Take-Two “هیچ برنامه فعلی” برای اخراج برای کاهش هزینه ها ندارد

استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two، گفته است که این شرکت، ناشر Grand Theft Auto و Red Dead Redemption، «هیچ برنامه‌ای برای اخراج کارکنان» در ادامه برنامه کاهش هزینه خود ندارد.

جزئیات برنامه کاهش هزینه توسط Zelnick در طی آن مورد بحث قرار گرفت گزارش مالی Take-Two سه ماهه سوم ۲۰۲۴که دیروز منتشر شد

در طول تماس سود با سرمایه گذارانزلنیک گفت Take-Two “در حال حاضر روی یک برنامه کاهش هزینه قابل توجه کار می کند”. برنامه کاهش هزینه مشابهی توسط Take-Two در گزارش سه ماهه سوم خود برای سال ۲۰۲۳ اعلام شد که منجر به اخراج برخی از کارکنان در سال گذشته شد.

اولین تریلر بازی GTA6.در یوتیوب تماشا کنید

Zelnick این بار برنامه های کاهش هزینه Take-Two را گسترش داد (در بیانیه ای که به IGN)، جایی که او گفت که این شرکت “برنامه فعلی” برای اخراج ندارد. زلنیک گفت: «سخت‌ترین کار اخراج همکاران است.

این شرکت به دنبال مقابله با بازاریابی است، که زلنیک گفت: «بزرگ‌ترین خط هزینه Take-Two» است و همچنین گفت که ممکن است فرصت‌هایی برای کاهش هزینه‌ها در زمینه‌هایی از جمله هزینه‌های شخص ثالث، نرم‌افزار، سایر فروشندگان و خدمات عرضه وجود داشته باشد. . . با این حال، Zelnick اظهار داشت که این شرکت هنوز “هیچ گوشتی روی استخوان” این طرح قرار نداده است.

زلنیک در تماس با درآمد گفت که اقدامات برنامه ریزی شده “افزایشی و حتی قوی تر از برنامه کاهش هزینه قبلی ما هستند”. برنامه کاهش هزینه در سال گذشته شاهد بودیم اخراج در بخش خصوصی (ناشر OlliOlli World و برنامه فضایی Kerbal) و فیراکسیس (توسعه دهنده XCOM، Civilization و Marvel’s Midnight Suns).

زلنیک بعدها سرمایه‌گذاری‌های متوسط ​​و تمرکز بر کارایی را دلیلی بر این موضوع دانست که Take-Two موفق شد اجتناب از اخراج دسته جمعی در طول سال.

در اوایل این هفته، مشخص شد که اخراج کارکنان بر مفاهیم ویژوال آستین تأثیر گذاشته استکه متعلق به شرکت تابعه Take-Two 2K ​​است، اگرچه تعداد دقیق افراد آسیب دیده هنوز نامشخص است.

Take-Two در حال حاضر درگیر یک دعوای حقوقی است شیوه های تجاری ناعادلانه پیرامون ارزهای مجازی در بازی های آنلاین آن Take-Two به این اتهامات پاسخ داد در اوایل این هفته، ارزهای مجازی را «تخیلی ایجاد شده توسط ناشران بازی، مشروط به شرایط خدمات ناشران و قراردادهای کاربر» نامیدند.


منبع: https://www.eurogamer.net/take-two-has-no-current-plans-for-layoffs-to-reduce-costs?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *