اکتیویژن ۲۷۰۰۰ حساب Call of Duty را به دلیل تقلب ممنوع کرد

طبق گفته اکتیویژن، بیش از ۲۷۰۰۰ حساب Call of Duty در آخر هفته به دلیل تقلب در Warzone و Modern Warfare 3 مسدود شدند.

سیستم های تشخیص ارتقا یافته سیستم ضد تقلب Ricochet پشت این موج ممنوعیت ها هستند و به روز رسانی های امنیتی بیشتری در راه است.

این خبر پس از انتشار اخیر Warzone و Modern Warfare 3 Season 3 منتشر شده است که دارای اضافه شدن های مختلف و بازگشت جزیره Rebirth است.

تریلر راه اندازی چند نفره فصل ۳، Call of Duty: Modern Warfare 3در یوتیوب تماشا کنید

حساب رسانه اجتماعی Call of Duty چارلی اینتل بیانیه کامل Team Ricochet را به اشتراک گذاشت: “#TeamRICOCHET بیش از ۲۷۰۰۰ حساب را در آخر هفته از طریق یک سری سیستم‌های تشخیص ارتقا یافته شناسایی و مسدود کرد. تیم در حال پیشرفت در مجموعه جدیدی از به‌روزرسانی‌های امنیتی است و پیش‌بینی می‌کند بیشتر ممنوعیت آمدن امواج.”

سیستم Ricochet از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۲۱ شاهد تعدادی به روز رسانی بوده است.

به عنوان مثال، در ماه اوت سال گذشته این سیستم بود به روز شده تا در صورت حذف یک متقلب به بازیکنان به صورت بلادرنگ هشدار دهد از بازی، با اعلان فید kill.

از ژانویه امسال، این سیستم می‌تواند تشخیص دهد که آیا پخش‌کننده‌های ماوس و کیبورد دستیار هدف را فعال می‌کنند یا خیر – و بر این اساس خاموش خواهد شد.

را فصل سوم Warzone و Modern Warfare 3 شش نقشه چند نفره جدید – از جمله Rebirth Island مورد علاقه طرفداران – و همچنین فصل جدیدی از Ranked Play، ماموریت‌های جدید زامبی‌ها و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

همچنین یک را دریافت خواهد کرد نقشه مبتنی بر پارکور با نام G3T_H1GHو همچنین پوست های Cheech Marin و Tommy Chong به گفته دیتامینرها.


منبع: https://www.eurogamer.net/activision-bans-further-27000-call-of-duty-accounts-for-cheating?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *