بازی جدید ایندیانا جونز – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

بازی جدید ایندیانا جونز در راه است و در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شد. توسط استودیو MachineGames توسعه یافته است. ولفنشتاینبازی ماجراجویی جدید از آن زمان تاکنون ساکت شده است و ما هنوز در مورد آن چیز زیادی نمی دانیم.

تنظیم شده تا توسط طومارهای بزرگ ۶ کارگردان تاد هاوارد، هنوز چیزهای زیادی برای گفتن در مورد این بازی ماجراجویی آینده باقی مانده است. با این حال، ما می دانیم که این عنوان داستان جدیدی را که در اوج حرفه ایندی اتفاق می افتد، بررسی خواهد کرد.

ما همچنین توانسته‌ایم جزئیات بیشتری از تریلر این تیزر به دست آوریم. میخواهی بیشتر بدانی؟ همه چیزهایی را که تاکنون در مورد بازی جدید ایندیانا جونز می دانیم، بخوانید، از جمله نگاهی به آنچه از داستان انتظار داریم، و احتمالاً روی چه پلتفرم هایی عرضه می شود.

بازی جدید ایندیانا جونز: تعقیب و گریز

  • چیست؟ یک بازی مستقل جدید ایندیانا جونز با داستانی اصلی
  • کی بیرون می آید؟ سل
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ Xbox Series X|S

پلتفرم های جدید بازی ایندیانا جونز

ایندیانا جونز هنوز از هریسون فورد در Raiders of the Lost Ark

(اعتبار تصویر: Lucasfilm)

داده شده خرید مایکروسافت از شرکت مادر Bethesda، ZeniMax Media، جای تعجب نیست که وقتی بازی ایندیانا جونز سقوط کرد، انحصاری برای Xbox Series X|S و PC. همچنین روز اول در Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

تریلر بازی ایندیانا جونز

بتسدا به اشتراک گذاشته شده است یک تیزر تریلر در توییتر در ژانویه ۲۰۲۱ که به طور رسمی بازی جدید ایندیانا جونز را معرفی کرد، اگرچه تعداد Easter Eggs بیشتر از اطلاعات واقعی بود. تریلر روی میزی پوشیده از کتاب، دوربین و کاغذ می چرخد ​​و سپس روی کلاه و شلاق فدورا امضای دکتر جونز فرود می آید. زیاد نیست، اما برای هیجان زده کردن ما کافی است. به نظر می رسد که سرنخ های زیادی نیز در کمین خود وجود دارد.

بیشتر ببین

اگرچه این تریلر تنها ارائه شده تاکنون است، اما MachineGames تقریباً به طور قطع تیزرهای بیشتری را در آینده منتشر خواهد کرد. اگر می‌خواهید روی نبض پیشرفت‌های جدید ایندیانا جونز نگه دارید، مراقب رسمی باشید. صفحه توییتر Bethesda.

داستان و محیط بازی جدید ایندیانا جونز

هنر کلیدی ایندیانا جونز

(اعتبار تصویر: دیزنی)

با توجه به این که این یک بازی ایندیانا جونز است، می‌توانیم منتظر یک ماجراجویی هیجان‌انگیز، پر از قهرمانی وقیحانه و آثار دوران باستان باشیم.

خوشبختانه، تریلر تیزر نکات مفیدی را ارائه می دهد که یک بیننده مبتکر می تواند از آنها برای جمع آوری برخی از قسمت های داستان استفاده کند. با توجه به اینکه تریلر نقشه ای از شهر واتیکان را نشان می دهد و همچنین نوشته ای که تا حدی می گوید “من به رم خواهم رسید”، به نظر می رسد که دکتر جونز را در حال ماجراجویی در ایتالیا خواهیم دید.

با توجه به این واقعیت که تاریخ بلیط هواپیما ایندی به سال ۱۹۳۷ می رسد، ممکن است قهرمان ما مجبور شود با دسیسه های حزب فاشیست رو به رشد ایتالیا مبارزه کند، زیرا اروپا در آستانه جنگ جهانی دوم است. این همچنین به این معنی است که بازی (حداقل تا حدی) یک سال پس از اولین فیلم ایندیانا جونز خواهد بود: مهاجمان کشتی گمشده.

کتاب‌های «دایره‌های باستانی»، «سنگ‌های ممنوعه» و «افسانه‌هایی که ما را ساخته‌اند» نشان می‌دهد که به سبک معمولی ایندیانا جونز، این ماجراجویی اسطوره‌های پنهانی و مصنوعات باستانی با قدرت‌های ماوراء طبیعی را نشان می‌دهد.

اخبار بازی ایندیانا جونز

ایندیانا جونز انحصاری Xbox است
فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، فاش کرده است که بازی آینده ایندیانا جونز فقط برای ایکس باکس و رایانه شخصی خواهد بود. در حین ارائه شهادت در جریان درگیری دادگاه بین مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده بیش از سابق پیشنهاد خرید اکتیویژن بلیزارداسپنسر در مورد انحصاری بودن بازی و این واقعیت که قبل از خرید Bethesda توسط این شرکت برنامه ریزی شده بود چند پلتفرم باشد، اظهار نظر کرد.از طریق آستانه).

بنابراین شما آن را دارید، این چیزی است که ما تاکنون در مورد بازی ایندیانا جونز می دانیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد ایندیانا جونز، حتماً لیست ما را بررسی کنید بهترین بازی های ایندیانا جونز که تا کنون ساخته شده است. برای نگاهی به آنچه در ماه‌های آینده در Xbox Series X خود بازی کنید، به ما مراجعه کنید راهنمای جدید بازی های ایکس باکس.


منبع: https://www.techradar.com/news/new-indiana-jones-game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *