بهترین معاملات نوار صوتی ارزان برای دسامبر ۲۰۲۳

کیفیت نوار صوتی اسپیکرها معمولاً به فروش نمی‌رسند، اما در موارد نادر، می‌توانید یک نوار صوتی قدرتمند و باکیفیت پیدا کنید که نباید از آن چشم پوشی کنید. ما کار سختی را برای شما انجام داده‌ایم و بهترین تخفیف‌ها و فروش ارزان نوار صوتی را برای بلندگوهای نوار صوتی با کیفیت انجام داده‌ایم.

معاملات نوار صوتی ما شامل برندهای برتر مانند سونی، ال‌جی و یاماها است. اگر از نظر کیفیت نگران قیمت هستید، متوجه شده‌ایم که برخی از ارزان‌ترین نوارهای صوتی موجود در بازار همچنان می‌توانند سطح مناسبی از وضوح و صدای صوتی را در مقیاسی که تلویزیون معمولی شما نمی‌تواند به اتاق نشیمن شما اضافه کنند.

به طور کلی، معاملات نوار صوتی در رویدادهای خرید بزرگ مانند جمعه سیاه یا روز پرایم آمازون که معمولاً به ترتیب در ماه های نوامبر و جولای برگزار می شوند، بهترین هستند. گفته می‌شود، معاملات خوبی در تمام طول سال به وجود می‌آیند، بنابراین اگر رویداد خرده‌فروشی را از دست دادید، قیمت بزرگی نیست.

هنگامی که یک نوار صوتی جدید را در دست گرفتید، نتایج برای خود صحبت می کنند. اما تلاش برای حفاری و یافتن بهترین پیشنهاد نوار صوتی در حال حاضر می تواند یک مشکل طولانی باشد. دلیلش این است که دنیای نوارهای صوتی و به طور کلی محصولات صوتی با یک سری اعداد تصادفی پر شده است – نوار صوتی ۳۸ اینچی Vizio SB-3830-D0، کسی هست؟

همچنین تفاوت های فاحشی در قیمت وجود دارد که می تواند حتی برای باتجربه ترین علاقه مندان به صدا نیز بسیار زیاد باشد. اما نگران نباشید، اینجاست که وارد می شویم.

بهترین معامله نوار صوتی چیست؟

همانطور که انتظار دارید، پاسخ به این سوال برای همه متفاوت خواهد بود.

برخی از افراد با نوار صوتی استاندارد خوب هستند، به این معنی که ساب ووفر و قابلیت پخش جریانی ندارند. دیگران ممکن است فرعی را بخواهند، اما بدون استریم. سپس کسانی هستند که ممکن است همه موارد فوق را بخواهند، به علاوه دو بلندگوی ماهواره ای. این موقعیتی است که مایل ها ممکن است متفاوت باشد.

با این اوصاف، ما می‌توانیم به شما ایده‌های خوبی در مورد آنچه که باید جستجو کنید و کجا می‌توانید آن تخفیف‌های عالی را پیدا کنید، ارائه دهیم.

برای اکثر مردم، شما واقعاً فقط بسته اصلی را می خواهید: نوار صوتی با ورودی کابل صوتی دیجیتال که باید به اکثر تلویزیون های مدرن متصل شود. می‌توانید با گذرگاه‌های HDMI، ورودی‌های RCA و جک‌های ۳٫۵ میلی‌متری کمی مشکل پیدا کنید، اما گاهی اوقات پایه بهتر است. البته، ما همچنین توصیه می‌کنیم به دنبال نوارهای صوتی با ساب ووفر همراه باشید، به این ترتیب طیف صوتی کاملی را از برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مورد علاقه خود دریافت خواهید کرد، نه فقط از اوج‌ها و میانه‌ها.

نوارهای صوتی زیادی برای انتخاب وجود دارد، و هر هفته تعداد بیشتری از آنها منتشر می شود، بنابراین بدون بحث بیشتر در اینجا بهترین معاملات نوار صوتی ارزانی است که در این ماه پیدا کرده ایم.

بهترین معاملات نوار صوتی ارزان

معاملات ارزان نوار صوتی yamaha sr-b20a

(اعتبار تصویر: آمازون)

نوار صوتی یاماها SR-B20A

صدای فراگیر در یک بسته بندی متوسط

ابعاد: ۵٫۲ اینچ ۷ اینچ ۳۸ اینچ | وزن: ۷٫۱ پوند قدرت: ۱۲۰ وات اتصالات: ۱ خروجی HDMI (ARC)، ۲ ورودی دیجیتال نوری، بلوتوث

صدای سه بعدی DTS Virtual:X
میان رده با جزئیات
جمع و جور و به زیبایی تمام شده است
پاسخ باس تک نت
هزینه بیشتری نسبت به مدل قبلی خود دارد

نوار صوتی یاماها SR-B20A در سال ۲۰۲۰ عرضه شد تا جایگزین مدل محبوب YAS-107 از سال ۲۰۱۷ شود. ممکن است کمی گرانتر از مدل قبلی خود باشد، اما Yamaha SR-B20A به اندازه کافی اصلاح شده است تا این افزایش را توجیه کند. یک جفت درایور باس ۷۵ میلی‌متری، دو درایور ۵۵ میلی‌متری در دو انتهای نوار صوتی، و چند توییتر ۲۵ میلی‌متری رو به پایین در داخل فاکتور فرم فشرده آن قرار دارد.

نکته قابل توجه این است که Yamaha SR-B20A به دلیل جزئیات بسیار میان رده خود متمایز است – اگر فیلم های سنگین دیالوگ زیادی را تماشا کنید، خبر بسیار خوبی است. بدیهی است که از صدای Dolby Atmos که در نوارهای صوتی گران‌تر یافت می‌شود، استفاده نخواهید کرد، اما SR-B20A DTS Virtual:X 3D را برای صدای فراگیر سه بعدی ارائه می‌کند که در نوع خود چشمگیر است.

اگر فقط می خواهید صدای بومی تلویزیون خود را تقویت کنید، نوار صوتی Yamaha SR-B20A یک راه مقرون به صرفه برای رسیدن به آن است.

کامل ما را بخوانید بررسی یاماها SR-B20A

نوار صوتی یاماها SR-C30A

(اعتبار تصویر: یاماها)

نوار صوتی یاماها SR-C30A

یک ترکیب مقرون به صرفه نوار صوتی/ساب ووفر

ابعاد: ۲۳-۵/۸ اینچ x 2-1/2 اینچ x 3-3/4 اینچ | وزن: ۳٫۹ پوند قدرت: ۱۰۰ وات | اتصالات: ۱ خروجی HDMI (ARC)، ۲ ورودی دیجیتال نوری، بلوتوث

بسیار جمع و جور
صدای چشمگیر نسبت به اندازه
دقیق ترین صدا نیست

یکی دیگر از موارد مورد علاقه ما از راهنمای خرید بهترین نوارهای صوتی TechRadar، یاماها SR-C20A یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار در حال حاضر است، اگر می خواهید یک ترکیب زیر ووفر و نوار صوتی محتاطانه ای داشته باشید که به طور کامل از بین نرود یا آن را اشغال نکند. فضای بیش از حد در اتاق نشیمن شما

هر دو مولفه فوق فشرده هستند و با توجه به اینکه ردپای کلی ترکیب چقدر کوچک است، دامنه صدای شگفت انگیزی را ایجاد می کنند. صدا جزئی ترین یا گسترده ترین صدایی نیست که در بازار پیدا می کنید، اما با توجه به قیمت، شکایت از یاماها SR-C20A دشوار است. مانند B30A، این نوار صوتی خاص از Dolby Atmos پشتیبانی نمی‌کند، اما یک جفت محکم با یک تلویزیون متوسط ​​(زیر ۵۰ اینچ) ارائه می‌کند.

کامل ما را بخوانید بررسی یاماها SR-C30A

سال استریمبار

(اعتبار تصویر: Roku)

سال استریمبار

نوار صوتی نیم اندازه، صدای کامل

ابعاد: ۲٫۴ اینچ × ۴٫۲ اینچ ۱۴ اینچ | وزن: ۲٫۴ پوند قدرت: NA | اتصالات: ۱ اینچ HDMI (ARC)، ۱ ورودی نوری، ۱ USB، بلوتوث، Wi-Fi

پخش داخلی رسانه ۴K
بلوتوث و وای فای
نسبت به سایزش صدای خیلی خوبی داره
بیس ضعیف
افزودن قطعات گران می شود

Roku Streambar قرار است تلویزیون شما را تغییر دهد. نه تنها صدای تلویزیون شما را با صدای کامل تر و واضح تر تقویت می کند، بلکه آن را با پخش جریانی ۴K/HDR نیز آغشته می کند. عرض آن فقط ۱۴ اینچ است، که Roku Streambar را برای هر کسی که در یک آپارتمان یا اتاق خوابگاه زندگی می کند، انتخابی فوق العاده می کند.

گزینه های اتصال بی سیم شامل بلوتوث و وای فای است. اتصال اترنت با سیم سخت نیز به واسطه درگاه USB تنها امکان پذیر است. از نظر صوتی، Roku Streambar بسیار خوب است و دیالوگ های واضح و تراز صدا را برای تبلیغات تجاری ارائه می دهد. باس کم است، اما می توانید با خرید کیت ساب ووفر و بلندگوی عقب Roku (فروش جداگانه) این مشکل را برطرف کنید.

اگر به هر دو نوار صوتی و دستگاه پخش نیاز دارید – اما فضای محدود و بودجه کمی دارید – Roku Streambar راهی برای رفتن است.

ما را بخوانید بررسی Roku Streambar

خرید نوار صوتی ارزان سونی HT-G700

(اعتبار تصویر: آمازون)

ساندبار سونی HT-G700

یک مکمل عالی برای تلویزیون های سونی به ویژه

ابعاد: ۲٫۵ × ۴٫۳ اینچ × ۳۸٫۹ اینچ (نوار) ​​| ۷٫۶ × ۱۵٫۲ اینچ ۱۶ اینچ (زیر) | وزن: ۷٫۷ پوند (بار) | ۱۶٫۵ پوند (زیر) | قدرت: ۴۰۰ وات قابلیت اتصال: ۱ ورودی HDMI، ۱ خروجی HDMI (ARC)، بلوتوث

Atmos، DTS:X و Immersive AE
سطح حجم فرعی اختصاصی
بهترین برای فیلم و تلویزیون
برای موسیقی ایده آل نیست
ادعاهای بیش از حد قد/اطراف

نوار صوتی ۳٫۱ کاناله Sony HT-G700 صدای عالی تلویزیون و فیلم را ارائه می دهد. اگرچه به طور قابل توجهی صدا را در هر تلویزیونی افزایش می دهد، ویژگی های انتخابی (مانند بلوتوث استریو) فقط با تعدادی از تلویزیون های سازگار سونی کار می کند. بنابراین، اگر قبلاً روی اکوسیستم سینمای خانگی سونی سرمایه گذاری کرده اید، می توانید از پتانسیل کامل HT-G700 استفاده کنید.

Sony HT-G700 یک ساندبار و جفت ساب ووفر بی سیم است که دارای Dolby Atmos، DTS:X و Immersive AE سونی است. این طیف گسترده ای از فرمت های صوتی به صدایی تمیز و گسترده در حین تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد علاقه شما تبدیل می شود. و اگر می‌خواهید فرکانس‌های فرعی خود را در همان لحظه سفارشی کنید، یک دکمه اختصاصی صدا ساب ووفر وجود دارد تا باس را درست در جایی که می‌خواهید دریافت کنید.

برای یک ترکیب پایه صوتی/ساب ووفر با قابلیت Atmos در سطح پایه، قطعا سونی HT-G700 را در نظر بگیرید.

ما را بخوانید بررسی سونی HT-G700

معاملات نوار صوتی ارزان سونی HTX8500

(اعتبار تصویر: آمازون)

ساندبار سونی HT-X8500

عملکرد بالا با قیمت مقرون به صرفه

ابعاد: ۳۵٫۱ اینچ x 3.9 اینچ ۲٫۶ اینچ | وزن: ۱ پوند | قدرت: NA | اتصالات: ۱ ورودی HDMI، ۱ خروجی HDMI (ARC)، ورودی/خروجی صدای آنالوگ، اترنت، ورودی صدای نوری، بلوتوث، Wi-Fi

طراحی ظریف و باریک
ساب ووفر دوگانه داخلی
صدای فراگیر سه بعدی
بدون درایورهای افزایش دهنده
صدای با وضوح بالا وجود ندارد

Sony HT-X8500 صدایی با کیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. این شامل دو ساب ووفر داخلی برای صدای باس عمیق است و در عین حال طراحی باریک و شیک خود را حفظ می کند. اندازه جمع و جور آن کاملاً در جلوی تلویزیون شما قرار می گیرد و فضای شما را شلوغ نمی کند.

این نوار صوتی سونی دارای فناوری موتور صدای عمودی است که با Dolby Atmos و DTS:X ترکیب شده است تا یک تجربه صدای فراگیر سه بعدی سینمایی ایجاد کند. این ریموت همچنین دارای هفت حالت مختلف صدا است تا بتوانید تجربه سرگرمی خود را کنترل کرده و بهبود بخشید.

اگر به دنبال یک سیستم صوتی درجه یک هستید که کاهش قابل توجهی در بودجه شما ایجاد نکند، Sony HT-X8500 یکی از بهترین گزینه های موجود است.

ما را بخوانید بررسی سونی HT-X8500

معاملات نوار صوتی ارزان Razer Leviathan

(اعتبار تصویر: آمازون)

ریزر لویاتان

ساخته شده برای گیمرها اما برای سرگرمی خانگی نیز عالی است

ابعاد: ۲٫۹ اینچ x 3.1 اینچ ۱۹٫۷ اینچ | وزن: ۱۰ پوند قدرت: ۳۰ وات | اتصالات: بلوتوث، یک ورودی صوتی نوری، پورت صوتی ۳٫۵ میلی متری

صدای باس سنگین
ورودی های فراوان
با قیمت عالی
صدای فراگیر محدود
کانکتور فرعی ناپایدار

Razer Leviathan ممکن است یک مدل قدیمی‌تر باشد که برای بازی طراحی شده است، اما در واقع یک نوار صوتی واقعا هوشمند است که قیمت کمتری نسبت به اکثر تلویزیون‌ها دارد – و به تلویزیون‌ها نیز کمک می‌کند که صدای بسیار بهتری داشته باشند.

هیولای صوتی Razer با تنها ۳۰ وات، بیشترین توان در هر اینچ را ندارد، اما ما واقعاً دوست داشتیم که با ساب ووفر همراه آن چقدر پایین بیاید. به علاوه، در حالی که سایر اسپیکرهای این لیست ممکن است حتی صدای فراگیر را امتحان نکنند، Razer آن را در کالج اول امتحان می کند و در واقع کار مناسبی با آن انجام می دهد.

Razer Leviathan ممکن است به خوبی یک سیستم ۷٫۱ واقعی نباشد، اما سعی کنید یکی از آنها را با قیمت کمتر از ۱۹۹ دلار / ۱۵۹ پوند پیدا کنید. شما در اینجا یک معامله فوق العاده دریافت می کنید.

ما را بخوانید نقد و بررسی Razer Leviathan


مقالات بیشتر در مورد صدای خانگی:

صفحه ما را در آینده بررسی کنید فروش روز کارگر.


منبع: https://www.techradar.com/news/soundbar-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *