بازی ماهیگیری ترسناک کیهانی Dredge اقتباسی از فیلم دریافت می کند

بازی ماهیگیری ترسناک کیهانی Dredge یک فیلم اقتباسی لایو اکشن دریافت می کند.

توسعه‌دهنده Black Salt Games در اقتباس با شرکت سازنده Story Kitchen که در سال ۲۰۲۰ توسط Dmitri M. Johnson تهیه‌کننده فیلم Sonic the Hedgehog و دیگر پیشکسوتان صنعت فیلم راه‌اندازی شد، همکاری می‌کند.

توسعه دهندگان Black Salt Games می گویند: “ما هیجان زده هستیم که با چنین تیم استودیویی با تجربه ای همکاری کنیم تا دنیایی را که ایجاد کرده ایم به صورت زنده بیاوریم و تخیل مخاطبان را در سراسر جهان برانگیخته کنیم.”

بیایید Dredge DLC The Pale Reach را بازی کنیمدر یوتیوب تماشا کنید

Story Kitchen نه تنها پشت فیلم های سونیک است، بلکه سایر اقتباس های بازی های ویدیویی آینده نیز مانند آن هستند سری انیمیشن Tomb Raider امسال به نتفلیکس می آید، اقتباس Streets of Rage در Lionsgate، به علاوه دوتا طول میکشه و توجام و ارل در استودیو آمازون

“Dredge” داستانی گیرا و وهم انگیز و عمیقاً غنی است که ما را از همان ابتدا کاملاً درگیر کرده بود!” گفت: آشپزخانه داستان.

اگر هنوز قرار نیست Drdge را بازی کنید، این یک بازی ماهیگیری عجیب است که به زودی تبدیل به وحشت کیهانی می شود و موجودات eldritch در زیر امواج کمین می کنند.

بازی های نمک سیاه اخیرا اولین سالگرد بازی را با کمک خیریه جشن گرفت به صندوق نهنگ و دلفین نیوزیلند به ارزش ۱۰۰۰۰۰ دلار نیوزلند. Dredge بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

Dredge برای چهار نفر نامزد شده است جوایز بافتاکه اواخر این هفته برگزار می شود، از جمله اولین بازی، طراحی بازی، روایت، و مالکیت فکری جدید.


منبع: https://www.eurogamer.net/cosmic-horror-fishing-game-dredge-gets-film-adaptation?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *