین همیشه در استودیو نمایشگر مطابقت دارد که اکنون برای آن در دسترس است ۱۲۹۹٫۹۹ دلار، از ۱۵۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. این نسخه شیشه‌ای استاندارد استودیو نمایشگر با پایه قابل تنظیم شیب است و در حال حاضر تاریخ تحویل تخمینی ۲۳ فوریه برای ارسال Prime دارد.

آمازون ۳۰۰ دلار از چندین مدل نمایشگر اپل استودیو با قیمت ۱۲۹۹٫۹۹ دلار در دسترس است.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

صفحه نمایش استودیو دارای یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی ۵K شبکیه چشم با وضوح ۵۱۲۰ در ۲۸۸۰ و تا ۶۰۰ نیت روشنایی است. تخفیف‌ها در استودیو نمایشگر در چند ماه گذشته بسیار نادر بوده است و این تنها دومین بار در سال ۲۰۲۴ است که قیمت پایین بی‌سابقه‌ای را در هر نسخه از مانیتور مشاهده می‌کنیم.

اگر می‌خواهید به گزینه شیشه‌ای با بافت نانو ارتقا دهید، آمازون این مدل از نمایشگر استودیو را نیز به فروش می‌رساند. در دسترس است برای ۱۵۹۹٫۹۹ دلاراز ۱۸۹۹٫۹۹ دلار که دومین قیمت برتر در استودیو نمایشگر با شیشه‌های نانوبافت است.

اپل می گوید که صفحه نمایش استاندارد برای «بازتاب بسیار کم» طراحی شده است، اما برای اتاق هایی که در آن تابش خیره کننده زیادی وجود دارد، اپل گزینه شیشه ای با بافت نانو را با بازتاب حتی کمتر پیشنهاد می کند.

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/19/apple-studio-display-amazon/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *