بازی Dead Island 2 در ماه آوریل بر روی Steam عرضه می شود

پس از یک سال انحصار در فروشگاه Epic Games، بازی Dead Island 2 در ماه آوریل بر روی Steam منتشر خواهد شد.

ناشر Deep Silver روز گذشته از عرضه و همچنین تخفیف برای سایر بازی های این سری خبر داد بخار.

این شامل ۸۵ درصد تخفیف Dead Island Definitive Edition و ۷۵ درصد تخفیف Dead Island Retro Revenge است. با این حال، ناشر Dead Island: Riptide – Definitive Edition را نیز به صورت رایگان هدیه می دهد.

جزیره مرده ۲ | تریلر را اعلام کنید
در یوتیوب تماشا کنید

هدایای تبلیغاتی فقط به مدت ۴۸ ساعت ادامه دارد، بنابراین تا ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت گرینویچ فردا (۱۵ فوریه) فرصت دارید آن را درخواست کنید. و چه کسی یک بازی رایگان را دوست ندارد تا به کتابخانه Steam که اکثراً بازی نشده و همیشه در حال افزایش است اضافه کند؟

بازی Dead Island 2 در تاریخ ۲۲ آوریل، دقیقاً یک سال کبیسه و یک روز پس از انتشار اولیه آن بر روی کنسول و فروشگاه اپیک گیمز، در استیم منتشر خواهد شد. دیپ سیلور اضافه کرد که نسخه رایانه شخصی بازی متقاطع را بین بازیکنان در Steam و فروشگاه Epic Games ارائه می دهد.

Dead Island 2 عملکرد خوبی داشت و ۲ میلیون نسخه در عرض یک ماه فروخت، اگرچه این خبر با سقوط شدید سهام شرکت مادر دیپ سیلور، Embracer Group همراه شد. فروپاشی یک “مشارکت استراتژیک بزرگ”.

انتشار Steam بازی Dead Island 2 به طور بالقوه می تواند با انتشار آن همخوانی داشته باشد جشنواره سولادومین الحاقیه برنامه ریزی شده برای بازی که در حال حاضر برای انتشار در سه ماهه دوم ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/dead-island-2-launches-on-steam-in-april?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *