بهترین ترازوی هوشمند برای سال ۲۰۲۴

داده‌ها ابزار مفیدی در هر نبردی هستند، به‌خصوص اگر در تلاش برای سالم‌تر بودن، جنگی را علیه کمر خود انجام دهید. در سال ۲۰۰۷، من یک ترازو ارزان قیمت خریدم و برگه های نموداری خودم را ترسیم کردم تا پیشرفت نزولی وزنم را پس از یک سال سخت در دانشگاه ترسیم کنم. من فکر می‌کنم در حالی که سال ۲۰۰۷ من از سفر تناسب اندام خودم راضی نیستم، اما او از این واقعیت که این فرآیند کاملاً خودکار و مقرون به صرفه است را دوست دارد. ترازوهای هوشمند در سال‌های اخیر کمک بزرگی به من کرده است، علاوه بر وزن من، بسیاری از معیارهای سلامتی را نیز پیگیری می‌کند، و من تعدادی از آنها را برای این راهنما آزمایش کردم. به من اجازه دهید شما (و من گذشته) را به سفری ببرم تا بهترین مقیاس هوشمند را انتخاب کنم تا به شما در سفر خود به سمت تغییر رفتار و بهبود سلامت کلی شما کمک کند.

ایمنی

دلایل معتبری برای وزن کردن خود وجود دارد، اما ارزش خود را نباید با عددی که بین پاهای شما نشان می دهد تعریف کرد. اگر به دنبال تغییر شکل بدن خود هستید، این رقم می تواند با پایین آمدن دور کمر شما افزایش یابد، زیرا وزن عضلات بیشتر از چربی است. دکتر آن سوئیفت، مدیر آموزش بهداشت عمومی در دانشگاه کمبریج، گفت: “وزن زدن بیش از حد خود می تواند منجر به [you] به جای روند کلی در طول زمان، بر نوسانات کوچک روزانه متمرکز می شود.” سویفت اضافه کرد که “گاهی اوقات بهتر است به جای وزن خود بر روی تناسب لباس ها یا احساس خود تمرکز کنید.”

(فراتحلیل از ۲۰۱۶ دریافتند که ممکن است برخی از تأثیرات روانی منفی از خود وزن کردن وجود داشته باشد. آ مطالعه ۲۰۱۸با این حال، گفت که ممکن است بین وزن کشی های منظم و کاهش وزن سریع همبستگی مثبت وجود داشته باشد. این می تواند یک میدان مین باشد، و من از شما می خواهم که واقعاً مراقب خود باشید و به یاد داشته باشید که موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد.)

در ترازوی هوشمند به دنبال چه چیزی باشیم

وزن

ترازوی وزنی که شما را وزن می کند احتمالاً مهمترین نیاز است، درست است؟ نکته ای که باید در نظر داشت این است که با همه این اندازه گیری ها، خوانش وزن به اندازه یک مقیاس بالینی کالیبره شده دقیق نخواهد بود. در نتیجه، بهتر است به جای ارقام جداگانه، روی روند کلی وزن کل بدن به سمت بالا یا پایین در طول زمان تمرکز کنید.

قابلیت اتصال

اکثر ترازوها یا از طریق بلوتوث به تلفن شما وصل می شوند یا به شبکه وای فای خانه شما وصل می شوند و شما باید قبل از موعد وزن کشی معمولی خود را انجام دهید. بسیاری از ترازوهای پایین‌تر و فقط بلوتوث تنها زمانی وزن شما را ثبت می‌کنند که تلفن شما در دسترس باشد و سوابق محلی را نگه نمی‌دارند. این بدان معناست که اگر به طور معمول تلفن خود را بیرون از حمام در خانه بگذارید، ممکن است آمار آن روز را از دست بدهید. از سوی دیگر، اتصال Wi-Fi به یک ترازو اجازه می دهد تا آمار شما را به سرور ارسال کند و به شما امکان می دهد از هر دستگاه سازگار به آنها دسترسی داشته باشید. اما باید توجه داشته باشید که اگر اطلاعات مقیاس Wi-Fi شما به خطر بیفتد، خطر کوچکی برای حریم خصوصی شما وجود دارد.

تراکم استخوان

هرچه استخوان‌های شما قوی‌تر باشد، کمتر در معرض خطر شکستگی و پوکی استخوان قرار می‌گیرید، که باید با افزایش سن به آن توجه داشته باشید. آزمایش‌های بالینی تراکم استخوان از اشعه ایکس کم توان استفاده می‌کنند، اما مقیاس‌های سطح بالاتر می‌توانند تقریبی از حمام شما ارائه دهند. این آزمایش‌های توده استخوانی جریان الکتریکی کوچکی را از پاهای شما عبور می‌دهد و مقاومت را در حین تکمیل سفر اندازه‌گیری می‌کند. مقاومت ارائه شده توسط استخوان ها، چربی و عضله همه متفاوت است و مقیاس شما می تواند تفاوت را تشخیص دهد.

درصد چربی بدن و توده عضلانی

چربی و عضله بخش های ضروری آرایش ما هستند، اما مقدار بیش از حد هر دو می تواند مشکل ساز باشد. مانند تراکم استخوان، یک ترازو هوشمند هم درصد چربی بدن و هم درصد توده عضلانی شما را با استفاده از تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکی (BIA) اندازه گیری می کند. این اندازه گیری آزمایش می کند که بدن شما چقدر در برابر سیگنال الکتریکی که از بدن شما عبور می کند مقاومت می کند. (این یک قانون کلی است که باید ۳۰/۷۰ درصد بین چربی و عضله تقسیم شود، اما لطفاً برای ارقام خاص بدن و نیازهای پزشکی خود با یک متخصص پزشکی مشورت کنید.)

BMI

بسیاری از ترازوها محاسبه BMI را ارائه می دهند، و انجام آن آسان است، زیرا شما فقط قد و وزن را بر روی یک خط نمودار تعیین شده رسم می کنید. با این حال، شاخص توده بدنی یک اندازه گیری مشکل ساز است که منتقدان آن می گویند هر دو است بیش از حد ساده و اغلب بسیار گمراه کننده. متأسفانه، این یکی از رایج ترین معیارهای بالینی بدن است و متخصصان پزشکی از آن برای قضاوت در مورد مراقبت شما استفاده می کنند.

سرعت موج پالس

شرکت فناوری سلامت فرانسوی Withings مدتی است که سرعت موج پالس (PWV) را در مقیاس پرچم‌دار خود ارائه کرده است، اگرچه نگرانی‌های نظارتی به این معنی بود که برای مدتی از آن خارج شد. این یک اندازه گیری سفتی شریان است که به عنوان یک نشانگر خطر قلبی عروقی و همچنین سایر شرایط سلامتی عمل می کند. من گزارش‌های حکایتی داشته‌ام مبنی بر اینکه مقیاس‌های PWV افراد را نزد پزشک فرستاده‌اند و در آنجا متوجه شده‌اند که نزدیک به یک رویداد قلبی هستند. شایان ذکر است، مانند همه این فناوری‌ها، محدودیت وجود دارد، هر چند مثبتتحقیق در مورد اینکه این سیستم ها چقدر دقیق هستند.

نمایش دادن

مشخصات کمتر و بیشتر به این نکته توجه داشته باشید که ترازوهای هوشمند دارای نمایشگرهایی از LCDهای از پیش چاپ شده یا طرح‌بندی‌های دیجیتال نقطه‌ای گرفته تا صفحه‌نمایش‌های رنگی هستند. در سطح بالا، صفحه نمایش ترازو شما می تواند نمودارهای روند وزن و سایر آمارهای حیاتی را به شما نشان دهد و حتی می تواند آب و هوای روز را به شما بگوید. اگر کوته بین هستید و قصد دارید اول صبح خود را وزن کنید، قبل از اینکه عینک یا مخاطبین خود را پیدا کنید، صفحه نمایش بزرگ، شفاف و با کنتراست بالا را انتخاب کنید.

برنامه و اشتراک ها

شما بیشتر وقت خود را از طریق برنامه همراه آن به بررسی داده های سلامتی خود می گذرانید، و دریافت یک برنامه خوب حیاتی است. این شامل یک طرح بندی واضح و تمیز با ابزارهای قدرتمند برای تجسم پیشرفت شما و تجزیه و تحلیل داده های شما برای جستجوی مکان هایی است که می توانید بهبود دهید. با توجه به اینکه اغلب قبل از امتحان کردن برنامه نیازی به خرید چیزی ندارید، ارزش آن را دارد که یک یا دو مورد را آزمایش کنید تا ببینید آیا با آن حال و هوا دارید یا خیر.

چندین شرکت همچنین اشتراک های ممتاز را ارائه می دهند و ویژگی های دیگر – از جمله بینش و مربیگری – را برای همراهی با سخت افزار شما باز می کنند. Fitbit و Withings هر دو این خدمات را ارائه می دهند، که ممکن است احساس کنید ارزش سرمایه گذاری اضافی در هر ماه را دارد.

قابلیت حمل داده ها

استفاده از یک مقیاس یا پلت فرم اپلیکیشن برای سال‌ها در یک زمان به این معنی است که گنجینه عظیمی از داده‌های شخصی ایجاد خواهید کرد. و این حق شماست، یا باید باشد، وقتی که تصمیم به انتقال پلتفرم‌ها در آینده دارید، آن داده‌ها را به ارائه‌دهنده دیگری ببرید. با این حال، قابلیت حمل داده ها یک میدان مین است، با پلتفرم های مختلف که گزینه های بسیار متفاوتی را ارائه می دهند، که رفتن به جاهای دیگر را آسان (یا سخت) می کند.

همه دستگاه‌های موجود در این جمع‌بندی به شما این امکان را می‌دهند که داده‌های خود را به یک فایل CSV. صادر کنید، که سپس می‌توانید آن را هر طور که می‌خواهید انجام دهید. وارد کردن این اطلاعات پیچیده‌تر است، زیرا Withings و Garmin اجازه آن را می‌دهند و Omron، Xiaomi، Eufy و Fitbit آن را آسان نمی‌کنند. (در همین حال، برنامه هایی که با Apple Health درگیر هستند، می توانند خروجی تمام داده های سلامتی شما در یک فایل XML.)

قدرت

این مشکل بزرگی نیست، اما باید در نظر داشت که هر ترازو یا باتری های یکبار مصرف (معمولاً ۴xAAA) یا بسته باتری داخلی خود را اجرا می کند. متأسفانه، تمام ترازوهای هوشمند ما از باتری استفاده می کنند و هزینه زیست محیطی و مالی را به عمر ترازو شما اضافه می کنند. این برای ترازوهایی که کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت دارند تقریباً قابل بخشش است، اما این امر حتی تا مدل‌های رده بالا نیز کشیده می‌شود. وقتی بیشتر از این مقدار را برای یک دستگاه خرج می کنید، فقدان یک سلول قابل شارژ واقعاً بسیار ارزان است.

چگونه آزمایش کردیم و کدام ترازوهای هوشمند را آزمایش کردیم

برای این راهنما، من شش ترازو را از تولیدکنندگان بزرگ آزمایش کردم:

مقیاس ترکیب بدن Mi (Xiaomi) 2 (29.99 دلار)

ارزان‌ترین مدل ما، ترازو ترکیب بدنه شیائومی / Mi’s Body Composition Scale 2 تا جایی که می‌توانید بی‌هوده است، و نشان می‌دهد. اغلب زمان زیادی طول می کشد تا قفل شود تا وزن بدن خود را بدست آورید، و زمانی که این کار انجام شد، باید به اپلیکیشن Zepp Life بپردازید تا به داده های اضافی خود نگاه کنید. اما شما نمی‌توانید به‌خاطر اصول اولیه ایراد بگیرید، وزن و ترکیب بدن محدود را با قیمتی کمتر از قیمت مک‌دونالد برای چهار نفر ارائه می‌کنید.

Fitbit Aira Air (49.95 دلار)

Fitbit که اکنون بخشی از گوگل است، نام آشنای ردیاب‌های تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند در ایالات متحده است، درست است؟ اگر نه، پس باید حداقل تا نیمه مترادف با آن باشد. آریا ایر ترازوی استخوانی این شرکت است که وزن شما و چند معیار سلامت دیگر را ارائه می دهد، اما می توانید اعتماد کنید که Fitbit اصول اولیه را به درستی انجام داده است. ناگفته نماند که بیشتر دلیل خرید یک محصول Fitbit این است که به هر حال از برنامه تناسب اندام آن استفاده کنید.

انکر Eufy Smart Scale P2 Pro (79.99 دلار)

مقیاس هوشمند Eufy’s Smart Scale P2 Pro چیزهای زیادی برای ستایش دارد – قیمت، ظاهر و احساس کلی (این یک کیت جذاب است) و چیزهایی که ارائه می دهد. مجموعه ای از اندازه گیری های عمیق، از جمله چربی بدن، توده عضلانی، وزن آب، توده چربی بدن و توده استخوان، و همچنین محاسبه مواردی مانند ضربان قلب و میزان متابولیک پایه (مقدار کالری مورد نیاز برای خوردن) را ارائه می دهد. یک روز که اصلاً وزن تغییر نمی کند) همه از داخل برنامه آن. در واقع، این مقیاس که در زیر گرافیک دوستانه مدفون است، انبوهی از آمار و داده‌ها را ارائه می‌دهد که به نظر من، باید بیش از یک مربی کوچک در مورد چگونگی بهبود سبک زندگی خود به شما ارائه دهد.

اندکی قبل از انتشار، Anker – شرکت مادر Eufy – شناسایی شد که کاربران و رسانه ها را در مورد امنیت محصولات خود گمراه کرده است. دوربین‌های امنیتی با مارک Eufy، که شرکت می‌گوید ویدیو را خارج از شبکه محلی شما پخش نمی‌کند، به اشخاص ثالث اجازه دسترسی آنلاین به جریان‌ها را می‌دهند. در نتیجه، در حالی که ما مقیاس هوشمند Eufy را به دلیل ویژگی‌های خاص خود ستایش کرده‌ایم، نمی‌توانیم آن را بدون یک هشدار بزرگ توصیه کنیم.

ترکیب بدنه و ترازو Omron BCM-500 با بلوتوث (۸۹٫۹۹ دلار)

با توجه به نقش آن در ساخت دستگاه های پزشکی واقعی، می دانید که با محصول Omron چه چیزی به دست می آورید. یک کیت قابل اعتماد، قابل اعتماد، محکم، قوی (برای مترادف های بیشتر فرهنگ لغت را بررسی کنید). هیچ عاشقانه یا هیجانی در نمایش وجود ندارد، اما می توانید اعتماد کنید که هر چقدر هم که شادی آور باشد، کار مورد نظر را انجام می دهد و کاربر پسند خواهد بود. سخت افزار محدود است، برنامه محدود است، اما مطمئنا (مترادف ها را دوباره بررسی می کند) ثابت است.

جدای از شوخی، اپلیکیشن Omron’s Connect به همان اندازه که می توانید پیدا کنید ساده است، زیرا به عنوان یک رابط برای بسیاری از محصولات آن عمل می کند. به صفحه وزن بروید، وزن و شاخص توده بدنی خود را دریافت خواهید کرد، و اگر یک هدف تناسب اندام را تعیین کرده باشید، می توانید ببینید که برای رسیدن به آن چقدر باید پیش بروید. شما همچنین می توانید به دیدن نمودار روند تغییر دهید که دوباره، ابتدایی ترین تجسم پیشنهادی را ارائه می دهد.

گارمین ایندکس S2 (149.99 دلار)

گارمین برای خود اکوسیستم تناسب اندام بسیار عظیمی دارد، بنابراین اگر قبلاً بخشی از آن دنیا هستید، ترازوی حمام هوشمند آن بی‌معنی است. از یک طرف، ترازو با صفحه نمایش رنگی و طراحی شیک، یکی از ساده‌ترین و مجلل‌ترین ترازوها است. من همچنین از طرفداران فراوانی از داده ها و معیارهای متفاوتی هستم که ترازو به شما نشان می دهد – می توانید یک نمودار رنگی کامل را ببینید که پیشرفت وزن شما را نشان می دهد و معیارهای مختلفی را که با جزئیات خوب ردیابی می کند. اگر نقطه ضعفی وجود دارد، این است که راه اندازی گارمین دست شما را نمی گیرد، زیرا برای افراد جدی تناسب اندام است، نه تازه کارها.

Withings Body Comp (209.95 دلار)

در بالاترین سطح، Body Comp پرچم‌دار Withings لوکس و با قیمت لوکس است، رقمی که من آن را «بیش از حد» می‌دانم که بتوان آن را روی ترازو حمام خرج کرد. با این حال، در ازای پول خود، خلاصه ای نسبتاً جامع از معیارهای ترکیب بدن از جمله وزن، درصد چربی بدن، سن عروق، سرعت موج پالس و فعالیت الکترودرمال دریافت خواهید کرد. صفحه نمایش ماتریس تک رنگ آن ممکن است به اندازه گارمین نباشد، اما خیلی سریع تازه می شود و با ظاهر شیک کلی سخت افزار مطابقت دارد. اگر نقطه ضعفی وجود دارد، این است که آنها باتری قابل شارژ موجود در Withings Body Cardio (گل سرسبد سابق آن، و مقیاسی عالی که اگر در پارامترهای این راهنما باشد توصیه می‌کنم) را به نفع باتری‌های AAA کنار گذاشتند. که وقتی این مقدار را روی ترازو خرج می‌کنید، باعث می‌شود احساس نیکل و کمرنگی به من دست دهد.

بهترین ترازوی هوشمند ارزان: Fitbit Aria Air، مقیاس ترکیب بدن Mi 2

بهترین مقیاس برای افرادی که ویژگی‌ها را می‌خواهند (و نگران امنیت نیستند): Eufy’s P2 Pro

بهترین مقیاس برای ورزشکاران: Garmin Index S2

بهترین ترازو برای چاه نگران: Withings Body Comp

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-smart-scale-160033523.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-smart-scale-160033523.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *