به‌روزرسانی رایگان Sims 4 جزئیات پوست ویتیلیگو را با همکاری وینی هارلو اضافه می‌کند

The Sims 4 با مدل وینی هارلو همکاری کرده و طیف وسیعی از جزئیات پوست ویتیلیگو را به عنوان بخشی از یک آپدیت رایگان به بازی اضافه کرده است.

ویتیلیگو یک بیماری طولانی مدت است که در آن لکه های سفید کم رنگ روی پوست ایجاد می شود. این به دلیل کمبود ملانین، رنگدانه در پوست است. بازیکنان Sims 4 اکنون می‌توانند سیم‌های خود را با جزئیات پوست ویتیلیگو با تکه‌هایی برای صورت، بالاتنه، پایین تنه، بازوها و پاها که اکنون در منوی Create-A-Sim موجود است، سفارشی کنند.

این جزئیات برای سیمز در تمام سنین، از نوزادان تا سالمندان، در دسترس است. چندین الگوی ویتیلیگو “بیش از یک نوع” خواهند داشت، تیم سیمز گفت، جزئیات پوست را “منطقه مهمی از تمرکز برای تیم توسعه دهنده” نامید زیرا ما همچنان متعهد به گسترش نمایندگی در The Sims 4 هستیم. سایر ویژگی های پوستی که قبلاً در بازی وجود دارد عبارتند از خال های مادرزادی، علائم کشش، اسکارها و کک و مک.


به‌روزرسانی رایگان Sims 4 جزئیات پوست ویتیلیگو را با همکاری وینی هارلو اضافه می‌کندوینی هارلو x The Sims 4


وینی هارلو x The Sims 4.

هارلو در مورد این ویژگی جدید – که خودش مبتلا به ویتیلیگو است و در طول دوران حرفه‌ای‌اش علناً در مورد این بیماری صحبت کرده است – گفت که دیدن تیم سیمز در ادامه دادن بازی‌اش برای بازیکنان جامع‌تر، “جادویی” بود.

“به عنوان یک کودک، من زمان زیادی را صرف بازی The Sims کردم و فکر می‌کنم بسیار زیباست که بتوانی خود واقعی خود را در بازی به نمایش بگذاری. این مشارکت بیانیه‌ای قدرتمند است که بازیکنان را تشویق می‌کند تا آنچه را که آنها را منحصربه‌فرد می‌سازد در آغوش بگیرند. بازی و در زندگی واقعی،” او گفت.

در زیر می توانید چند نمونه از این ویژگی جدید Sims 4 را مشاهده کنید.


نمونه های ویتیلیگو در The Sims 4 (بدن)


نمونه های ویتیلیگو در The Sims 4 (چهره)

اعتبار تصویر: EA/Maxis

علاوه بر این ویژگی جدید ویتیلیگو، بازیکنان Sims 4 همچنین می‌توانند بازی Harlow’s Sims 4 را از گالری دانلود کرده و با سیم‌کارت الهام گرفته از وینی بازی کنند. می توانید یک تیزر کوچک برای همه این موارد را در ویدیوی بالا مشاهده کنید.

نمایندگی در سیمز به تدریج در حال بهبود است، با ضمایر قابل تنظیم طولانی مدت در سال ۲۰۲۲ اضافه شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی، ما را بررسی کنید ویژگی تنوع در شخصیت آفرینان – و چگونه یک بازیکن سیمز در حال تغییر شخصیت های معتبر در بازی است.


منبع: https://www.eurogamer.net/free-sims-4-update-adds-vitiligo-skin-details-with-winnie-harlow-collaboration?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *