اینجا یک پیکسل ۸ است که ۱۰ دلار ارزان تر از هر جای دیگری است

گوگلتماس نهایی“برای معاملات فعلی Pixel 8 هنوز کاملاً انجام نشده است و بیشتر مکان‌ها آن را با ۱۵۰ دلار تخفیف دارند. هر چند یک مکان وجود دارد که می‌توانید آن را با ۱۶۰ دلار تخفیف دریافت کنید و آن Woot است.

بهترین معامله فعلی پیکسل ۸ در حال حاضر از طریق سایت معاملات عجیب و غریب آمازون است که به نظر می رسد به یافتن دسته هایی از دستگاه های جدید پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو که می تواند با کمترین قیمت مطلق ارائه کند، ادامه می دهد. این قرارداد Pixel 8 فقط جدیدترین است و شما نیز می‌توانید از آن بهره ببرید.

بنابراین کاملاً واضح است که این پیکسل ۸ از Woot یک مدل کاملاً جدید در Obsidian با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این گوشی با قیمت ۶۹۹ دلار به فروش می رسد و اغلب تا ۵۴۹ دلار تخفیف دارد. با این حال، این تبلیغ برای شما پیکسل ۸ را با قیمت ۵۳۹ دلار دریافت می کند.

تا جایی که من می توانم بگویم، آنها هیچ رنگ دیگری خارج از Obsidian/مشکی ندارند. این نیز به‌عنوان واحد «قفل‌شده» فهرست شده است، بنابراین در همه حامل‌ها کار می‌کند. البته، می‌دانیم که استفاده از یک سیم‌کارت از اپراتورهای خاص اغلب به معنای به‌روزرسانی‌های با تأخیر است، بنابراین وضعیت قفل‌شده واقعاً مهم نیست جز اینکه می‌توانید آن را به شرکت مخابراتی انتخابی خود ببرید.

قبل از کشیدن ماشه به بررسی ما نیاز دارید؟ ایناهاش.

لینک معامله ووت


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/23/heres-a-pixel-8-thats-10-cheaper-than-anywhere-else-160-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *