ابی بازیگر The Last of Us Part 2 فاش کرد که سوء استفاده آنلاین نه تنها جان او بلکه پسر بچه اش را نیز تهدید کرده است.

صداپیشه ای که نقش ابی را در The Last of Us Part 2 بازی کرد، فاش کرد که نه تنها او این کار را انجام داده است دریافت پیام های توهین آمیز هنگامی که بازی منتشر شد، اما سوء استفاده کنندگان درباره پسر نوزاد او نیز تهدید به مرگ کردند.

لورا بیلی با صحبت در مستند جذاب پشت صحنه، Grounded 2: Making The Last of Us Part 2، تأیید کرد که “تهدیدهای واقعی مرگبار” بسیار نگران کننده بودند، آنها به پلیس منتقل شدند، در حالی که پسر نوزادش – کسی که “در تمام این مدت به دنیا آمد” – همچنین تهدیدهایی نیز دریافت کرد.


ابی بازیگر The Last of Us Part 2 فاش کرد که سوء استفاده آنلاین نه تنها جان او بلکه پسر بچه اش را نیز تهدید کرده است.Grounded II: Making The Last of Us Part II


Grounded II: Making The Last of Us Part II

تهدیدها – به این دلیل فرستاده شد که شخصیت خیالی او با شخصیت خیالی دیگری رفتار کرد که زیرمجموعه ای از به اصطلاح طرفداران آن را دوست نداشتند – آنقدر جدی شد که او حتی مجبور شد برای اطمینان از امنیت خود تعدادی را به پلیس بسپارد.

بیلی گفت: «هر بار که آنلاین شدم، این تنها چیزی بود که دیدم. «تهدید به مرگ و تهدید به خشونت.

“بدترین آن – تهدیدهای مرگبار واقعی – از بین رفت [to police]. آنها مطمئن شدند که آنها کسی نیستند که در نزدیکی زندگی می کنند.

“آنها پسرم را که در تمام این مدت به دنیا آمده بود تهدید می کردند و بله، خشن بود. اما، می دانید، بیش از هر چیز به من یاد داد که فاصله بگیرم.”

رئیس مشترک Naughty Dog نیل دراکمن می‌گوید ایده‌ای برای فصل سوم و آخر سریال The Last of Us آماده کرده است..

دراکمن در پایان همان مستند پشت صحنه صحبت کرد و اذعان کرد که با وجود اینکه هنوز داستانی را به طور کامل تعریف نکرده است، هسته ایده ای دارد که «به همان اندازه هیجان انگیز است. [The Last of Us Part 1]”.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-last-of-us-part-2s-abby-actor-reveals-online-abuse-didnt-just-threaten-her-life-but-her-baby-son-too?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *