با ما در PlayStation State of Play سونی همراه باشید

دو هفته بعد نوبت مایکروسافت، اکنون زمان توجه سونی است. پخش بزرگ امشب PlayStation State of Play اولین باری است که امسال از سونی شنیده ایم – و به نظر می رسد امشب مجموعه ای از بلاک باسترها را در سال ۲۰۲۴ – و تا سال ۲۰۲۵ برای PS5 ارائه کنیم.

به ما بپیوندید و همه چیز را از ساعت ۱۰ شب به وقت بریتانیا (GMT) به صورت زنده تماشا و پوشش می دهیم – این نمایش ۴۰ دقیقه طول می کشد و ۱۵ بازی را ارائه می دهد.

چه انتظاری داریم؟ در واقع خیلی زیاد. خود سونی گفته است که انتظار حضور مهمان از برخی از بااستعدادترین ذهن‌های بازی را دارد – و بدون دعوت ما فقط می‌توانیم فرض کنیم که این به معنای هیدئو کوجیما است. وقت آن است که بیشتر در مورد آن بشنویم Death Stranding 2. اما چه کسی دیگر نیز ممکن است واجد شرایط باشد؟ پول ما روی کن لوین، خالق BioShock است که مدت ها منتظرش بود یهودا اکنون بالاخره به انتشار نزدیک می شود.

بعداً برای اطلاع از این موضوع تماس بگیرید – و مثل همیشه، لطفاً نظرات و واکنش‌های خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید، ما بهترین‌ها را در متن زنده زیر به نمایش خواهیم گذاشت.


با ما در PlayStation State of Play سونی همراه باشیدوضعیت بازی ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴



منبع: https://www.eurogamer.net/join-us-for-sony-playstation-state-of-play?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *