پرنسس هلو به عنوان یک نینجا و دختر گاوچران در تریلر جدید Princess Peach: Showtime به لب به لب می زند و دیوارها را بالا می برد.

پرنسس هلو به عنوان یک نینجا و دختر گاوچران در تریلر جدید Princess Peach: Showtime به لب به لب می زند و دیوارها را بالا می برد.

نینتندو تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد پرنسس هلو: زمان نمایش نمایش دو شخصیت دیگر، نینجا و دختر گاوچران.

پیش از عرضه رسمی بازی در اواخر ماه مارس، نینتندو سرانجام دو شخصیت باقی مانده را که شخصیت اصلی می تواند در ماجراجویی های خود تجهیز کند، رونمایی کرد.

اولین نفر نینجا هلو است که جدیدترین تریلر را به سبک شروع کرد. او که به یک لباس مخفی کاری سیاه، روسری سبز و دو خنجر کونای مجهز شده است، می‌تواند در فیلم‌های داخل بازی که در داخل شاخ و برگ‌ها پنهان شده است تا قبل از اینکه برای حمله غافلگیرانه به بیرون بپرد، مخفیانه روی دشمنان دیده شود.

با توجه به سکانس کوتاهی که نشان داده شد، به نظر می رسد که نینجا هلو همچنین می تواند دیوارها را نیز افزایش دهد، به گونه ای که یادآور بازی های پلتفرمینگ است. Metroid Dread.

هلو دختر گاوچران همان چیزی است که از نام آن انتظار دارید. این شخصیت دارای لباس کامل با کلاه و کمند است که می توان از آن برای گرفتن و پرتاب کردن دشمنان استفاده کرد.

چند ثانیه دیگر فیلم همچنین نشان داد که آنها نوعی مینی بازی مسابقه اسب دوانی هستند که پس از نمایش عروسکی طراحی شده اند و بازیکن باید هنگام تعقیب دشمنان از روی قطعات افتاده از پل بپرد.

این تریلر همچنین چهار شخصیت دیگر را که قبلاً فاش شده بودند به نمایش گذاشت، از جمله هلو کونگ فو، هلو کارآگاه، شیرینی پزی و شمشیر جنگنده هلو، که هر کدام دارای توانایی ها و ظاهر منحصر به فرد خود هستند.

در کنار تریلر، نینتندو مجموعه‌ای کاملاً جدید از آن را معرفی کرد کنترلرهای پاستل صورتی Joy-Con برای نینتندو سوییچکه با عرضه به فروش می رسد پرنسس هلو: زمان نمایش.

پرنسس هلو: زمان نمایش قرار است در ۲۲ مارس برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

برای اطلاعات بیشتر، لیست ما در اینجا آمده است بهترین بازی های نینتندو سوییچ شما می توانید در حال حاضر بازی کنید، و همچنین لیست ما از بازی ها بهترین بازی های سوپر ماریو.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/nintendo-switch/princess-peach-kicks-butt-and-scales-walls-as-a-ninja-and-cowgirl-in-new-princess-peach-showtime-trailer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *