بازی های ماهانه پلی استیشن پلاس برای ماه فوریه: Foamstars، Rollerdrome، Steelrising

۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴

بازی های ماهانه پلی استیشن پلاس برای ماه فوریه: Foamstars، Rollerdrome، Steelrising

۳

بازی های ماهانه پلی استیشن پلاس برای ماه فوریه: Foamstars، Rollerdrome، Steelrising

همه قابل پخش در ۶ فوریه.

آدام میشل

مدیر، کسب و عملیات محتوا، Sony Interactive

امروز، خوشحالیم که جدیدترین و کامل بازی‌های ماهانه برای PlayStation Plus را معرفی کنیم. عنوان انتخاب ماه فوریه تحت عنوان شوتر پارتی آنلاین رقابتی و در عین حال فوق العاده رنگارنگ اسکوئر انیکس Foamstars است که برای اولین بار به طور انحصاری در پلی استیشن پلاس عرضه می شود. ملحق شدن به آن ترکیبی قوی از اسکیت و گان بازی با Rollerdrome بسیار شیک است، در حالی که Steelrising اکشن RPG با موتور خودکار را برای شما به ارمغان می آورد. هر سه از سه شنبه، ۶ فوریه تا دوشنبه، ۴ مارس در دسترس اعضای پلی استیشن پلاس خواهند بود. بیایید نگاهی دقیق تر به هر بازی بیندازیم.

تصویر را دانلود کنید


این تصویر را دانلود کنید

Foamstars PS4, PS5

معرفی Foamstars، شوتر آنلاین جدید ۴v4. از فوم برای ساختن زمین، ایجاد سطوح لغزنده برای گشت و گذار در محوطه با سرعت بالا، کمک به دفاع در برابر حملات دشمن، یا ایجاد نقاط برتر برای بیرون کردن مخالفان استفاده کنید. از میان یک گروه دمدمی و رنگارنگ از ورزشکاران انتخاب کنید و در چند حالت بازی به رقابت بپردازید. در اینجا اطلاعات بیشتری درباره Foamstars از سازندگان آن پیدا کنید.

تصویر را دانلود کنید


این تصویر را دانلود کنید

Rollerdrome PS4، PS5

از استودیوی تحسین شده Roll7، یک تجربه تیراندازی سوم شخص با اکتان بالا به دست می‌آید که شبیه هیچ‌کس دیگری نیست. در ورزش خونی وحشیانه، رولردروم، برای نبرد احشایی با حرکت سیال در یک عقب‌گردی خاطره‌انگیز آماده شوید. در این هیبرید تیرانداز-اسکیت باز شدید، که در آن کشتارها سلامتی و ترفندهای میخکوبی مهمات را در اختیار شما قرار می دهد، با سبک تسلط داشته باشید. آیا آنچه لازم است برای تبدیل شدن به قهرمان Rollerdrome بعدی را خواهید داشت؟

تصویر را دانلود کنید


این تصویر را دانلود کنید

فولادسازی | PS5

این اکشن RPG در یک تاریخ متناوب پاریس که در آن انقلاب فرانسه توسط ارتش روباتیک سرکوب شده است. در خیابان ها، پشت بام ها، محله ها و قلعه ها به عنوان Aegis، یک شاهکار اسرارآمیز خودکار بجنگید و کاوش کنید. درگیر نبردهای بی‌رحمانه و شدید با شگفتی‌های تکنولوژیک باشید که به همان اندازه پیچیده و غیرقابل بخشش هستند.

تصویر را دانلود کنید


این تصویر را دانلود کنید

Fall Guys Icons Pack، انحصاری برای اعضای PlayStation Plus

بازی برای تاج با Fall Guys Icons Pack، که ظاهر نمادین پلی استیشن را به مهمانی چند نفره می آورد. Bean خود را با لباس‌های Aloy، Ratchet و Clank بپوشانید و در حین رقابت، برخی از لوازم آرایشی اضافی را به کار ببرید!

بسته آیکون ها را درخواست کنید و دریافت کنید:

– جغجغه (کل لباس)

– کلانک (کل لباس)

– آلوی (کل لباس)

– Groovitron (Emote)

– خنده کلنک (شکله)

– لومباکس (الگو)

– کلانک (الگو)

– جستجوگر (الگو)

– جغجغه (رنگی)

– قلاب (رنگی)

– جغجغه (پلاک نام)

– زنگ (نمونه)

– افق (نمونه)

– آلیاژی (Faceplate)

– جغجغه (قطعه)

– کلانک (فیس پلات)

– جستجوگر (نام مستعار)

می‌توانید این بسته را علاوه بر مجموعه بازی‌های ماهانه پلی‌استیشن پلاس در فروشگاه پلی‌استیشن، پیدا و دانلود کنید. برای دسترسی به Fall Guys را از فروشگاه پلی استیشن دانلود کنید. پس از دانلود، همه آنها بدون توجه به اینکه بازیکن جدیدی هستید یا بازگشتی، بلافاصله در بازی در دسترس خواهند بود.

آخرین فرصت برای دانلود بازی های ماهانه ژانویه

اعضای پلی استیشن پلاس تا ۵ فوریه فرصت دارند A Plague Tale: Requiem، Evil West و Nobody Saves the World را به کتابخانه بازی خود اضافه کنند.


در این فصل ولنتاین، چه در حال فتح قلمروهای مجازی با هم باشید و چه از ماجراجویی‌های انفرادی لذت ببرید، PlayStation Plus با شگفتی‌های زیر تضمین می‌کند که تجربه بازی شما چیزی حماسی نیست:

تصویر را دانلود کنید


این تصویر را دانلود کنید

آزمایشی بازی Marvel’s Spider-Man 2

(برای اعضای PlayStation Plus Premium/Deluxe)

از ۶ فوریه شروع می شود

طعم زندگی پیتر پارکر و مایلز مورالس را بچشید که در شهر می چرخند و با افراد شرور مختلف روبرو می شوند. به عنوان یکی از اعضای PlayStation Plus Premium، از تاریخ ۶ فوریه به Marel’s Spider-Man 2 با یک دوره آزمایشی محدود ۲ ساعته دسترسی خواهید داشت. اگر تصمیم به خرید بازی کامل داشته باشید، جوایز و صرفه جویی در پیشرفت این نسخه آزمایشی به شما منتقل خواهد شد.

PlayStation Plus Spotify Playlist

همچنین، ما را بررسی کنید لیست پخش ماهانه الهام گرفته از بازی های پلی استیشن پلاس در Spotifyکه هر ماه با آهنگ های جدید رفرش می شود.

* فهرست کاتالوگ بازی PlayStation Plus ممکن است در مناطق خاصی متفاوت باشد. لطفاً فروشگاه PlayStation را در روز راه اندازی برای لیست منطقه خود بررسی کنید.

آیا این را دوست داشتید؟


منبع: https://blog.playstation.com/2024/01/31/playstation-plus-monthly-games-for-february-foamstars-rollerdrome-steelrising/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *