AirPods 4 و AirPods Max با USB-C هنوز در اواخر امسال انتظار می‌رود

طبق آخرین اطلاعات، اپل همچنان قصد دارد چند مدل جدید AirPods را در اواخر امسال عرضه کند اشتراک گذاشته شده توسط بلومبرگمارک گورمن.

AirPods 4 و AirPods Max با USB-C هنوز در اواخر امسال انتظار می‌رود
در یک نسخه اکتبر ۲۰۲۳ از او روشن کردن در خبرنامه، گورمن گفت که اپل قصد دارد دو مدل ایرپاد نسل چهارم و ایرپاد مکس را در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه کند. او روز یکشنبه تایید کرد که این طرح “هنوز در حال انجام است”.

گورمن انتظار دارد که ایرپادهای نسل چهارم پایه دارای طراحی جدید با تناسب بهتر، کیفیت صدا بهبود یافته و کیس شارژ به روز شده با درگاه USB-C باشند. او همچنین انتظار دارد که ایرپادهای نسل چهارم با قابلیت حذف نویز فعال و یک بلندگو در جعبه شارژ وجود داشته باشد که بتواند صدایی را برای ردیابی موقعیت مکانی Find My پخش کند.

او گفت که اپل قصد دارد پس از عرضه دو مدل نسل چهارم، نسل دوم و نسل سوم AirPods را متوقف کند.

به گفته Gurman، AirPods Max به‌روزرسانی‌شده به جای Lightning از درگاه USB-C برای شارژ و پخش صدا با سیم بهره می‌برد، اما هیچ تغییر عمده دیگری ندارد. او گفت که هدفون های روی گوش ممکن است در رنگ های جدید نیز در دسترس باشند. گزینه های رنگ فعلی شامل سبز، صورتی، نقره ای، آبی آسمانی و خاکستری فضایی است.

گورمن انتظار دارد AirPods Pro جدید در سال ۲۰۲۵ با تغییرات طراحی و یک “تراشه به روز شده” عرضه شود، که ممکن است به تراشه H3 برای بهبود کیفیت صدا اشاره داشته باشد.

اپل نسل سوم AirPods را در رویداد اکتبر ۲۰۲۱ خود رونمایی کرد، در حالی که AirPods Max در یک بیانیه مطبوعاتی در دسامبر ۲۰۲۰ معرفی شد.

جمع بندی های مرتبط: AirPods 3، AirPods Max
برچسب ها: مارک گورمن
راهنمای خریدار: AirPods (نخرید)، AirPods Max (احتیاط)
انجمن های مرتبط: AirPods


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/19/new-airpods-later-this-year-rumor/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *