نمایش MacRumors: انتظارات رویداد Mac ‘سریع ترسناک’

در قسمت این هفته از نمایش MacRumorsما در مورد انتظارات خود در مورد آینده اپل صحبت می کنیم رویداد “سریع ترسناک”.که به طور گسترده ای است شایعه شده برای مشاهده معرفی مدل های جدید مک.

در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید برای ویدیوهای بیشتر

ما در مورد ماهیت غیرمعمول این رویداد صحبت می کنیم، با اپل که آن را کمتر از یک هفته قبل اعلام کرده است، شروع غیرمتعارف ۵:۰۰ بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام را انتخاب می کند، و حتی به ورود مک های جدید با تخم مرغ عید پاک Finder اشاره می کند. . این رویداد انتظار می رود برای دیدن اولین تراشه M3 و برخی از انواع قوی تر آن. دو مدل مک در حال حاضر در حال اجرا هستند تا معرفی شوند آی مک و مک بوک پرو رده بالا شایعه شده که روی میز است. ما همچنین در مورد احساسات خود بحث می کنیم AirPods Max با نزدیک شدن به سه سال از معرفی آنها و بیشتر.

پادکست در حال حاضر فعال است کانال یوتیوب خودشپس سر بزنید و مشترک شوید تا از قسمت‌های جدید و کلیپ‌های کوتاه بعدی مطلع شوید:

شما همچنین می توانید گوش دهید نمایش MacRumors بر پادکست های اپل، Spotify، ابری، قالب های جیبی، کاسترو، پادکست گوگلیا برنامه پادکست دلخواه شما. شما همچنین می توانید فید RSS ما را کپی کنید مستقیماً به پخش کننده پادکست شما.

اگر قبلاً به آن گوش نداده اید قسمت قبلی نمایش MacRumorsبا لوک میانی در مورد جدید صحبت کنید مداد سیب با USB-C، جهت آی پد خط تولید و Vision Pro.

برای قسمت‌های جدید هر هفته در نمایش MacRumors مشترک شوید، جایی که ما در مورد برخی از اخبار مهم در اینجا بحث می‌کنیم. MacRumorsاغلب با مهمانان هیجان انگیز مانند مایک بل، سارا دیتسچی، آی جاستین، جان رتینگر، اندرو ادواردز، کوین نتر، آرنولد کیم، بن سالینز، مارکوس کین، کریستوفر لاولی، فرانک مک شین، دیوید لوئیس، تایلر استالمن، جان پروسر، سام کهل، کوین نلسون، جان گروبر، فدریکو ویتیچی، توماس فرانک، جاناتان موریسون، راس یانگ، ایان زلبوو رنی ریچی.

MacRumors Show اکنون در X است @macrumorshow، پس حتما ما را دنبال کنید تا از پادکست مطلع شوید. شما همچنین می توانید به نمایش MacRumors تاپیک فروم برای ارتباط مستقیم با ما. به یاد داشته باشید که پادکست را رتبه بندی و مرور کنید و به ما اطلاع دهید که دوست دارید در آینده چه موضوعات و مهمانانی را ببینید.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/27/the-macrumors-show-scary-fast-event-expectations/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *