Samsung Galaxy Fit 3: آخرین شایعات و آنچه می خواهیم ببینیم

با توجه به اینکه Samsung Galaxy Fit 2 ما فکر می‌کردیم که سامسونگ این خط ردیاب‌های تناسب اندام را که در سپتامبر ۲۰۲۰ عرضه شد، فراموش کرده است – اما شایعات و افشاگری‌های اخیر نشان می‌دهند که گلکسی فیت ۳ واقعاً در راه است.

ما اطلاعات زیادی در مورد انتظارات نداریم، اما پیش‌بینی‌ها و نکات جالبی برای بررسی داریم. اگر می خواهید در سال ۲۰۲۴ دنبال یک ردیاب تناسب اندام پیچیده باشید، این می تواند یک گزینه باشد.

علاوه بر جمع‌آوری جزئیاتی که تاکنون شنیده‌ایم، فهرست خواسته‌هایی را نیز برای آنچه می‌خواهیم از گلکسی فیت ۳ ببینیم، تهیه کرده‌ایم، فقط در صورتی که سامسونگ در حال مطالعه باشد و بتواند تغییراتی را در محصول نهایی انجام دهد.

بریم سر اصل مطلب

  • چیست؟ ردیاب تناسب اندام فشرده بعدی سامسونگ
  • کی بیرون میاد؟ ۲۰۲۴ محتمل به نظر می رسد
  • چقدر هزینه دارد؟ شاید حدود ۱۲۰ دلار / ۸۰ پوند / ۲۷۰ دلار استرالیا

تاریخ عرضه و قیمت Samsung Galaxy Fit 3

در حالی که شایعات قبلی به عرضه گلکسی فیت ۳ در نیمه اول سال ۲۰۲۳ اشاره کرده بود که به وضوح اتفاق نیفتاد. در واقع، به نظر نمی رسد که یک ابزار پوشیدنی در سال ۲۰۲۳ ظاهر شود.

با توجه به اینکه دستگاه الان هست حضور در رگولاتوری نشان می دهد که راه اندازی در حال حاضر خیلی دور نیست، اما در این مرحله احتمالاً به سال ۲۰۲۴ نگاه می کنیم. در واقع، حتی ممکن است در کنار سامسونگ گلکسی اس ۲۴ در ژانویه. ردیاب هم اکنون نشان داده شده است در پایگاه داده بلوتوث نیز.

در مورد قیمت، ابتدا انتظار داشتیم Fit 3 با قیمت اولیه Fit 2 مطابقت داشته باشد: به طور خاص، ۵۹ دلار / ۳۹ پوند / ۱۳۵ دلار استرالیا. با این حال، جدیدترین نشت در این زمینه نشان می دهد که ردیاب تناسب اندام جدید ممکن است هزینه داشته باشد دو برابر مقدار از سلف خود

Samsung Galaxy Fit 2 که تعداد گام‌ها را نمایش می‌دهد و روی مچ دست افراد بسته می‌شود

Galaxy Fit 3 ممکن است دو برابر Fit 2 قیمت داشته باشد (اعتبار تصویر: Michael Sawh)

اخبار و فاش های سامسونگ گلکسی فیت ۳

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد Samsung Galaxy Fit 3 فاش نشده است، برخی از آنها وجود دارد. ما دیده ایم لو رفته ارائه می دهد از دو منبع، که هر دو صفحه نمایش بزرگتر از صفحه نمایش ۱٫۱ اینچی Galaxy Fit 2 را نشان می دهند. به نظر می رسد که ردیاب تناسب اندام در حال تغییر در قلمرو ساعت هوشمند است.

در سمت راست دستگاه یک دکمه فیزیکی و یک سوراخ برای میکروفون و رنگ های شایعه شده خاکستری، طلایی و سیاه هستند – چیزی برای هیجان انگیز بودن وجود ندارد، اما انتخاب های معقولی. البته اینها همه رندرهای غیر رسمی هستند، بنابراین فعلاً چیزی را به عنوان تأیید شده در نظر نگیرید.

بیشتر ببین

تقریباً همه چیز در حال افزودن هوش مصنوعی مولد به آن است و تصور این است که صفحه نمایش بزرگتر می تواند نوعی دستیار هوش مصنوعی را در ردیاب تناسب اندام فعال کند. ارتقاء هوش مصنوعی نیز در دسترس است در مورد آن صحبت می شود برای گلکسی اس ۲۴، و سامسونگ به وضوح مشتاق این فناوری است.

یکی دیگر از نشت ها مربوط به باتری است که ظاهراً قرار است باشد به طور قابل توجهی بزرگتر از نظر ظرفیت نسبت به Samsung Galaxy Fit 2. با این حال، ممکن است از نظر عمر باتری آنقدرها که فکر می کنید مفید نباشد – اگر ردیاب جدید واقعاً با صفحه نمایش بزرگتر عرضه شود، برای اجرا به قدرت بیشتری نیاز دارد.

آنچه می خواهیم ببینیم

Samsung Galaxy Fit 2 یک پوشیدنی مناسب است که در بررسی ما به ۳٫۵ ستاره دست یافته است، اما این بدان معناست که فضای زیادی برای بهبود وجود دارد که ویژگی های زیر می تواند به آن کمک کند.

۱٫ نظارت دقیق تر ضربان قلب

مانیتور ضربان قلب قابل اعتماد یک ویژگی تقریبا ضروری برای هر ردیاب تناسب اندام است، و با این حال این چیزی است که Samsung Galaxy Fit 2 فاقد آن است.

مطمئناً این دستگاه دارای یک مانیتور ضربان قلب است، اما در آزمایش‌های ما متوجه شدیم که میزان ضربان قلب در حالت استراحت و ورزش در مقایسه با سایر دستگاه‌ها راهگشا بود. بنابراین بسیار مهم است که سامسونگ این را برای Samsung Galaxy Fit 3 بهبود بخشد.

۲٫ GPS

Samsung Galaxy Fit 2 که صفحه تمرینی را نشان می‌دهد که روی مچ دست افراد بسته شده است

Samsung Galaxy Fit 2 GPS ارائه نمی دهد (اعتبار تصویر: Michael Sawh)

سامسونگ گلکسی فیت ۲ شامل GPS نمی شود، و اگرچه با توجه به قیمت پایین آن شاید قابل درک باشد، اما داشتن آن یک ویژگی واقعا مفید است.

بنابراین ما می خواهیم سامسونگ آن را به Galaxy Fit 3 اضافه کند، یا حداقل GPS متصل را اضافه کند، تا ردیاب بتواند اتصال GPS تلفن شما را قطع کند.

۳٫ عمر باتری بهتر

سامسونگ گلکسی فیت ۲ در واقع عمر باتری کاملاً خوبی دارد، اما با آزمایشات ما فاصله زیادی با ادعاهای این شرکت دارد. سامسونگ ادعا می‌کند که می‌تواند بیش از دو هفته دوام بیاورد، اما با استفاده معمولی روزانه حدود ۱۰ درصد کاهش یافت و در روزهایی که برای مدت طولانی‌تری ورزش می‌کردیم تا ۲۰ درصد کاهش یافت. این بدان معناست که عمر واقعی باتری احتمالاً در منطقه ۵-۱۰ روز بیشتر خواهد بود.

بنابراین برای Samsung Galaxy Fit 3 ما یک پوشیدنی می‌خواهیم که واقعاً حداقل دو هفته دوام داشته باشد، بدون اینکه نیازی به محدودیت جدی برای استفاده شما از آن باشد.

۴٫ نمایشگر همیشه روشن

Samsung Galaxy Fit 2 که روی سطح آبی قرار دارد

گزینه نمایشگر همیشه روشن برای گلکسی فیت ۲ وجود ندارد (اعتبار تصویر: Michael Sawh)

صفحه نمایش همیشه روشن واقعاً یک ویژگی ضروری برای ردیاب تناسب اندام نیست، اما داشتن آن خوب است، زیرا به این معنی است که همیشه می توانید زمان و سایر اطلاعات کلیدی مانند اعلان ها را ببینید.

البته، این می‌تواند به عمر باتری نیز آسیب برساند، اما یک نمایشگر همیشه روشن که به خوبی اجرا می‌شود نیازی به تخلیه عمده ندارد، و ما می‌خواهیم این ویژگی باشد که می‌توانید آن را خاموش کنید، بنابراین می‌توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید آن عمر باتری را تحمل کنید یا نه.

۵٫ ارتفاع سنج

ارتفاع سنج چیز دیگری است که واقعاً ضروری نیست، اما یک امتیاز مفید برای هر نوع ردیاب تناسب اندام است، زیرا به شما امکان می دهد ارتفاع را ردیابی کنید.

این مورد دیگری است که در Samsung Galaxy Fit 2 ارائه نشده است، اما امیدواریم که در Samsung Galaxy Fit 3 ارائه شود.


منبع: https://www.techradar.com/news/samsung-galaxy-fit-3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *