اخراج سونی بر ۱۰ درصد از توسعه دهندگان Horizon Forbidden West تأثیر گذاشته است

گوریلا گیمز، توسعه دهنده Horizon Forbidden West، ۱۰ درصد از کارکنان خود را کاهش می دهد.

این کاهش ها در استودیو به عنوان بخشی از اعلامیه دیروز آمده است که ۹۰۰ کارمند بیکار خواهند شد در سراسر چندین استودیو و بخش. در کل، این معادل هشت درصد از نیروی کار پلی استیشن است.

به گزارش روزنامه هلندی آگهی (از طریق VGC) Guerilla قرار است ۴۰ کارمند را که حدود ۱۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کند. Eurogamer از سونی خواسته است تا نظر بیشتری بدهد.


اخراج سونی بر ۱۰ درصد از توسعه دهندگان Horizon Forbidden West تأثیر گذاشته استHorizon Forbidden West Complete Edition – Features Trailer | بازی های کامپیوتری


تریلر بازی Horizon Forbidden West PC.

چریکی بود در سال ۲۰۰۵ توسط سونی خریداری شد. از آن زمان، این استودیو بیشتر به خاطر کارهایش در سری Horizon شناخته شد. سال گذشته استودیو آن را منتشر کرد گسترش Burning Shores برای Horizon Forbidden West. همچنین در کنار Firesprite روی عنوان PS VR2 کار کرد. Horizon Call of the Mountain.

در مورد آینده این سری، Guerrilla تأیید کرد که “Horizon برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت.” این شامل اقتباس آینده نتفلیکساین جدیده پروژه آنلاین متمرکز بر همکاری و الف سومین بازی با تمرکز بر آلوی. علاوه بر این، شایعه شده بود که استودیو در حال کار بر روی یک ریمستر Zero Dawn.

در همین حال، ماه آینده، Horizon Forbidden West Complete Edition برای رایانه شخصی عرضه خواهد شد. همانطور که ممکن است تصور کنید، نسخه کامل (که اکتبر گذشته برای پلی استیشن عرضه شد) بازی پایه و بسط را به همراه انواع آیتم های درون بازی با هم ترکیب می کند. اینها شامل یک ژست انحصاری و رنگ چهره برای حالت عکس، به علاوه پنج آیتم است که می توان با پیشروی در داستان قفل آن را باز کرد: لباس Carja Behemoth Elite و Short Bow، لباس Nora Thunder Elite و Sling، قطعه Apex Clawstrider Machine Strike، و یک بسته منبع حاوی مهمات، معجون و بسته های سفر.


منبع: https://www.eurogamer.net/sony-layoffs-reportedly-impact-10-of-horizon-forbidden-west-developer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *