بررسی Genshin Impact در چین پس از افشای جوایز رویداد فانوس منسوب به نمایش گذاشته شد

Genshin Impact بررسی بمباران شده است و حساب رسمی Douyin (TikTok) آن پس از اخیراً نزدیک به ۱ میلیون دنبال کننده از دست داده است. نسخه ۴٫۴ لایو استریم اعلام کرد که در طول رویداد Lantern Rite بازی، تنها سه عروسک از مواد Intertwined Fate به بازیکنان هدیه داده خواهد شد.

قبل از پخش زنده ۴٫۴، حساب رسمی Genshin Douyin 9.35 میلیون دنبال کننده داشت، اما در حال حاضر این تعداد به ۸٫۴۱ میلیون نفر کاهش یافته است.

Lantern Rite رویدادی سالانه در Genshin Impact است که سال نوی چینی را در بازی جشن می‌گیرد و جوایز منظمی مانند انتخاب‌کننده شخصیت چهار ستاره رایگان و Primogems، ارز مورد استفاده برای خرید مواد درهم‌تنیده سرنوشت مورد استفاده برای کشیدن شخصیت‌ها در سیستم گاچا ارائه می‌کند. .

نسخه ۴٫۴ تریلر “Harriers Vibrant Aloft in Spring Breeze” | Genshin Impact.در یوتیوب تماشا کنید

اگرچه جوایز سال ۲۰۲۴ تفاوت چندانی با مراسم فانوس های قبلی ندارد، اما به نظر می رسد ناامیدی طرفداران چینی Genshin Impact در سال جاری ناشی از جوایز کم رنگ Lantern Rite در کنار اعلامیه اخیر است که انتخاب کننده پوسته شخصیت رایگان تنها هنگام خرید یک دستگاه جدید در دسترس است. PS5، در حالی که دیگر بازی اصلی توسعه دهنده HoYoverse، Honkai: Star Rail، یک شخصیت پنج ستاره رایگان برای ورود ساده به بازی هدیه داد.

ناراحتی به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا صفحه رسمی Genshin Impact در سایت محبوب چینی اشتراک‌گذاری ویدیو BiliBili نیز در حال از دست دادن دنبال‌کنندگان و بمباران تعداد فزاینده‌ای از بررسی‌های تک ستاره است. در همین حال، شرکای عادی مانند KFC، پیتزا هات و Heytea در حال آسیب‌های جانبی هستند، زیرا طرفداران Genshin کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی خود را نیز لغو می‌کنند.

به نظر می‌رسد که HoYoverse ممکن است از از دست دادن فالوورها آگاه باشد، زیرا افشاگر برجسته Genshin Impact و Honkai: Star Rail در hxg_diluc در X شاهد افزایش برخی حساب‌های ربات‌مانند مشکوک به دنبال حساب BiliBili Genshin پس از از دست دادن فالوورهای آن بود.

همه این درام ممکن است برای طرفداران قدیمی Genshin Impact آشنا باشد، زیرا انتقادات مشابهی از سوی بازیکنان در سراسر جهان پس از افشای جوایز اولین سالگرد بازی کم‌کم تلقی شد.

Eurogamer برای اظهار نظر با HoYoverse تماس گرفته است.


منبع: https://www.eurogamer.net/genshin-impact-chinese-social-media-followers-plummet-get-review-bombed-after-underwhelming-lantern-rite-rewards-reveal?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *