بهترین معاملات و قیمت هارد دیسک ارزان برای ژانویه ۲۰۲۴

با افزایش محبوبیت بهترین SSD ها، بسیاری از افراد در گذشته شروع به حذف هارد دیسک ها کرده اند. این یک اشتباه است – بهترین هارد دیسک ها حجم عظیمی از فضای ذخیره سازی را با قیمت هایی ارائه می دهد که SSD ها نمی توانند با آن مطابقت کنند. اگر یک کتابخانه غول پیکر از موسیقی، ویدیو یا حتی عکس دارید، بهتر است برای تمام نیازهای آرشیوی خود به یک هارد دیسک سنتی نگاه کنید.

صرف نظر از اینکه برای چه چیزی به فضای ذخیره سازی نیاز دارید، هیچ کس نمی خواهد بهای کامل فناوری را که اساساً قدیمی است پرداخت کند، مهم نیست چقدر مفید است. مانند هر نوع سخت افزار رایانه شخصی، MSRP بیش از هر نوع قانون محکمی یک راهنما است.

خوشبختانه، ما اینجا در TechRadar صدها معامله را در سراسر اینترنت بررسی کرده ایم تا بهترین معاملات هارد دیسک را پیدا کنیم تا بهترین فروش این هفته را از دست ندهید.

با این راه حل ذخیره سازی ابری از هارد دیسک خود نسخه پشتیبان تهیه کنید
IDrive، پشتیبان گیری ابری کهنه‌کار، هزاران فضای ذخیره‌سازی آنلاین را برای هزینه‌ای بسیار کم ارائه می‌کند. ۱۰ ترابایت به قیمت ۴٫۹۸ دلار برای سال اول تا کنون بی نظیر است و به همین ترتیب پشتیبانی از دستگاه های نامحدود و سیستم نسخه سازی فایل گسترده در دسترس است.مشاهده معامله

بهترین معاملات هارد دیسک

سیگیت باراکودا

سرعت های بالاتر را با قیمت کمتر ارائه می دهد

ظرفیت: ۱۵۰۰ گیگابایت رابط: سریال ATA-300 ضمانتنامه: NA

سرعت چشمگیر
قیمت قابل قبول
بادوام

Seagate با درایوهای BarraCuda خود که تعادل کاملی بین فضای ذخیره‌سازی، سرعت و قیمت برقرار می‌کند، بهترین هارد دیسک را به دست آورده است. درایوهای ۳ ترابایتی در این مجموعه بسیار عالی هستند، زیرا آنها واقعاً به نقطه شیرینی بین ذخیره سازی با تراکم بالا و سرعت چرخش شیرین ۷۲۰۰ RPM دست یافته اند. و آنها این کار را در حالی انجام می دهند که قیمتی را به طور قابل توجهی پایین تر از رقابت مستقیم خود حفظ می کنند.

بنابراین اگر به دنبال یک درایو برای بایگانی نور یا یک درایو اصلی هستید و نمی‌خواهید در SSD غوطه‌ور شوید، BarraCuda یک انتخاب عالی خواهد بود، زیرا می‌تواند به سرعت خواندن تا ۱۹۰ مگابایت برسد. /s که برای محاسبات روزانه بیش از اندازه کافی است.

بهترین معامله هارد دیسک بازی

WD VelociRaptor

عملکرد بالا و فضای ذخیره سازی

ظرفیت: ۳۰۰ گیگابایت | رابط: SATA 3.0 گیگابیت بر ثانیه ضمانتنامه: ۲ سال

سرعت چرخش چشمگیر
۱ ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد

وقتی صحبت از بازی می شود، بزرگترین اولویت سرعت است. هیچ کس نمی خواهد بازی های رایانه شخصی مورد علاقه خود را بازی کند، فقط با زمان بارگذاری غیرقابل تحمل روبرو می شود. اینجاست که درایوهای WD VelociRaptor واقعا می درخشند. این درایوهای نرم و نرم سرعت ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه را ارائه می‌دهند تا کمترین زمان ممکن را صرف بارگیری کنید و زمان بیشتری را برای بازی کردن صرف کنید.

بهتر از آن، قیمت هر گیگابایت بسیار بهتر از حتی SSD های مقرون به صرفه است، بنابراین اگر به دنبال کاهش زمان خرابی خود هستید، می توانید این کار را انجام دهید در حالی که هنوز چند دلار پس انداز کنید.

بهترین معامله هارد هیبریدی

Seagate Firecuda Desktop

عملکرد خوب با قیمت مقرون به صرفه

ظرفیت: ۱ ترابایت | رابط: SATA ضمانتنامه: ۵ سال

عملکرد پیشرفته برای گیمرها
سرعت های چشمگیر

درایوهای هیبریدی بهترین جنبه‌های SSD (درایوهای حالت جامد) و هارد دیسک‌ها را با هم ترکیب می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که تراکم ذخیره‌سازی بالایی داشته باشید و در عین حال سرعت یک SSD را برای داده‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنید، داشته باشید. درایوهای دسکتاپ Seagate FireCuda از این فرمول استفاده می کنند و با گنجاندن ۲ ترابایت داده با ۸ گیگابایت حافظه فلش هوشمند، آن را کامل می کنند. این ممکن است مکمل کوچکی از فضای SSD به نظر برسد، اما یاد می‌گیرد و ذخیره می‌کند که از کدام فایل‌ها و برنامه‌ها بیشتر استفاده می‌کنید و به شما کمک می‌کند سریع‌تر از یک HDD استاندارد به آن دسترسی داشته باشید.

و اکنون، با افزایش فراگیر SSD ها، هرگز زمان بهتری برای یافتن معامله با FireCuda وجود ندارد – مانند سایر SSHD ها، قیمت ها به طور مداوم کاهش می یابد.

بهترین خرید هارد لپ تاپ

HGST 1TB Travelstar 7K1000

یک درایو نوت بوک ۱ ترابایتی با سرعت چشمگیر

ظرفیت: ۱ ترابایت | رابط: SATA 6.0 گیگابیت بر ثانیه ضمانتنامه: ۳ سال

سرعت انتقال سریع
قیمت قابل قبول
ظرفیت ۱ ترابایت

این روزها، ساخت لپ‌تاپ‌ها با SSD بیشتر و بیشتر شده است. در حالی که اگر لزوماً به دنبال حجم بالایی از فضای ذخیره‌سازی نیستید، این عالی است، هر کسی که برای کار به فضای زیادی نیاز دارد، در پرداخت حق بیمه بسیار بالا گیر خواهد کرد. خوشبختانه، HGST Travelstar این مشکل را با ارائه ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی با سرعت چرخش ۷۲۰۰ RPM با قیمت بسیار کم حل می کند.

Travelstar که در انواع ۷۵۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه می‌شود، برای هر کسی که به دنبال یک هارد دیسک عالی در لپ‌تاپ خود است، بسیار عالی است.

بهترین معامله هارد اکسترنال

WD Elements قابل حمل

همه کاره با فضای ذخیره سازی چشمگیر

ظرفیت: ۱۰۰۰ گیگابایت | رابط: USB 3.0 (USB 2.0) | ضمانتنامه: ۲ سال

ظرفیت زیاد
قیمت پایین
چند کاره

آیا برای کار یا مدرسه زیاد سفر می کنید؟ خوب، اگر چنین است، خط درایوهای خارجی WD Elements ممکن است برای شما عالی باشد. این درایوها نه تنها سطح قیمتی عالی برای هر گیگابایت ارائه می‌دهند، بلکه به اندازه‌ای کوچک هستند که می‌توانند بدون عرق کردن با خود حمل کنند.

خط WD Elements نه تنها فضای ذخیره‌سازی بالا و قابلیت حمل بالا را ارائه می‌دهد، بلکه قیمت رقبا را نیز کاهش می‌دهد و برای هر کسی که نیاز دارد کار خود را با خود حمل کند، خریدی عالی است.


منبع: https://www.techradar.com/news/cheap-hard-drive-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *