بازی بعدی لاریان، Baldur's Gate 4، DLC یا هر چیز دیگری با Dungeons & Dragons نخواهد بود.

بنیانگذار و مدیر عامل Larian Swen Vincke که امروز در سخنرانی GDC خود حضار را غافلگیر کرد، اعلام کرد که توسعه دهنده Baldur's Gate 3 و Divinity: Original Sin هیچ DLC یا الحاقی برای بازی نمی سازد و در واقع دنیای Dungeons & Dragons را ترک خواهد کرد. به طور کامل پشت سر

وینکه در پایان سخنرانی خود گفت: “در ابتدا به شما گفتم که ما یک شرکت ایده های بزرگ بودیم. ما شرکتی نیستیم که برای ایجاد DLC ها و توسعه ها ساخته شده باشد. ما در واقع چند بار آن را امتحان کردیم. هر بار شکست خوردیم. . – کار ما نیست. زندگی خیلی کوتاه است. جاه طلبی های ما بسیار بزرگ است.”

وینکه ادامه داد: “دروازه بالدور همیشه یک نقطه گرم در قلب ما خواهد بود. ما برای همیشه به آن افتخار خواهیم کرد، اما در آن ادامه نخواهیم داد. ما توسعه های جدیدی را که همه از ما انتظار دارند، انجام نخواهیم داد. ما قصد نداریم Baldur's Gate 4 را بسازیم، کاری که همه از ما انتظار دارند.

“من این را اینجا می گویم زیرا ما یک انجمن داریم و توسط افرادی که از ما انتظار انجام این کارها را دارند بمباران می شویم، اما این برای ما نیست. این به جادوگران ساحل بستگی دارد – این IP آنها است – که کسی را پیدا کنند. ما کار خود را انجام دادیم.”

این خبر ممکن است برای طرفداران Baldur's Gate که مشتاقانه از توسعه دهنده انتظار بیشتری دارند، غافلگیر کننده باشد، اگرچه شاید برای کسانی که با Larian و به ویژه Vincke آشنا هستند، این خبر را نداشته باشد. استودیو به شدت مستقل است – به عنوان نمونه سخنرانی پرشور وینکه علیه “طمع” برخی ناشران در مراسم جوایز توسعه دهندگان بازی شب قبل.

وینکه این نظرات را امروز با توییت دیگری به نقل از مقاله Eurogamer دنبال کرد:

“برای جلوگیری از شک – افراد زیادی در انتشاراتی که من ملاقات کردم وجود دارند که قلبشان در جای درست است. این پیام برای کسانی بود که سعی می کنند درآمد خود را سال به سال دوبرابر کنند. شما مجبور نیستید این کار را انجام دهید. بسازید. آهسته تر و هدف خود را بهبود وضعیت هنر قرار دهید، نه اینکه آخرین قطره را فشار دهید. و به افرادی که بازی ها را انجام می دهند احترام بگذارید. متوجه خواهید شد که این برای شما شادی بیشتری به ارمغان می آورد.”

این احساسی است که او در سخنرانی خود تکرار کرد. “وقتی در حال ساختن یک بازی هستید – خوب، شما این احساس را می دانید، وقتی یک بازی بازی می کنید، یا کتاب می خوانید یا فیلمی تماشا می کنید، آن حس شادی را دارید؟ واقعاً این چیزی است که دنبال آن می روید. من به صحبت کردن در مورد آن ادامه می دهم، اما به این دلیل است که واقعاً برای اخلاق ما به عنوان توسعه دهندگان بازی بسیار اساسی است، این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

“فقط اگر به طور مداوم آن را تعقیب کنید، یک بازی دریافت خواهید کرد که این را به شما بدهد. واقعاً باید “KPI” توسعه بازی باشد تا دوباره از کلمه KPI استفاده کنید. زیرا اگر بازیکن را در اولویت قرار دهید و سعی کنید این احساس را به آنها ببخشید، بقیه به دنبال خواهند بود. شما دهان به دهان دریافت خواهید کرد، و دهان به دهان بهترین ابزار بازاریابی است که در جهان وجود دارد. وقتی دوستانتان به شما می گویند “این چیزی است که باید باشی بازی کردن!”، شما آن را بازی خواهید کرد – اگر به دوستان خود بگویید، تأثیری خواهد داشت که نمی توانید آن را با یک کمپین بازاریابی جایگزین کنید.

وینکه همچنین چند شگفتی دیگر را در این گفتگو فاش کرد. برای اولین بار، او یک کلیپ از نسخه اولیه دوست داشتنی High Elf Astarion به عنوان یک Tiefling را نشان داد، شخصیت های شیطون مانند بازی که از زمان جاودانه شدن توسط Karlach، قبل از اینکه در نهایت به شکل فعلی خود تبدیل شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/larians-next-game-wont-be-a-baldurs-gate-3-sequel-dlc-or-anything-with-dungeons-dragons?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *