مایکروسافت سؤالات آینده دیجیتال ایکس باکس را قطع می کند

تصمیم مایکروسافت برای اخراج ۱۹۰۰ کارمند ظاهراً باعث کاهش تعداد تیم‌های خرده‌فروشی بازی‌های این شرکت شده است و سؤالات جدیدی در مورد آینده Xbox در تجارت بازی‌های فیزیکی ایجاد کرده است.

نوشتن روی X، Jez Corden ویندوز مرکزی گفت مایکروسافت “بخش هایی را که برای عرضه بازی های ایکس باکس به خرده فروشی فیزیکی اختصاص داده شده بودند، تعطیل کرد”.

آیا این پایان بازی های Xbox جعبه ای است؟ کوردن ادامه داد، شاید هنوز نه. مایکروسافت می‌تواند تولید بازی‌های فیزیکی را برون‌سپاری کند و ممکن است تیم‌ها را در بخش‌های مختلف ادغام کند. اما اخباری مبنی بر کاهش کارکنانی که روی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها کار می‌کنند، بعداً منتشر می‌شود مایکروسافت به طور تصادفی فاش کرد که برای آینده کنسولی فقط دیجیتالی برنامه ریزی کرده است در اوایل امسال و تنها هفته گذشته، مایکروسافت گفت که یکی از بازی های کلیدی خود برای امسال – هل بلید ۲ – یک راه اندازی فقط دیجیتالی خواهد بود.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

دانیل احمد، تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدیویی، «این روزها بازی‌های AAA خاصی با ۸۰ درصد به‌علاوه اشتراک‌های دیجیتال در ایکس‌باکس وجود دارد، بنابراین خیلی تعجب‌آور نیست». نوشت در پاسخ. “نشان دهنده این است که نسل بعدی مطمئنا چگونه خواهد بود.”

Eurogamer برای اظهار نظر در مورد برنامه های عرضه بازی فیزیکی خود با مایکروسافت تماس گرفته است.

برنامه‌های مایکروسافت برای جایگزینی Xbox Series X فعلی با یک تازه‌سازی دیجیتالی در حافظه پنهان فایل‌هایی که در سپتامبر گذشته به‌طور تصادفی در سرور FTC آپلود شد گنجانده شد.

این برنامه‌ها، که از آوریل ۲۰۲۲ شروع شده بودند، یک دستگاه «تمام دیجیتالی بسیار دوست‌داشتنی» را برای راه‌اندازی امسال توصیف می‌کردند که انرژی کمتری مصرف می‌کرد، وای‌فای سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌کرد و دارای ۲ ترابایت حافظه داخلی بود.

فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس بعدا تصدیق کرد فاش شد، اما گفت که حاوی «ایمیل‌ها و اسناد قدیمی» است، و گفت که «خیلی چیزها تغییر کرده است» – هرچند که آیا این شرکت هنوز یک Xbox Series X فقط دیجیتال در ذهن دارد، او نگفت.

این یک چیز خوبی است که مایکروسافت اکنون می‌گوید که برنامه‌های آتی «شگفت‌انگیز همه دیجیتال» آن قدیمی شده‌اند.» من در آن زمان نوشتم. آنها یک مسیر بالقوه متفاوت به سونی و در نتیجه حفظ بازی ضعیف‌تر را پیشنهاد کردند.»


منبع: https://www.eurogamer.net/microsoft-cuts-prompt-xbox-digital-future-questions?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *