لوازم هوشمند Tyhpur آشپزخانه من را تسخیر کرده اند

چند ماه پیش، من نوشتم اطلاعیه برای یک محصول به نام ایستگاه Sous Vide از تیفوس. دلیل انجام این کار این بود که نه تنها من از طرفداران پر و پا قرص آشپزی و گذراندن وقت در آشپزخانه هستم، بلکه می توان آن را به عنوان یک وسیله “هوشمند” نامگذاری کرد زیرا برای کنترل زمان پخت و دمای آب به یک برنامه اندروید متصل می شود. با توجه به اینکه من برای یک سایت آندروید کار می کنم، آن چیزی است که می توانم بدون خارج شدن از موضوع پوشش دهم. به سرعت تا به امروز و پس از دریافت یک واحد برای بررسی و درست کردن استیک های زیادی با آن، می توانم به طور رسمی بگویم که تایفور در این چند ماه اخیر بیشتر پخت و پز را در خانه من انجام داده است.

لوازم هوشمند Tyhpur آشپزخانه من را تسخیر کرده اند

Sous Vide Station اولین تجربه شخصی من با استفاده از این روش آشپزی است، و قبل از این، من بسیار ترسیده بودم. چیزی که من را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد این است که تنظیم و استفاده از آن آسان است. در ساده ترین توضیحات، شما مخزن را با آب پر می کنید، آنچه را که در حال پختن هستید در صفحه نمایش لمسی تمام رنگی زیبا برنامه ریزی می کنید، غذای خود را در یک کیسه پلاستیکی می اندازید، هوای کیسه را با جاروبرقی کوچک خود دستگاه می مکید و سپس شروع را بزنید. این واحد دمای آب شما را مدیریت می‌کند، زمانی که غذای شما تمام شد به شما اطلاع می‌دهد و برخلاف بسیاری از گزینه‌های سوسوی ارزان‌تر، مقدار زیادی آب مورد نیاز برای پخت و پز را بسیار سریع گرم می‌کند. برای یک استیک ریبی با ضخامت حدود ۱ اینچ، پخت در آب حدود یک ساعت طول می کشد. هنگامی که از آب خارج شد، آن را روی اجاق گاز بپزید و در حالی که کره و سبزی‌ها را می‌مالید، تجربه طعمی دیوانه‌کننده‌ای خواهید داشت.

کل فرآیند پخت و پز در ۴ عکس ساده

برای چیزهای بیشتر از استیک نیز عالی است. در صفحه نمایش لمسی دستگاه، یک کاتالوگ کامل دستور غذا وجود دارد که می توانید از طریق آن نگاه کنید. دستور العمل های ماهی، غذاهای سبزیجات، و خیلی چیزهای دیگر وجود دارد. در هر دستور غذا، مقدار مواد لازم و همچنین زمان پخت، زمان آماده سازی و حتی سختی دستور غذا را به شما می دهد.

بسیاری از اوقات، برنامه ای که به این نوع دستگاه ها متصل می شود، زباله کامل است. این به سادگی در مورد برنامه Typhur صدق نمی کند. برنامه اندروید عالیه با این برنامه، می‌توانید تنظیمات دستگاه را در حین پخت و پز کنترل کنید، به همان کتاب دستور غذا دسترسی پیدا کنید، نرم‌افزار دستگاه را به‌روزرسانی کنید، و بسیاری موارد دیگر. برای من، با توجه به طولانی شدن زمان آشپزی، می توانم آشپزی را شروع کنم، و سپس در خانه بگردم و کارهای دیگری انجام دهم. وقتی آشپز تمام می‌شود، برنامه به من اطلاع می‌دهد، ایستگاه Sous Vide دما را نگه می‌دارد تا بیش از حد غذا پخته نشود و سپس من به آشپزخانه برمی‌گردم تا آشپزی را تمام کنم. بسیاری از اوقات، می‌توانید از این نوع برنامه‌ها صرفنظر کنید، اما با محصولات Typhur، این برنامه در واقع تجربه را افزایش می‌دهد.

من همچنین از سرخ کن هوای هوشمند Typhur که به همان برنامه وصل می شود و همچنین دماسنج گوشت هوشمند این برند استفاده کرده ام. سرخ کن بادی که به گنبد معروف است، فوق العاده خوب و یکنواخت طبخ می کند. برخلاف آخرین سرخ کن بادی من، که بلندتر بود و مجبور می شدی غذاهای خاصی را روی خودش بچینی، Dome عریض و عمیق است و فضای پخت و پز بزرگی را فراهم می کند که یادداشت های تایفور حتی می تواند پیتزا را تحمل کند. من هنوز آن را امتحان نکرده‌ام، اما می‌دانم که سیب‌زمینی‌های خانگی را ترد می‌کند و به طور یکنواخت پخته می‌شود، به‌علاوه اخیراً برخی از بهترین بال‌های مرغی را که تا به حال خورده‌ام به دست آورده است.

در مورد دماسنج گوشت، به نام Typhur Sync، حداقل در حال حاضر جایگزین پروب های قابل اعتماد MEATER من شده است. اجرای همه چیز در یک برنامه بسیار راحت است که نمی توان از آن گذشت. می‌توانم رفتن سوس ویدم را تماشا کنم، دمای هوا را با چیزی در فر ردیابی کنم، و بدانم که سرخ‌کن هوا چه زمانی بوق می‌زند. با این سه محصول که همگی روی یک برنامه اجرا می‌شوند، زمان صرف شده در آشپزخانه فوق‌العاده بوده است. زمان پخت بهتر مدیریت می شود و از همه مهمتر طعم غذا فوق العاده است.

اکنون، دریافت کل تجربه تایفور در آشپزخانه شما ارزان نیست. خود ایستگاه Sous Vide در حال حاضر ۱۲۹۹ دلار قیمت دارد. سرخ کن هوا Dome 499 دلار است (در حال حاضر با دماسنج خواندن فوری Typhur ارائه می شود) و Typhur Sync 229 دلار (در حال حاضر با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می رسد) برای دو کاوشگر و واحد. این یک سرمایه گذاری زمانی بزرگ برای هر کسی است، اما چیزی که حداقل می توانم آن را تأیید کنم این است که هر محصول احساس می کند ارزش آن قیمت ها را دارد. سخت افزار دستگاه Sous vide فلزی و درجه یک است (راستش، ظاهری کاملاً جذاب دارد)، در حالی که سخت افزار Dome و کنترل های لمسی فوق العاده هستند. همه چیزهایی که من از تایفور امتحان کرده‌ام عالی بوده است، بنابراین در حالی که اعتراف می‌کنم قیمت‌ها وحشیانه هستند، محصولات عالی هستند.

اگر به دنبال ارتقای تجربه آشپزخانه خود هستید یا می‌خواهید کل این غذا را امتحان کنید، پیوندهای زیر را دنبال کنید. در صورت تمایل هر گونه سوالی که ممکن است داشته باشید از من بپرسید. تمام تلاشم را می کنم که جواب بدهم اوه، و اگر نظری در مورد آماده بودن استیکم دیدم، نگران نباشید، می دانم که عالی است.

لینک های خرید: ایستگاه Sous Vide | گنبد | همگام سازی


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/15/tyhpurs-smart-appliances-have-taken-over-my-kitchen/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *