The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology دوباره به تعویق افتاد

The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology و The Lost Legends of Redwall: Feasts and Friends بار دیگر تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ به تعویق افتاد.

در بیانیه مطبوعاتی جدیدی که امروز (۱۶ ژانویه) به اشتراک گذاشته شد، ناشر Forthright Entertainment و توسعه دهنده Soma Games اعلام کردند که هر دو بازی اکنون در اواخر فوریه عرضه خواهند شد و آن را یک “حرکت تاکتیکی” نامیدند و در نتیجه بازی را تقریباً یک ماه از ژانویه مورد نظر خود عقب می اندازند. ۳۰ راه اندازی (از طریق یوروگیمر).

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: “این یک حرکت تاکتیکی برای یک پنجره جدید برای یک بازی مهم است که تیم با اشتیاق بر روی کنسول ها و رایانه شخصی روی آن کار کرده است.”

ما از طرفداران، رسانه ها و سازندگان برای حمایتشان تشکر می کنیم و شما را در ۲۰ فوریه می بینیم.

نه ناشر و نه استودیوی بازی دلیل تأخیر را فاش نکردند، اما این امکان وجود دارد که تیم قبل از عرضه هر دو بازی بر روی رایانه شخصی و کنسول، به زمان بیشتری برای پرداخت نیاز داشته باشد. همانطور که در صنعت بازی معمول است.

The Lost Legends of Redwall: The Scout Anthology, که قرار است در تاریخ راه اندازی شود PS5، Xbox Series X|S، و کامپیوتریک بازی ماجرایی پازل روایی بر اساس برایان ژاک است. Redwall سری کتاب و در ابتدا قرار بود در ۱ دسامبر وارد بازار شود.

بازی دریافت کرد تاخیر لحظه آخری در ماه نوامبرSoma Games یک تریلر کاملاً جدید را منتشر کرد که تصاویر جدیدی را در کنار تاریخ عرضه به روز شده ۳۰ ژانویه ۲۰۲۴ به نمایش می گذارد.

این بازی در دنیای پر داستان Mossflower روایت می‌شود و دارای یک بازی اکشن ماجراجویی خطی است که در سه قسمت اپیزودیک قابل بازی روایت می‌شود.

از سوی دیگر The Lost Legends of Redwall: Feasts & Friends, که در حال حاضر بر روی تلفن همراه در دسترس است، از طریق رایانه شخصی می آید بخار در همان تاریخ گلچین پیشاهنگی.

جشن ها و دوستان یک بازی شبیه سازی آشپزی است که بازیکن را به جای سرآشپز پیشاهنگی روتس ورث در سفر خود قرار می دهد تا بهترین آشپز در Mossflower Wood شود.

اگر در این مدت به دنبال چیز جدیدی برای بازی هستید، چرا لیست ما را بررسی نکنید بهترین بازی های مستقلهمراه با لیست ما از بهترین بازی های PS5?


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/the-lost-legends-of-redwall-the-scout-anthology-has-been-delayed-again

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *