این رویه تشک هوشمند از هوش مصنوعی برای تقویت خواب و کمک به بهبود سریعتر بدن شما استفاده می کند

استفاده کردن خواب برای کمک به بهبودی دقیقاً ایده جدیدی نیست، اما Rezet با رویه تشک هوشمند خود آن را به سطح بالاتری می برد. مفتخر به دریافت جایزه نوآوری در CES 2024 و به عنوان “اولین روکش قابل حمل تشک بازیابی هوشمند”، یک شب در رویه تشک Rezet هم خوابی آرام و هم یک برنامه شخصی برای مدیریت سلامت و بهبودی برای شما فراهم می کند. این مقدار برای چند اینچ فوم زیاد است.

Rezet از حسگرهای BCG (بالیستوکاردیوگرافی) استفاده می کند که اساساً ریزحرکات بدن شما را هنگام جریان خون در اطراف آن کنترل می کند. سپس Rezet این داده ها را (ترکیب با اطلاعات دستگاه های هوشمند همگام سازی شده شما) تجزیه و تحلیل می کند، قبل از اینکه از هوش مصنوعی برای جمع آوری نمودار خواب شخصی، استراتژی بازیابی و برنامه های پشتیبانی روزانه استفاده کند. مثل اونه بهترین ردیاب خوابچند بریدگی زد

این رویه تشک هوشمند از هوش مصنوعی برای تقویت خواب و کمک به بهبود سریعتر بدن شما استفاده می کند

(اعتبار تصویر: Rezet)

من زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد آن کرده ام بهترین رویه های تشکو صادقانه بگویم، مقایسه Rezet با هر چیز دیگری سخت است. سفت است یا نرم؟ فرقی نمی کند، رویه از محفظه های خودتنظیمی استفاده می کند تا سطح را با حرکات شما مطابقت دهد. آیا فوم گرم می خوابد؟ نه، تنظیم حرارتی هوشمند به معنای واقعی کلمه دما را یک شبه تغییر می دهد.

اوه – و همچنین هنگام خواب شما را ماساژ می دهد. انتظار نداشته باشید که گره های شانه شما را برطرف کند – این یک تجربه ماساژ ملایم است – اما فشرده سازی های ریتمیک باید به خواب عمیق تر و صبح با طراوت تر کمک کند.

رویه تشک Rezet روی تخت خواب در اتاق خواب

(اعتبار تصویر: Rezet)

در حال حاضر با قیمت ۱۸۹۹ دلار برای یک ملکه، بدون شک یک خرید عالی است، اما صادقانه بگویم، آنطور که من انتظار داشتم گران قیمت نیست. قابل مقایسه با کاور غلاف هشت خوابیک پوشش خنک کننده هوشمند که تستر ما تا حدودی اعتراف کرد که قیمت بالایی را برآورده می کند.

با این حال، با پرداخت نزدیک به دو دلار برای رویه تشک خود، از شما انتظار می رود که اشتراک ماهانه ای برای دسترسی به برنامه آموزشی شخصی خود بپردازید. این ناامید کننده است. پرداخت را متوقف کنید و در حالی که روکش هنوز کار می کند، دسترسی به یکی از ویژگی های کلیدی را از دست خواهید داد. (هنگامی که روی یکی از غیر باهوش ما می خوابیم بهترین تشک هانیازی به پرداخت ماهانه نخواهید داشت یا پشتیبانی لبه ارائه می شود.)

رویه تشک Rezet در کیفش، روی تخت نشسته است

(اعتبار تصویر: Rezet)

اگرچه ممکن است برای بسیاری از ما بودجه را از بین ببرد، رویه تشک Rezet یک نگاه هیجان انگیز به این است که چگونه فناوری ممکن است به زودی به روال قبل از خواب ما تبدیل شود. در حال حاضر، اگر می خواهید یک راه مقرون به صرفه برای خوابیدن برای کمک به بهبودی داشته باشید، سعی کنید خوابیدن با یک بالش بین زانو.

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/mattresses/this-smart-mattress-topper-uses-ai-to-boost-sleep-and-help-your-body-recover-faster

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *