فراتر از خوب و بد ۲ – همه چیزهایی که می دانیم

با وجود کمبود شواهد فراتر از خوب و بد ۲ هنوز در حال توسعه است. در حالی که از آخرین تکه اطلاعات زمان زیادی می گذرد، ما هنوز امیدواریم.

پس از ۱۵ سال طولانی توسعه، فراتر از خوب و بد ۲ شکست خورده است دوک نوکم برای طولانی ترین زمان توسعه در حالی که هنوز اطلاعات مشخصی در مورد این بازی آینده وجود ندارد، ما می دانیم که این عنوان اکشن ماجراجویی پیش درآمدی برای بازی خواهد بود. ماوراء خوب و بددر سال ۲۰۰۳ منتشر شد.

با وجود توسعه طولانی، تعداد زیادی تریلر برای بازیکنان وجود ندارد که بتوانند از این بازی اکشن ماجراجویی آینده نگر استفاده کنند. با این حال، هنوز چند جزئیات بسیار مهم وجود دارد که ما در طول سال ها توانسته ایم آنها را جمع آوری کنیم.

ما تمام اخبار و جزئیات تایید شده پیرامون را جمع آوری کرده ایم فراتر از خوب و بد ۲ زیر

فراتر از خوب و بد ۲: به تعقیب و گریز

  • چیست؟ دنباله اکشن ماجراجویی سال ۲۰۰۳ فراتر و شر
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، رایانه شخصی
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ سل

Beyond Good and Evil 2: تاریخ انتشار و پلتفرم ها

Beyond Good and Evil 2 - میمون، زنده اما نیمه اسکلت

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

یوبی سافت زمان آن را تایید نکرده است فراتر از خوب و بد ۲ منتشر خواهد شد یا در چه پلتفرم هایی باید منتظر آن باشیم. توسعه دهندگان یوبی سافت در یک پیام گفتند: «ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم، و زمانی که رسیدیم، شما اولین کسی خواهید بود که می‌دانید. پست وبلاگ در سال ۲۰۲۰

در یک تماس سرمایه گذار در ژوئیه ۲۰۲۱ (از طریق رادار گیمز)، مدیر مالی یوبی سافت، فردریک دوگ، نیز تمایلی به ارائه پنجره انتشار ندارد. با این حال، او این بیانیه را ارائه کرد: “ما به خوبی در حال پیشرفت هستیم فراتر از خوب و بد ۲اما هنوز برای گفتن بیشتر در این مرحله زود است.”

Beyond Good and Evil 2: تریلرها

جدیدترین تریلر

در ژوئن ۲۰۱۹، تیم توسعه پشت سر Beyond Good and Evil 2 میزبان یک پخش زنده برای ارائه جزئیات جدید گیم پلی و هنر مفهومی.

توضیح داده شد که در بازی، همه افراد در سیستم ۳ یک کلون هستند، در حالی که هیبریدها با عبور از DNA انسان و حیوانات ساخته می شوند. برخی از این هیبریدها به عنوان برده در استخراج و جمع آوری یک ماده معدنی ارزشمند و خطرناک به نام دیوالیت استفاده می شوند. در ادامه می‌توانید ویدیوی این جریان را تماشا کنید:

تریلرهای بیشتر

ما تعدادی کلید قرار داده ایم فراتر از خوب و بد ۲ تریلرها در سراسر این مقاله، اما اگر می‌خواهید چیزهای بیشتری برای خود بیابید، آن را بررسی کنید کانال رسمی یوبی سافت در یوتیوب.

فراتر از خوب و بد ۲: داستان و صحنه

اولین ماوراء خوب و بد که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، تلاش جید خبرنگار عکاس را دنبال می‌کند تا یک توطئه بیگانه را بررسی و کشف کند که منجر به یک ماجراجویی بزرگ و متنوع می‌شود که شامل ناوبری مخفیانه، نبرد غوغا، حل پازل، عکاسی و حتی مسابقه می‌شود.

در E3 2018، ما در یک دمو پشت درهای بسته شرکت کردیم فراتر از خوب و بد ۲، یاد می گیرند که این یک پیش درآمد خواهد بود و جید جوان تر آنتاگونیست خواهد بود. این داستان اطلاعات جدیدی در مورد Jade، DomZ و منشا هیبریدهای انسان و حیوان خواهد داشت. شما می توانید دشمن جوان را برای خودتان در این قسمت ببینید تریلر سینمایی.

Beyond Good and Evil 2: گیم پلی

در دموی پشت درهای بسته فراتر از خوب و بد ۲ ما در سال ۲۰۱۸ شرکت کردیم، به ما گفته شد که فراتر از خوب و بد ۲ به شما این امکان را می دهد که در یک دنیای باز که به طرز شگفت انگیزی بزرگ و کاملاً بدون درز است، به طور مشترک بازی کنید. شما می توانید از خیابان های شهر به آسمان، از فضا به فضای بیرونی بدون هیچ صفحه نمایش بارگیری حرکت کنید.

از حالت خاموش، شما یک سلاح سرد، یک تفنگ، یک سپر و یک جت پک خواهید داشت که می‌توان آن‌ها را با تقویت‌های جالب تغییر داد. یکی از موارد کلیدی Spyglass است که بازیکنان می‌توانند از آن برای ارزیابی موقعیت‌ها قبل از ورود به آنها استفاده کنند. شناور کردن بر روی دشمن، اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها، تقویت‌کننده‌ها و توانایی‌هایشان به شما می‌دهد. مطمئناً باید برنامه ریزی یک حمله را بسیار روان تر کند.

علاوه بر این، محیط تا حدودی تخریب پذیر خواهد بود و امکان تخریب بخش هایی از ساختمان ها را فراهم می کند. بارش شهابی بی‌درنگ می‌تواند بر بخش‌هایی از سیارات تأثیر بگذارد که به طور بالقوه می‌تواند باعث ایجاد مأموریت‌ها و رویدادهای داستانی شود.

با این حال، با توجه به اینکه این جزئیات پنج سال پیش به اشتراک گذاشته شد و یوبی‌سافت از سال ۲۰۲۰ به‌روزرسانی جدیدی برای بازی ارائه نکرده است، ممکن است برخی از این عناصر در محصول نهایی تغییر کنند.

اخبار فراتر از خوب و بد ۲

اسکرین شات Beyond Good and Evil 2 از بنای مذهبی

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

یک موتور بازی کاملاً جدید
بازگشت به سال ۲۰۱۷ یوبی سافت در یک به روز رسانی فاش کرد ویدئو که فراتر از خوب و بد ۲ در موتور بازی Voyager جدید ساخته شده است تا دیدگاه خالق میشل آنسل را برای بازی به تصویر بکشد و دنیایی به بزرگی خلق کند. فراتر از خوب و بد ۲‘s قصد دارد باشد. ویدئویی را در مورد جزئیات موتور جدید در زیر مشاهده کنید:

امیل مورل، کارگردان خلاق Beyond Good and Evil 2 درگذشت

مدیر خلاقیت فراتر از خوب و بد ۲مرگ او اولین بار توسط همکارانی که به لینکدین (از طریق IGN). “یک همکار گرامی برای بیش از یک دهه در Ubisoft Montpellier، ما در روزهای خوب و بد خندیدیم و گریستیم و چیزهای زیادی ارسال کردیم. [of] بازی‌های عالی با هم،” کارگردان سابق روایی Beyond Good and Evil 2 M. Gabriel Shrager نوشت.

این همه آن چیزی است که ما در مورد فراتر از خیر و شر ۲ می دانیم، اما در عین حال، حتما این بازی های فوق العاده را ببینید. بازی های ایکس باکس آینده و بازی های جدید PS5.


منبع: https://www.techradar.com/news/beyond-good-and-evil-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *