ستاره برنامه تلویزیونی Halo می گوید رابطه عاشقانه مستر چیف “اشتباهی بزرگ” بود.

پابلو شرایبر، چهره (به معنای واقعی کلمه) پشت کلاه مستر چیف در اقتباس هالوی پارامونت، فکر می کند که معرفی یک رابطه عاشقانه برای جنگجوی اسپارتی “اشتباهی بزرگ” بوده است. در واقع، او در برابر آن عقب نشینی کرد.

برای یادآوری، در فصل اول Halo، Schreiber’s John-117 با مامور عهد تبدیل شده به انسان، Makee رابطه جنسی دارد، همانطور که کورتانا در حال تماشا است. اگر بخواهید، آنها کورتانا بودند.


تریلر رسمی فصل دوم Halo The Series.

در حالی که خود آمیزش عملاً نشان داده نشده است، با این که دو معشوق صرفاً زخم‌هایی را لمس می‌کنند و غیره قبل از بیدار شدن در رختخواب با هم، به شدت دلالت دارد. بسیاری احساس کردند که این یک اشتباه برای سریال است، در کنار اینکه مستر چیف هم صورت خود و هم پوست برهنه خود را نشان می دهد.

و همانطور که مشخص است، شریبر با بینندگان در مورد آهنگ داستانی خاص Halo موافق است. شرایبر به مجله SFX گفت: «تصمیم برای ایجاد ارتباط بین میکی و جان یک رابطه عاشقانه یک اشتباه بزرگ بود. رادار گیمز).

او سعی کرد افکار خود را به گوش مردم برساند و گفت که “در برابر آن استدلال می کند و با آن مبارزه می کند”. اما همانطور که در فصل اول مشخص است، این بازیگر “به حرف‌هایش گوش داده نشد” و شریبر اظهار داشت: “اما من همانی هستم که هستم. من فیلمنامه‌ها را نمی‌نویسم. من فقط نظرم را می‌گویم.”


ستاره برنامه تلویزیونی Halo می گوید رابطه عاشقانه مستر چیف “اشتباهی بزرگ” بود.
اعتبار تصویر: پارامونت

در مورد این واقعیت که ما می بینیم چهره مستر چیف بارها در طول سریالشرایبر با همه اینها مشکلی ندارد. شریبر در اولین انتشار سری اول گفت: «در اوایل خیلی مهم بود که کلاه ایمنی بیرون بیاید، چهره را ببینی، و نسخه خود را از کسی که فکر می‌کنی رئیس بود، جدا کنی.»

به‌جای اینکه در حین پیش‌روی شما یکی از خالقان تجربه باشید و باور داشته باشید که رئیس هستید، اکنون از شما دعوت می‌کنیم که روی کاناپه بنشینید و شاهد باشید که چیف شروع به کشف عناصر خودش می‌کند.»

تولید فصل دوم Halo (که من به طور تصادفی به عنوان sexond، شاید لغزش فرویدی تایپ کردم) در سال گذشته آغاز شد. سپتامبر ۲۰۲۲ در ایسلند. این سریال قرار است برای اولین بار در آن پخش شود ۸ فوریه، در پارامونت پلاس. می‌توانید تریلر فصل دوم را در ویدیوی بالا ببینید، و می‌دانید، در واقع فکر می‌کنم خیلی خوب به نظر می‌رسد…


منبع: https://www.eurogamer.net/halo-tv-show-star-says-master-chiefs-romantic-relationship-was-a-huge-mistake?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *