بازی هفته: رمز دیگری و لذت گجت های درون بازی

بازی هفته ما یک کد دیگر است: خاطره. این یک بازسازی دوست داشتنی و سخاوتمندانه از دو کلاسیک عجیب و غریب استو این نمونه ای کامل از چیزهای عجیب و غریبی است که در پایان عمر کنسول نینتندو به دست می آورید. اما امروز می خواهم از آن به عنوان یک نقطه پرش استفاده کنم. این هفته با بازی کردنش به یادم افتاد که چقدر عاشق بازی‌هایی هستم که به شما وسایلی می‌دهند تا با آنها سر و کله بزنید.

یکی دیگر از بازی های کد، اساساً نقطه و کلیک هستند. شما در سراسر جهان پرسه می زنید، با مردم صحبت می کنید، با پازل ها تعامل می کنید و سعی می کنید یک معمای بزرگ را حل کنید. اما برای کمک به شما، قهرمان اشلی وسیله ای به نام DAS دارد که با خود حمل می کند.

من عاشق این چیزها هستم در بازی اصلی، که در اوایل عمر DS منتشر شد، DAS دقیقاً شبیه یک DS به نظر می‌رسید – مدل اصلی قبل از اینکه جانتی آیوز براق را بازی کند که آن را به سمت ستاره شدن سوق داد. برای بازسازی که روی سوییچ اجرا می‌شود، DAS به‌روزرسانی دریافت کرد. شبیه یک سوئیچ است، اما سوئیچی که در آن همه کنترل‌ها مجازی هستند و روی صفحه لمسی با خطوط نئون روشن انتخاب شده‌اند.


منبع: https://www.eurogamer.net/game-of-the-week-another-code-and-the-pleasure-of-in-game-gadgets?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *