با این برنامه مازاد غذای رستوران‌ها را ارزان دریافت کنید – ببینید چرا این برنامه برنده اپ استور اپل در سال ۲۰۲۳ است

آیا می دانستید که رستوران ها هدر می دهند ۱۱٫۴ میلیارد تن غذا هر ساله؟ چنین شرمساری به جای ریختن در محل دفن زباله، باید در شکم ما باشند.

مردمی که پشت “برای رفتن خیلی خوبه” موافق. این برنامه به شما امکان می‌دهد یک کیسه ضایعات غذای غافلگیرکننده را از یک رستوران محلی بردارید – و همچنین ارزان است.

با بازی Too Good to Go، همه ما برنده هستیم. رستوران‌ها مقداری پول نقد اضافی از مواد غذایی حاوی زباله به دست می‌آورند و مصرف‌کنندگان بدون اینکه به جیب خود آسیبی برسانند، باقیمانده‌های شگفت‌انگیز دریافت می‌کنند.

Too Good To Go چگونه کار می کند؟

به جای دور انداختن کرایه های اضافی، Too Good to Go به رستوران ها و کافه ها اجازه می دهد تا مواد غذایی را که برای دور ریختن است بفروشند. همانطور که در ابتدا ذکر شد، گراب مازاد با تخفیف فروخته می شود.

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

فروشگاه ها هیچ ایده ای ندارند که در پایان روز چه چیزی باقی می ماند، بنابراین آنچه در کیف به دست می آورید تعجب آور است. با این حال، برخلاف Uber Eats یا Grubhub، هیچ گزینه ای برای تحویل وجود ندارد. شما باید غذا را رزرو کنید و خودتان در یک بازه زمانی مشخص آن را بردارید.

برنامه Too Good to Go در iPad
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا روی یک مکان انتخابی، مانند منهتن، زوم کنید، و برنامه تمام فروشگاه‌ها را با کیف‌های شگفت‌انگیز موجود پر می‌کند. در گردن من، هیچ یک از کیف های شگفت انگیز از ۵٫۹۹ دلار تجاوز نمی کند. ارزان ترین آنها ۳٫۹۹ دلار است.

Too Good to Go برنده جایزه Apple Store است

اپل به عنوان برنده جایزه اپل استور، تاجی را بر روی To Good to Go قرار داد. این برنامه در لیست غول فناوری کوپرتینویی برای “بهترین برنامه های سال ۲۰۲۳″، به ویژه برای رده Cultural Impact قرار دارد.

این برنامه نظرات کاربران را خلاصه می کند تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خود بگیرید.
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

اپل گفت: «Too Good to Go به کاربران این امکان را می‌دهد تا ضایعات غذا را با اتصال آنها به رستوران‌ها و فروشگاه‌هایی که مازاد مواد غذایی فروخته نشده با هزینه مقرون به صرفه دارند، به حداقل برسانند. اقدامات سازگار با محیط زیست و سازگار با محیط زیست تا دنیا را به مکانی سالم تر و شادتر تبدیل کنیم.

می توانید بازی Too Good to Go را دانلود کنید فروشگاه اپلیکیشن اپل به صورت رایگان — و برای iPhone و iPad در دسترس است.

موضوعات
سیب


منبع: https://mashable.com/article/too-good-to-go-1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *