مشاوران پشتیبانی AppleCare ابزار جدید ChatGPT-Like ‘Ask’ را آزمایش می کنند

اپل در حال آزمایش داخلی یک ابزار هوش مصنوعی مولد مشابه ChatGPT است که کارمندان را قادر می‌سازد پشتیبانی فنی سریع‌تری را در آینده ارائه دهند.

مشاوران پشتیبانی AppleCare ابزار جدید ChatGPT-Like ‘Ask’ را آزمایش می کنند
اپل اخیراً یک برنامه آزمایشی راه اندازی کرده است که به مشاوران پشتیبانی AppleCare منتخب دسترسی به ابزار جدیدی به نام “Ask” را ارائه می دهد که می تواند به طور خودکار به سوالات فنی که مشتریان پرسیده می شوند پاسخ دهد. MacRumors. سپس مشاوران می توانند اطلاعات را در چت های آنلاین یا تلفنی به مشتریان منتقل کنند.

“Ask” به طور خودکار به یک پرسش با اطلاعات مرتبط از پایگاه دانش داخلی اپل پاسخ می دهد و مشاوران می توانند پاسخ را به عنوان “مفید” یا “غیر مفید” ارزیابی کنند. مشاوران می توانند حداکثر پنج سوال بعدی را در هر موضوع بپرسند. اپل گفت که قصد دارد پس از جمع آوری بازخورد، این ابزار را در آینده در اختیار مشاوران بیشتری قرار دهد.

اپل مشاوران شرکت‌کننده را تشویق می‌کند تا قبل از استفاده از روش‌های جستجوی سنتی یا مشورت با مشاور ارشد برای کسب اطلاعات، از “Ask” استفاده کنند و می‌گوید این ابزار برای حل مسائل پیچیده یا ناآشنا مفید است. از آنجایی که این ابزار به پایگاه دانش داخلی اپل مرتبط است، شرکت اطمینان می‌دهد که پاسخ‌ها واقعی، قابل ردیابی و مفید هستند.

نمونه ای از پرس و جوی که “Ask” می تواند به آن پاسخ دهد: “یک مشتری نمی تواند دستگاه خود را به iOS 13.7 به روز کند. چه کاری می توان انجام داد؟”

انتظار می‌رود اپل امسال از هوش مصنوعی مولد استفاده کند. بلومبرگمارک گورمن گفت iOS 18 شامل بسیاری از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی خواهد بود در Siri، Spotlight، Messages، Health، Numbers، Pages، Keynote و موارد دیگر، و او اولین کسی بود که گزارش داد که تیم AppleCare از هوش مصنوعی مولد برای سرعت بخشیدن به پشتیبانی مشتری استفاده خواهد کرد. این اولین بار است که جزئیات مربوط به ابزار داخلی «Ask» اپل گزارش می شود.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در تماسی که در اوایل این ماه داشت، گفت که این شرکت در حال کار بر روی هوش مصنوعی مولد است و جزئیات را “در اواخر امسال” به اشتراک بگذارید. انتظار می‌رود iOS 18 در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان اپل WWDC در ماه ژوئن معرفی شود و این به‌روزرسانی باید در ماه سپتامبر برای همه کاربران دارای آیفون سازگار منتشر شود.

محبوبیت هوش مصنوعی مولد در اواخر سال ۲۰۲۲ با انتشار OpenAI افزایش یافت ChatGPT، یک ربات چت که می تواند به پیام های متنی و صوتی پاسخ دهد. چت بات بر روی مدل های زبان بزرگ آموزش داده شده است و به آن اجازه می دهد مانند یک انسان پاسخ دهد. OpenAI همچنین ابزارهایی را توسعه داده است که می توانند به طور خودکار تولید کنند تصاویر و فیلم های بر اساس دستورات متنی

برچسب ها: راهنمای AppleCare


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/22/applecare-advisors-testing-new-ask-tool/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *