ایکس باکس از کنترلر نسخه ویژه Ncturnal Vapor سبز رنگ چرخشی رونمایی کرد

مایکروسافت همچنان به تولید کنترلرهای Xbox نسخه ویژه با رها کردن وحشیانه ادامه می‌دهد، و آخرین پیشنهاد آن افزوده‌ای جدید به مجموعه‌ای از Vapor است که در حال حاضر سه نیرومند است، که به شکل کنترل‌کننده Nocturnal Vapor سبز چرخشی و سبز تیره‌تر عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که بخار شبانه، و همچنین به‌عنوان تعبیری برای گوز به نظر می‌رسد، در شب از طبیعت الهام گرفته شده است. مایکروسافت درباره این کنترلر جدید می گوید: «هر چرخش رنگی بیانگر آن چشم انداز گسترده است در پست اعلامی خود“با طراحی منحصر به فرد برای هر کنترل کننده – هر کدام با انرژی و الگوی خاص خود.”

همانند کنترلرهای محدوده بخار قبلی این شرکت – بخار طوفان ابر و بخار رویایی دو مورد دیگر – بخار شبانه دارای یک “طراحی دودی پویا” است که در اینجا سبز تیره و روشن را با هم ترکیب می کند. در ادامه بیانیه رسمی، “جذابیت دستگیره های لاستیکی و الماسی سبز رنگ روی قاب پشتی را احساس کنید.”

پخش خبر: اگر لاریان بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، کدام توسعه دهنده ممکن است؟در یوتیوب تماشا کنید

این گوشی تا ۴۰ ساعت عمر باتری را وعده می‌دهد و – مانند بسیاری از نسخه‌های ویژه کنترلر همراه خود – با طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله Xbox Series X/S، Xbox One، PC، iOS و Android سازگار است. و اگر رنگ کراوات آن با رنگ سبز نظامی و زیبایی ظاهری شما را جلب می کند، کنترلر Nocturnal Vapor Edition ویژه است. اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است.

هزینه آن ۶۴٫۹۹ پوند / ۶۹٫۹۹ دلار آمریکا از فروشگاه مایکروسافت است (از «خرده فروشان محلی» نیز در دسترس خواهد بود) و سه شنبه آینده، ۹ آوریل راه اندازی می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/xbox-unveils-swirly-green-nocturnal-vapour-special-edition-controller?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *