تعجب! Automatons به Helldivers 2 باز می گردند

آیا واقعا فکر می کردید بازیکنان Helldivers 2 برای همیشه Automatons را از بین برده اند؟ جواب منفی.

Arrowhead در آخر هفته پس از اینکه بازیکنان ربات ها را ریشه کن کردند و باگ ها را مهار کردند و ترک کردند، “کهکشان یک بار دیگر آزاد است” را مسخره کرد. بازیکنان حدس می زنند که چه اتفاقی می تواند رخ دهد.

فقط چند روز بعد و خودکارها برگشتند. مطمئنم که همه شما از شنیدن آن بسیار شگفت زده شده اید.

Helldivers 2 – Report for Duty Trailer | بازی های PS5 و PCدر یوتیوب تماشا کنید

Arrowhead در اکانت رسمی Helldivers 2 X نوشت: “همانطور که در تمام مدت گمان می رفت، نیروی بات قبلی صرفا یک پیشتاز بود.” “یک ناوگان عظیم در حال حاضر حمله به Cyberstan و سیارات اطراف را آغاز کرده است. Helldivers، این تهاجم بی دلیل را متوقف کنید. مبارزه ادامه دارد!”

همچنین یک پیام درون بازی جدید در reddit با دستور اصلی جدید به اشتراک گذاشته شده است: “اتوماتون ها قدرت واقعی خود را نشان داده اند: ناوگان تهاجم عظیمی که در قلمرو ما در حال عبور است. دفاع ها در حال تقلا هستند. پیشروی آن را تا حد امکان کند کنید.”

MO جدید، به عنوان پاسخی به کمپین احیای خودکار
توسطu/L4U_688 که درHelldivers

آیا فکر می کنید بازیکنان می توانند این ماموریت جدید را تکمیل کنند؟

البته، این همه زبان به گونه ای است، اما راهی عالی برای هیجان زده نگه داشتن بازیکنان با تکامل بازی سرویس زنده – حتی اگر بازگشت Automatons مانند یک توپ منحنی آشکار باشد.

بسیاری از این به لطف است استاد بازی Arrowhead به نام جوئل که بر تجربه بازی کنترل دارد تا بازی را متعادل نگه دارد و بازیکنان را سرپا نگه دارد.

یکی دیگر از موارد اضافه شده اخیر به بازی بسیار بزرگ است دشمنان روبات مانند AT-AT به عنوان بخشی از نیروهای Automatonکه در آخرین پچ همراه با خطرات آب و هوایی مانند کولاک و طوفان شن به هم پیوستند.

با بازگشت ربات ها، مطمئن هستم که می توانیم منتظر شگفتی های بیشتری در افق باشیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/surprise-the-automatons-return-to-helldivers-2?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *