بازیکنان Dragon's Dogma 2 از غذای فاسد برای هشدار دادن به پیاده‌های آسیب دیده استفاده می‌کنند

را جزم اژدها ۲ جامعه در حال ابداع راهی برای هشدار دادن به سایر بازیکنان در مورد یک پیاده آلوده است.

لطفا توجه داشته باشید اسپویلرهایی برای Dragon's Dogma 2 در زیر وجود خواهد داشت.

گوشت کبابی All Dragon's Dogma 2 از بدترین تا بهترین رتبه بندی شده است!در یوتیوب تماشا کنید

اگر شما یکی از آنها هستید ۲٫۵ میلیون کاربر در حال حاضر راه شما را از Dragon's Dogma 2 باز کرده اندممکن است سروصداهایی در مورد یک عذاب پیاده به نام Dragonsplague شنیده باشید که کنترل نشده است. منجر به برخی عواقب ویرانگر می شود.

برخی از هشدارهای اولیه در مورد این مصیبت وجود دارد که بازیکنان می توانند به آنها توجه کنند، مانند درخشش قرمز در چشمان پیاده یا تغییر ساینده تر در نگرش. Pawns همچنین شروع به بحث در مورد طاعون در طول گفتگوی محیطی خود خواهند کرد. هنگامی که این علائم Dragonsplague شروع به نشان دادن کردند، زمان آن فرا رسیده است که قبل از اینکه خیلی دیر شود، پیاده آلوده را عوض کنید. در غیر این صورت، تنها جایگزین مهندسی است که آنها در نبرد سقوط می کنند.

اما، تکلیف آن پیاده‌هایی که مبتلا به طاعون هستند و در نتیجه اخراج شده‌اند چیست؟ خب، بازیکنان Dragon's Dogma 2 شروع به فرستادن آن پیاده‌های آلوده با هدیه فراق کرده‌اند تا هشداری برای دیگران باشد.

از زمان انتشار بازی در ماه گذشته، بازیکنان در Steam و Reddit در مورد بهترین راه برای هشدار دادن به دیگران مبنی بر آلوده شدن یک Pawn به Dragonsplague بحث کرده اند و بنابراین نباید به یک مهمانی اضافه شود یا حداقل توسط سازندگان آنها پاکسازی شود. تا کنون، محبوب ترین گزینه اخراج یک پیاده با چیزی در موجودی خود بوده است که نشان دهنده نارضایتی است.

“وقتی پیاده‌ای را استخدام می‌کنم که آشکارا علائم طاعون را نشان می‌دهد، می‌خواهم با هدیه‌ای به فرستنده برگردم که می‌گوید “هی، پیاده تو در شرف انفجار است، ممکن است بخواهی الاغ او را در دریاچه بیندازی”. بحث Dragonsplague در مورد وضعیت Steamبا پوستر اصلی که پیشنهاداتی در مورد نحوه انتقال این پیام می خواهد.

پاسخ‌ها به این موضوع خاص چیزی فاسد را نشان می‌دهد، چه میوه و چه گوشت. “من هر غذای فاسدی را به همراه یک شست یا قلب پیشنهاد می کنم. غذای فاسد خیلی سریع در دسترس خواهد بود. (لازم نیست سیب باشد… هر فاسدی [thing] می تواند انجام دهد.)، یکی گفت. “پس تو [imply] که شما از پیاده راضی بودید (از این رو، قلب یا شست بالا) اما مشکلی در آن وجود دارد. (از این رو غذای فاسد شده است.)

این ایده برای رها کردن یک پیاده با چیزی فاسد در Reddit نیز مطرح شده است. کاربر “این نارضایتی را به خوبی منتقل می کند، بنابراین بازیکن متوجه می شود که چیزی در حال رخ دادن است و متعاقباً پیاده خود را می شوید.” ImaFireSquid توضیح داد. “من به هر پیاده ای که اژدها داشته باشد میوه گندیده می دهم.” یک تاپیک دیگر آغاز می شود.

برخی از بازیکنان پیشنهاد کرده اند که این روش ممکن است خیلی مبهم باشد و شاید چیزی شبیه گلهای پژمرده راه بهتری برای انتقال پیام خواهد بود. در هر صورت، اگر تصمیم به برداشتن یک پیاده جدید از یک Riftstone دارید، ممکن است ابتدا جیب آنها را بررسی کنید تا موارد غیرمنتظره، پژمرده یا فاسد بیشتری را بررسی کنید. ممکن است فقط یک روستا را نجات دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Dragon's Dogma 2's Pawns، می توانید بررسی کنید راهنمای مفید Eurogamer در مورد نحوه استخدام پیاده ها، فرمان های پیاده و موارد دیگر در اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/dragons-dogma-2-players-using-rotten-food-to-warn-of-afflicted-pawns?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *