رویداد اپل: چه اتفاقی در سال ۲۰۲۳ افتاد و چه اتفاقی می‌تواند رخ دهد

اتفاقی که احتمالا آخرین رویداد اپل در سال ۲۰۲۳ خواهد بود، وجود داشته و از بین رفته است تراشه Apple M3 گستره و ماشین‌های جدید مک: با خواندن ما، یک حساب کاربری ضربه‌ای به دست آورید وبلاگ زنده رویداد سریع ترسناک اپل.

این رویداد که در ۳۰ اکتبر برگزار شد، با خط اصلی “سریع ترسناک” M3 را نشان داد. M3 Pro و M3 Max خط تراشه های جدید ابتکاری اپل سیلیکون. این تکه‌های سیلیکون نوید قدرت بیشتر و در عین حال کارایی بیشتر و همچنین پشتیبانی از ویژگی‌هایی مانند ردیابی پرتو با شتاب سخت‌افزاری را می‌دهند. برای میزبانی از این تراشه‌ها، اپل از مدل‌های مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی و آی‌مک ۲۴ اینچی با مشخصات M3 رونمایی کرد. متاسفانه هیچ آیپد جدیدی معرفی نشد.

قبل از آن رویداد، ما راه اندازی آن را داشتیم آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکسبه همان خوبی اپل واچ ۹ و اپل واچ اولترا ۲در رویداد سپتامبر اپلاین رویداد آینده احتمالاً مبتنی بر مک و آیپد خواهد بود.

و قبل از آن WWDC 2023 آشکار شدن را دید اپل ویژن پرو، مک بوک ایر ۱۵ اینچی و مجموعه ای از به روز رسانی نرم افزار.

بنابراین، سال پرمشغله‌ای برای اپل در بخش محصول بود، اما برای خلاصه‌ای بیشتر و آنچه ممکن است در آینده ببینیم، ادامه مطلب را بخوانید.

رویداد یا محصول بعدی اپل چه زمانی رونمایی می شود؟

  • احتمالاً اوایل سال ۲۰۲۴
  • قرار است شاهد انتشار Vision Pro باشیم
  • اپل به طور بالقوه می تواند آیپدهای به روز شده را معرفی کند

به احتمال زیاد اپل آخرین رویداد خود در سال ۲۰۲۳ را با ویترین “سریع ترسناک” میزبانی کرده است. بنابراین ما دوباره به حوزه گمانه زنی ها در مورد زمان برگزاری رویداد بعدی اپل بازگشته ایم.

در حالی که ما انتظار یک نمایشگاه بزرگ را نداریم و ممکن است فقط یک اطلاعیه به سبک انتشار مطبوعاتی دریافت کنیم، منطق نشان می دهد که iPad Air و iPad mini 6 دو محصول اپل هستند که اخیراً به روز شده اند و می توانند انجام دهند. با افزایش مشخصات، اگر غیر از آن ذکر شده باشد. اگر اپل این کار را انجام دهد، ممکن است شاهد وقوع آن در اوایل سال ۲۰۲۴ باشیم. شاید در فصل بهار برای خوانندگان آمریکایی و بریتانیایی.

اگر این اتفاق بیفتد یا نشود، اپل مطمئنا کنفرانس توسعه دهندگان جهانی خود را در ژوئن ۲۰۲۴ برگزار خواهد کرد. آیفون ۱۶ در سپتامبر ۲۰۲۴ فاش شود.

در آخرین رویداد اپل چه اتفاقی افتاد؟

تصویری از رویداد پخش زنده اپل در اکتبر 2023.

(اعتبار تصویر: اپل)
  • تراشه های جدید M3، M3 Pro و M3 Max
  • مدل های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی به روز شده
  • یک آی مک ۲۴ اینچی با تراشه M3

آخرین رویداد اپل در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۳ برگزار شد و شاهد رونمایی از طیف جدیدی از تراشه های M3 و مک های جدید برای نگهداری آنها بودیم.

تراشه M3 که بر روی یک گره فرآیندی ۳ نانومتری ساخته شده است، در انواع استاندارد، Pro و Max ارائه می شود که عملکرد و کارایی را افزایش می دهد (حدود ۳۰ درصد نسبت به تراشه M2 و ۵۰ درصد بیش از تراشه M1) رندر و عملکرد موتور عصبی بهبود یافته و پشتیبانی از ردیابی پرتو با شتاب سخت افزاری.

میزبانی این تراشه ها جدید است مک بوک پرو M3 14 اینچی و مک بوک پرو M3 16 اینچی; اولی به تمام تراشه‌های M3 دسترسی دارد، در حالی که دومی گزینه‌های Pro و Max را دارد.

اپل نیز معرفی کرد آی مک ۲۰۲۳که هست آی مک ۲۴ اینچی فقط با دسترسی به تراشه M3؛ این باید عملکرد مناسبی را نسبت به مدل های قبلی خود که مبتنی بر M و اینتل هستند، افزایش دهد. متاسفانه خبری جدید نبود iMac Pro M3 یا آی مک ۲۷ اینچی.

داستان های بیشتر با محوریت اپل


منبع: https://www.techradar.com/news/new-apple-event

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *