نوار صوتی Fire TV آمازون با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می رسد

نوار صوتی Fire TV آمازون است کاهش قیمت از ۱۲۰ دلار این صرفه جویی ۲۰ دلاری یا ۱۷ درصدی در دستگاه صوتی خوب است. این با جمعه سیاه مطابقت دارد بنابراین این احتمالاً ارزانترین نوار صوتی است که تا تعطیلات می بینید.

دستگاه می تواند از طریق بلندگوهای دوگانه، با دسترسی به صدای فراگیر سه بعدی. همچنین از DTS Virtual X و Dolby Audio پشتیبانی می‌کنید. این دستگاه دارای یک کنترل از راه دور برای تنظیم صدا است، اما می‌توانید آن را مستقیماً به تلویزیون فایر وصل کنید و از آن برای همه چیز استفاده کنید. تجربه‌های Plug and Play همیشه خوب هستند.

نوار صوتی همچنین دارای بلوتوث است، بنابراین می توانید آن را به تلفن یا تبلت خود برای پخش پادکست یا هر چیز دیگری متصل کنید. تنها چیزی که گم شده و این برای یک گجت آمازون عجیب است، الکسا است. با این نوار صوتی نمی‌توانید از اهنگ‌های آرام صدای مکالمه خود برای تنظیم صدا استفاده کنید.

فیل پوشیده از پوست خوک نیز در اتاق است. سوپر بول اگر به دنبال ارتقاء سیستم سرگرمی خانگی خود قبل از خوردن ناچو با دوستان خود و انجام بازی های نوشیدنی الهام گرفته از تیلور سویفت هستید، این یک گزینه عالی است. قیمت بسیاری از محصولات رقیب دو تا سه برابر این ساندبار است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazons-fire-tv-soundbar-is-back-on-sale-for-100-162215851.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/amazons-fire-tv-soundbar-is-back-on-sale-for-100-162215851.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *