تریلر Elden Ring Shadow of the Erdtree تحلیل شد

پس از چیزی که از زمان معرفی اولیه آن در یک سال پیش برای همیشه به نظر می رسید، در روز چهارشنبه بالاخره یک تریلر کامل از آن دریافت کردیم الدن رینگ DLC Shadow of the Erdtree.

Eurogamer با خالق Hidetaka Miyazaki صحبت کرد برای به دست آوردن جزئیات بیشتر: این بزرگترین DLC FromSoftware تا به امروز است که بر اساس آثار قبلی جورج آر آر مارتین ساخته شده است و دارای طراحی پیشرفته ای در جهان است که مرز بین مناطق مزرعه و سیاه چال ها را محو می کند.

اما آیا چیزهای بیشتری می توانیم از خود تریلر به دست آوریم؟ بیایید وارد جزئیات شویم.

تریلر نمایش رسمی بازی Elden Ring Shadow of the Erdtreeدر یوتیوب تماشا کنید

این دنیای میکولا است

همانطور که در هنر مفهومی DLC مشکوک بود و اکنون در تریلر تایید شده است، Shadow of the Erdtree داستان Miquella را دنبال خواهد کرد. میکولا کیست؟ او برادر دوقلوی مالنیا است، رئیسی که همه ما دوست داریم از آن متنفر باشیم.

این دوقلوها فرزندان نیمه خدای ملکه ماریکا و راداگون هستند، اگرچه هر دو از بدو تولد نفرین شده بودند. در حالی که مالنیا به اسکارلت روت مبتلا است، میکولا محکوم به جوانی ابدی است. او طلای بدون آلیاژ را ابداع کرد، که برخی گمان می‌کنند شکل جدیدی از جادو است که در بازی به عنوان سوزن طلای بدون آلیاژ دیده می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا نفرین خدایان را دفع کنند.

میکولا از هالیگتری در تلاش برای بزرگتر شدن استفاده کرد، در یک پیله دراز کشید و با آبیاری آن با خون خود را به درخت چسباند. با این حال پیله او توسط موهگ فاسد ارباب خون دزدیده شد که آرزو داشت خودش خدایی شود و در رویاهایش با میکولا ارتباط برقرار کند.

که ما را به افتتاحیه تریلر می رساند، که در آن به وضوح پیله میکلا را در قصر موگ می بینیم، بازویی در حال پوسیدگی که لنگی از دهانه آویزان است.


تریلر Elden Ring Shadow of the Erdtree تحلیل شد
اعتبار تصویر: FromSoftware

میازاکی به Eurogamer تأیید کرد که Shadow of the Earthtree در یک نقشه کاملاً جدید اتفاق می‌افتد، در حالی که در خود تریلر صدایی می‌گوید “بازوی پژمرده را لمس کن و به قلمرو سایه سفر کن”. بنابراین منصفانه به نظر می رسد که ما مستقیماً از بازوی میکولا به این قلمرو جدید دسترسی خواهیم داشت – چیزی که توسط میازاکی تأیید شده است. IGN. در همان مصاحبه، میازاکی اضافه کرد که بازیکنان از طریق سرزمین سایه، جای پای میکلا را دنبال خواهند کرد. در ادامه مصاحبه با فامیتسومیازاکی گفت که DLC در گذشته یا آینده دور تنظیم نشده است، بلکه همان جدول زمانی بازی پایه است. همانطور که میکولا در خواب است، آیا اینجا دنیای رویا است؟

درست در انتهای تریلر، احتمالاً او را در حال عمل نیز می‌بینیم که دستش را به سمت… هالیگتری بلند می‌کند؟


چهره درخشان با موهای طلایی از پشت که دستی را بالا می برد دیده می شود
اعتبار تصویر: FromSoftware

برای اطلاعات بیشتر در مورد Miquella، ویدیوی زیر را از Zoe Delahunty-Light از Eurogamer ببینید.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبElden Ring Lore: Miquella Explained


Elden Ring Lore: Miquella Explained

درخت چه خبر؟

درختان در Elden Ring مهم هستند، نه کمتر از همه Erdtree مرکزی که تقریباً از هر زاویه ای از The Lands Between بر افق مسلط است. اما به نظر می رسد که درخت این تریلر همان Erdtree نیست – شکلی متفاوت دارد و نوعی فساد طلایی را از بین می برد. علاوه بر این، میازاکی به Famitsu گفت که عنوان DLC مستقیماً به این درخت خاص، معروف به “درخت سایه” اشاره دارد و تأیید می کند که این منظره The Lands Between نیست.

پس شاید این هالیگتری باشد – آن سیاه چال میراثی در اواخر بازی که بازیکنان در آن با مالنیا می جنگند. Miquella ارتباط نزدیکی با Haligtree دارد، بنابراین حضور او در DLC مفهومی موضوعی دارد. آیا آن فساد طلایی که از شاخه ها می ریزد می تواند طلای بدون آلیاژ باشد؟


شخصیت بازیکن Elden Ring با تورنت از میان سنگ قبرهای شبح‌آلود با درخت غول‌پیکر زرد گریان در پس‌زمینه عبور می‌کند.
اعتبار تصویر: FromSoftware

مرد قرمزپوش

بیشتر تریلر تحت تسلط این مرد است: نقاب پوشیده، ردای قرمز پوشیده و مارها پوشیده شده است. بعلاوه او در آثار هنری کلیدی در مرکز قرار می گیرد. اما او کیست؟

میازاکی به IGN تایید کرد که این شخصیت مسمر است، یک شخصیت کلیدی در Shadow of the Erdtree که به موضوع سایه مربوط می شود که در سراسر DLC اجرا می شود. مسمر روی تختی می نشیند که از اتاق رئیس گرفته شده است، جایی که بازیکنان با مورگوت (برادر موگ) مبارزه می کنند، که نمادی از برابری مسمر با سایر نیمه خدایان و فرزندان ملکه ماریکا است.


میکلا با ردای قرمز بر روی محراب شمعی در Shadow of the Erdtree برمی خیزد


عکسی از راه دور از بازیکنی که سپر در دست دارد و مسمر با سلاح شعله ور در هوا می پرد

اعتبار تصویر: FromSoftware

این بیشتر نشان می دهد که مسمر فرزند ماریکا و راداگون است – به خصوص که مارتین عاشق ترفند استفاده از اسامی با همان حرف است. به علاوه موهای قرمز روان وجود دارد. با این حال، تصویر مار رایکارد، ارباب کفر که بدن خود را به مار خداخوار آمیخته بود، به ذهن می آورد.

میازاکی در حین پخش DLC به IGN گفت: “شما کمی در مورد اینکه چرا او در افسانه‌های Erdtree حضور نداشت، یاد خواهید گرفت”. حداقل، به نظر می رسد که ما با او مبارزه خواهیم کرد – شاید حتی در اوج؟

رئیس های ترسناک

اگرچه میازاکی نمی‌خواست جزئیات زیادی را ارائه دهد، اما میازاکی به Eurogamer تأیید کرد که Shadow of the Earthtree شامل بیش از ۱۰ باس فایت جدید خواهد بود. تریلر به ما نگاهی اجمالی به چند مورد نشان داد، اگرچه مشخص نیست کدام یک از اینها رئیس میدان و کدام سیاهچال نقطه‌گذاری هستند.

ابتدا این غول آتشین با قفس در حال سوختن وجود دارد. این چیست، یک غول آتش دیگر؟ بله، اگرچه میازاکی به IGN گفت این یک “سلاح وحشتناک” است که در جنگی که در سرزمین سایه رخ داد استفاده می شود و شعله آتش در واقع بقایای اجسادی است که در آنجا برای سوزاندن قرار داده شده است. دوست داشتنی.


غول شعله ور سر به فلک کشیده با بدن قفس مانند در آتش در برابر آسمان تاریک
اعتبار تصویر: FromSoftware

سپس این جانور شاخدار با پای انسان و موهای بلند و چرب وجود دارد. در هوا به سمت بازیکن پرتاب می شود، مانند اژدها دود می دمد و ظاهراً رعد و برق را فرا می خواند. اگر انتظار سختی بالایی دارید – و باید هم باشید – فکر می کنم اینجا جایی است که آن را پیدا خواهیم کرد.


نمای نزدیک Shadow of the Erdtree boss: جانوری شاخدار با موهای بلند
اعتبار تصویر: FromSoftware

این مرد اسکلتی سوار بر اسب به نظر سرگرم کننده است. این اسب آبی وحشتناک با خوشه های درخشان کمتر است.


اسکلت سوار بر اسب سفید روی دریاچه بنفش


موجودی کرگدن مانند با شاخ و آرواره های بزرگ که از آب بیرون می آیند

اعتبار تصویر: FromSoftware

همچنین شوالیه گراز پشتی نیز وجود دارد که به نظر می رسد ادامه احتمالی سری رئیس شوالیه در این زمینه باشد.


شوالیه با شمشیر رعد و برق بنفش بر روی گراز زرهی غول پیکر بلند می شود
اعتبار تصویر: FromSoftware

من حتی مطمئن نیستم که این دشمن شمشیردار یک رئیس است یا نه، اما به من حال و هوای Sekiro داد، بنابراین به هر حال آن را اینجا به اشتراک می‌گذارم. یکی دیگر از غیر رئیس‌های بالقوه، خرس غول‌پیکر قرمز خروشان است که در واقع از بدن انسان بیرون می‌آید.


بازیکن زرهی سامورایی با زن قرمز رنگ با دو کاتانا در زمین وسیعی از گیاهان آبی مبارزه می کند.
اعتبار تصویر: FromSoftware

بالاخره این مرد لغزنده وجود دارد که احتمالاً رئیس نیست اما در عین حال منزجر کننده است.


موجودی با گردن بلند سرش را از روی شخصیت بازیکن گاز می گیرد
اعتبار تصویر: FromSoftware

شخصیت های مرموز

این تریلر شامل تعداد زیادی از شخصیت‌های جدید است، اگرچه کاملاً مشخص نیست که کدام یک از آنها واقعاً چه کسی هستند. برخی تئوری‌ها گمان می‌کنند که آنها می‌توانند نسخه‌های جوان‌تری از شخصیت‌هایی باشند که قبلاً می‌شناسیم، اما همانطور که میازاکی تأیید کرده است که DLC در گذشته یا آینده رخ نمی‌دهد. پس دوباره، این یک دنیای رویایی است.

مثلا این سه نفر چه کسانی هستند؟ شوالیه ای با کلاه ایمنی بزرگ و تقریباً رومی با شمشیری قدرتمند. شوالیه دیگری که روی یک کوزه خمیده است. و یک چهره نقابدار ظاهراً خوابیده است، اما احتمالاً نه. علاوه بر این، آیا می توانیم زره آنها را بپوشیم؟


شوالیه با شنل بلند و کلاه ایمنی صد در صد با شمشیر بزرگ در برابر آسمان سرخ


شوالیه زرهی حجیم که کنار یک کوزه زانو زده است


شکل عجیب و غریب ماسک‌دار در میان آب بنفش و گل‌های سفید روی زمین افتاده است

اعتبار تصویر: FromSoftware

فراتر از مسمر، به نظر می‌رسد این شخص بسیار مهم است که در یک اتاق کلیسا با نور شمع و پر از تخته‌های شاید شکسته، بر تخت سلطنتی نشسته است. رئیس نظم جدید دینی؟ اگرچه شباهت هایی با Caria Manor و Raya Lucaria نیز وجود دارد، شاید چرا برخی معتقدند این ملکه Rennala است.


چهره ای باشکوه با یقه و روسری بزرگ بر فراز تختی در نور مهتاب قرار دارد
اعتبار تصویر: FromSoftware

این نقاشی هم هست اکنون، پرتره‌ها در Elden Ring فقط برای خانواده سلطنتی محفوظ است و به ویژه در Volcano Manor دیده می‌شوند. در اینجا یک پیرمرد مانتو پوش و زنی با مقنعه را داریم که شکمش را گرفته است، احتمالاً باردار. آیا اینها والدین یک نفر مهم هستند؟


نقاشی پرتره قدیمی با مرد و زن پیر شنل نشسته با روسری که شکمش را گرفته است
اعتبار تصویر: FromSoftware

و چه چیزی، آیا پیرمرد هم بعداً در حال بیرون کشیدن شاخه درخت از صورتش دیده می شود؟ قفل هم قطعا همینطور است.


یک شخصیت زامبی شده در کانون توجه، شمشیری را از سر خود در Shadow of the Erdtree بیرون می کشد.
اعتبار تصویر: FromSoftware

انواع سلاح ها و توانایی های جدید

میازاکی همچنین به Eurogamer تایید کرد که Shadow of the Earth Tree نه تنها شامل سلاح‌ها، تجهیزات و مهارت‌های جدید، بلکه شامل هشت دسته سلاح جدید می‌شود.

به نظر می رسد یکی از این موارد ممکن است در تریلر نشان داده شود. مونتاژی از نبرد در قسمتی از آن وجود دارد که شامل پرتاب چاقو، کاتانای دوقلو و جادویی بسیار جذاب است. اما سه سلاح وجود دارد که به ویژه توجه من را به خود جلب کرد.

اولاً، این کمان پولادی استادانه که پیچ‌های شعله‌ور را شلیک می‌کند – شاید نزدیک‌ترین چیزی که ما به یک مسلسل در الدن رینگ خواهیم داشت.


بازیکن در زره تاریک یک کمان پولادی استادانه را در جنگل نگه می دارد
اعتبار تصویر: FromSoftware

سپس این سپر عظیمی است که شخصیت در نبرد با مسمر از آن برخوردار است، که نشان می دهد آنها فقط برای دفاع نیستند. این شخصیت همچنین در یک طلسم جادویی که ظاهراً از Crucible Knights گرفته شده است، بال های طلایی جوانه می زند.


شخصیت بازیکن یک سپر میخ دار بزرگ را در بالا نگه می دارد


شخصیت بازیکن در هوا شناور می شود و بال های طلایی جوانه می زند

اعتبار تصویر: FromSoftware

با این حال، قطعه مورد علاقه من، این لحظه عذاب آور است که شخصیت با مشت و لگد بر سر این سرباز ناله می کند. بعد از آن، Tarnished in Tekken؟


شخصیت بازیکن با کلاه و شنل به یک سرباز در هوا با جهش اسپری لگد می زند
اعتبار تصویر: FromSoftware

باتلاق مسموم

آخرین چیز: Shadow of the Erdtree شامل یک باتلاق مسموم می شود. میازاکی تائید کرد و افزود که خلقت او “نقطه ای برای درون نگری برای من بود… متوجه شدم که واقعا دوست دارم باتلاق های مسموم ایجاد کنم”.

خوب، من فکر می کنم ما آن را دیده ایم.


سواری های بازیکن از میان یک منطقه مردابی دلگیر با ساختمان های عجیب و غریب در دوردست در درختان سوار می شوند
اعتبار تصویر: FromSoftware

Shadow of the Erdtree در تاریخ ۲۱ ژوئن در تمام پلتفرم ها منتشر می شود. برای اطلاعات بیشتر، بررسی کنید مصاحبه یوروگیمر با میازاکی در مورد ایجاد ژانر Soulslike.


منبع: https://www.eurogamer.net/elden-ring-shadow-of-the-erdtree-trailer-analysed?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *