برخی از کاربران آیفون ۱۵ از مشکلات جاری بلوتوث شکایت دارند

مقداری آیفون ۱۵ کاربران مشکلات مداوم اتصال بلوتوث را تجربه کرده‌اند که از زمان راه‌اندازی دستگاه‌های جدید ادامه داشته است، بر اساس شکایات در مورد انجمن پشتیبانی اپل و MacRumors انجمن ها.

برخی از کاربران آیفون ۱۵ از مشکلات جاری بلوتوث شکایت دارند
مشتریان آسیب دیده در اتصال آیفون خود به دستگاه های بلوتوث قدیمی مانند سیستم های داخل خودرو یا هدفون هایی که به این فناوری متکی هستند، مشکل دارند. از جانب را MacRumors انجمن ها:

از ios 17 بلوتوث ماشینم (بدون carplay. BMW 2014) برای تماس مکرر است. من در ماشینم یک تماس هندزفری برقرار می کنم و بعد از چند ثانیه بلوتوث قطع می شود و به صورت دستی به بلندگوی آیفونم سوئیچ می کنم. من این ماشین رو از نو دارم و تقریبا هر سال آیفون رو عوض میکنم و معمولا نسخه x.0 مشکل بلوتوث داره ولی الان ۲ نسخه اصلی برای ios 17 و مشکل حل نشده. یک آیفون ۱۲ دیگر در ماشین من مشکلی ندارد.

بسیاری از شکایات از جانب کاربران آیفون ۱۵ است که سعی می کنند آیفون خود را به هدفون بلوتوث، سیستم خودرو و دستگاه های مشابه متصل کنند، اما برخی از کاربران همچنین مشکلاتی را تجربه می کند با محصولات مدرن تر مانند AirPods.

من از ۱۵ پلاس به ۱۵ pro max (احمقانه اما تغییر اپراتور بنابراین آن را رایگان دریافت کردم) نقل مکان کردم و اتصالات بلوتوث وحشتناکی دارم. بلوتوث ماشین خوبه اما در AirPods Max و Beats Studio Buds من، موسیقی من قطع می شود و دوباره وصل می شود و تماس ها بعد از ۵ تا ۱۰ دقیقه قطع می شود. تمام ریست ها انجام شد امیدواریم به زودی یک به روز رسانی نرم افزار را ارسال کنیم.

گزارش‌های مربوط به مشکلات بلوتوث به اکتبر ۲۰۲۳ بازمی‌گردد، یعنی تنها یک ماه پس از عرضه مدل‌های آیفون ۱۵٫ آن‌ها در چندین به‌روزرسانی ادامه یافته‌اند، و جدیدترین گزارش‌ها مربوط به کسانی است که iOS 17.3.1 را اجرا می‌کنند. به برخی از مشتریان گفته شد که مشکلات با یک دستگاه حل خواهد شد iOS 17 به روز رسانی، اما بر اساس شکایات ادامه دار، به نظر نمی رسد که اپل هنوز به طور کامل این مشکل را حل کرده باشد.

علت این مشکل مشخص نیست، اما کاربران آسیب دیده هر دو آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو مدل ها. برخی از افراد توانسته اند آیفون خود را تعویض کنند که تنها راه حل این مشکل بوده است. راه‌اندازی مجدد، تنظیم مجدد، و سایر رفع‌های معمولی برای کسانی که مشکل دارند کارساز نبوده است.

آیا با اتصال بلوتوث آیفون ۱۵ مشکلی داشته اید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پرو
انجمن های مرتبط: آیفون


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/22/iphone-15-bluetooth-issues/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *