بازیکن پرمخاطب پوکمون گو پس از هک ویرانگر می خواهد حساب کاربری خود را بازگرداند

یک بازیکن و پخش کننده مشهور Pokémon Go اکانت بازی خود را هک کرده و برخی از کمیاب ترین پوکمون های او را حذف کرده است که باعث از بین رفتن ساعت های بی شماری از بازی شده است.

FleeceKing رکورد جهانی گینس را به عنوان اولین بازیکنی که کلاه Level 50 فعلی Pokémon Go را زده است را در اختیار دارد. پس از انجام این بازی از سال ۲۰۱۷، او تا به امروز بیش از ۲ میلیون پوکمون را شکار کرده است.

شب گذشته، FleeceKing پس از انتشار فیلمی در پلتفرم رسانه اجتماعی X که نشان می‌دهد شخص دیگری از حساب خود استفاده می‌کند – و حذف پوکمون مورد علاقه FleeceKing، حساب کاربری خود را هک کرده است.

پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه سوییچ ۲ خواهد بود؟در یوتیوب تماشا کنید

فیلم هک با عنوان: “Niantic you servers shet #PokemonGO” منتشر شده است.

FleeceKing نوشت: «اکانت من هک شده است. “[Someone is] حذف پوکمون من، لاف زدن در مورد آن.

هیچ کس جزئیات حساب من را ندارد، نمی دانم چگونه و چرا این اتفاق افتاده است.

سوالاتی در مورد نحوه دسترسی هکر به حساب FleeceKing باقی می ماند، اگرچه آنها ادعا می کنند که واقعاً “هیچکس” – خود Niantic یا جزئیات حساب FleeceKing را هک نکرده اند.

به نظر می‌رسد که FleeceKing نشان می‌دهد که قبلاً این موضوع را با توسعه‌دهنده Pokémon Go Niantic مطرح کرده و به نوعی پاسخ داده است، زیرا او ادامه داد که این شرکت به دنبال بازگرداندن دسترسی او است.

او ادامه داد: «تیم Niantic در حال کار بر روی بازگرداندن آن است. اما با تمام صداقت، نمی‌دانم بعد از این شرایط انگیزه بازی و ادامه بازی را داشته باشم یا نه.»

مشخص نیست که آیا اکانت به FleeceKing همانطور که هست، با حذف بسیاری از موجودات جایزه او بازگردانده می شود یا اینکه می توان آن را به حالت قبلی خود بازگرداند.

Niantic قبلاً اعلام کرده بود که پوکمون های حذف شده قابل بازیابی نیستند – و نمونه های زیادی در گذشته وجود داشته است که حذف پوکمون ها (چه مخرب یا تصادفی) توسط پشتیبانی مشتری Niantic رد شده است.

جالب است که ببینیم آیا Niantic خود قوانین را در اینجا برای یک بازیکن برجسته مانند FleeceKing تغییر می دهد یا اینکه موضعش در مورد امتناع از بازگرداندن پوکمون های حذف شده پابرجا خواهد ماند.

Eurogamer برای اطلاعات بیشتر با Niantic تماس گرفته است.

فلیس کینگ در پایان گفت: «مایه تاسف است که مردم واقعاً از نابود کردن زندگی دیگران به هر طریقی و جشن گرفتن ویرانی دیگران لذت می برند. “من یک ویران عاطفی هستم.”


منبع: https://www.eurogamer.net/high-profile-pokemon-go-player-wants-account-back-after-devastating-hack?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *