آیپد پرو ۱۱ اینچ اولد احتمالاً عرضه محدود خواهد داشت

انتظار می‌رود که اپل مدل‌های جدید ۱۱ اینچی و ۱۲٫۹ اینچی آیپد پرو با صفحه‌نمایش اولد را تا پایان مارس ۲۰۲۴ (اوایل فروردین ۱۴۰۳) معرفی کند. گزارش جدیدی از راس یانگ نشان می‌دهد که تولید آیپد پرو ۱۱ اینچ از مدل ۱۲٫۹ اینچی آن محدودتر خواهد بود.

به‌گفته‌ی یانگ، نمایشگرهای اولد برای آیپد پرو ۱۱ اینچی درحال‌حاضر توسط سامسونگ تأمین می‌شوند؛ اما در همین ماه، ال‌جی نیز تولید همین نمایشگرها را برای تبلت اپل شروع خواهد کرد. ال‌جی درحال‌حاضر پنل‌های اولد آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچ را تولید می‌کند.

بر اساس تحلیل یانگ، به‌نظر می‌رسد که تولید پنل ۱۱ اینچی نسبت‌به ۱۲٫۹ اینچی محدودتر خواهد بود که ممکن است باعث شود آیپد پرو ۱۱ اینچی در مقایسه‌با مدل ۱۲٫۹ اینچی در تعداد محدودتر عرضه شود.

هنگامی که ال‌جی تولید پنل ۱۱ اینچی را آغاز کند، اپل خواهد توانست به‌سوی رفع کمبودها و افزایش دسترسی به آیپد پرو ۱۱ اینچی قدم بردارد.

مارک گرمن، افشاگر، پیش‌تر گفته است که سری جدید آیپد پرو تا اواخر مارس یا آوریل (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) برای عرضه آماده می‌شود.

گرمن همچنین می‌گوید که خالق آیفون قصد دارد نسخه‌ی ویژه‌ای از iPadOS 17.4 با پشتیبانی از سخت‌افزارهای جدید طراحی کند که همراه با آیپد‌های جدید منتشر خواهد شد.


منبع: https://www.zoomit.ir/tablet/418092-11-inch-oled-ipad-pro-short-supply/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *