بهترین فروش و قیمت پردازنده ارزان برای دسامبر ۲۰۲۳

با راهنمای ما برای بهترین معاملات پردازنده امروزی، شما به دنبال صرفه جویی در پول نقد جدی در جدایی ناپذیرترین بخش ساخت رایانه شخصی خواهید بود. صرف نظر از اینکه بودجه‌ای دارید، گیمر هستید یا صرفاً یک ماشین برای کار در خانه می‌سازید، ما همه جدیدترین پیشنهادات اینتل و AMD را گردآوری کرده‌ایم و خستگی ناپذیر برای یافتن بهترین قیمت‌ها در پردازنده‌های برتر جستجو کرده‌ایم.

محدوده قیمت شما چقدر است؟

۱٫ سطح بالا

بالاتر از ۳۳۰ دلار / ۳۰۰ پوند / ۴۰۰ دلار استرالیا

۲٫ میان رده

حدود ۲۰۰ دلار / ۲۰۰ پوند / ۳۰۰ دلار استرالیا

۳٫ بودجه
زیر ۲۰۰ دلار / ۲۰۰ پوند / ۳۰۰ دلار استرالیا

ما بهترین معاملات CPU این هفته را به بخش‌هایی برای خریداران گران‌قیمت، میان‌رده و ارزان‌قیمت تقسیم کرده‌ایم که می‌توانید با استفاده از پیوندهای پیمایش ارائه شده به آن‌ها بروید.

به طور خلاصه، اگر پول چیزی نیست و بهترین ها را می خواهید، قطعاً مزایای استفاده از تراشه های سطح بالا را خواهید دید، زیرا این پردازنده های هیولایی عملکرد عالی را برای سال های آینده به شما ارائه می دهند. با این اوصاف، معاملات پردازنده‌های میان‌رده این هفته برای افرادی که می‌خواهند عملکرد عالی در بازی‌ها داشته باشند و ماشینی بسازند که چند سال خوب دوام بیاورد، بیش از اندازه کافی خواهد بود. در نهایت، معاملات ارزان CPU ما کسانی را در نظر می‌گیرند که صرفاً یک ماشین کاربردی و قابل اعتماد می‌خواهند، اگرچه ممکن است از عملکردی که می‌توانید از این گزینه‌ها دریافت کنید شگفت‌زده شوید – پردازنده‌های ارزان قیمت در سال‌های اخیر راه طولانی را طی کرده‌اند.

تخفیف‌هایی را از Amazon، Best Buy، و سایر خرده‌فروشان معروف در خلاصه معاملات پردازنده ما خواهید دید. تمام قیمت‌های CPU ما در این صفحه روزانه به‌روزرسانی می‌شوند، بنابراین احساس راحتی کنید که نشانه‌گذاری کنید و دوباره از آن بازدید کنید.

بهترین معاملات پردازنده های سطح بالا

یک Intel Core i7-14700K که در یک مادربرد قرار گرفته است

(اعتبار تصویر: آینده / جان لوفلر)
TechRadar توصیه می کند

پردازنده‌های سطح بالا دقیقاً بازار علاقه‌مندان و حرفه‌ای را هدف قرار می‌دهند و همانطور که انتظار دارید، می‌توانند برچسب‌های قیمت بسیار بالایی داشته باشند.

با این حال، اگر هزینه هیچ عاملی نباشد، پس این هیولاهای ۸ هسته ای و گاهی حتی ۱۶ هسته ای قطعاً بیشترین عملکرد ممکن را به شما می دهند – در واقع آنقدر که ممکن است برای برخی از کاربران بیش از حد باشد.

بهترین معاملات CPU میان رده

TechRadar توصیه می کند

پردازنده‌های میان‌رده عموماً به سمت اکثر ساخت‌های گیمرهای اصلی هدف قرار می‌گیرند، و نسبت به تراشه‌های علاقه‌مند گران‌قیمت، سود بیشتری دارند. اگر به دنبال چیزی هستید که برای برنامه‌های کاربردی فشرده عملکرد مناسبی داشته باشد و چند سال خوب دوام بیاورد، آن‌ها همان چیزی هستند که می‌خواهید روی آن سرمایه‌گذاری کنید.

طیف قدیمی Core i5 اینتل به طور سنتی بر بازار پردازنده های میان رده تسلط داشته است، اما در چند سال گذشته شاهد شکسته شدن این انحصار توسط تراشه های Ryzen 5 AMD بودیم که این روزها به همان اندازه محبوب هستند.

بهترین معاملات CPU سطح پایه

TechRadar توصیه می کند

۱٫ اینتل Core i3-13100
۲٫ AMD Ryzen 3 4100

CPUهای مقرون به صرفه عمدتاً به شکل آخرین سری پردازنده‌های Intel Core i3 و AMD Ryzen 3 هستند – که اساساً تراشه‌های درجه یک مصرف‌کننده هستند که برای ساخت‌های بهره‌وری مقرون‌به‌صرفه طراحی شده‌اند. این چیپ‌ها معمولاً با قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار / ۱۰۰ پوند به فروش می‌رسند، اگر به سادگی یک دسکتاپ برای کار در خانه یا استفاده روزمره بسازید، عالی هستند.

با کمال تعجب، این تراشه‌ها در سال‌های اخیر راه طولانی را پیموده‌اند و در واقع می‌توانند کمی از بازی‌های جانبی نیز پشتیبانی کنند، اگرچه اگر آنها را با یک کارت گرافیک جدی جفت کنید، می‌توانید انتظار تنگناهایی را داشته باشید.


منبع: https://www.techradar.com/news/best-processor-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *