بهترین پیشنهادات و قیمت رم ارزان برای بازی، دسکتاپ و لپ تاپ

کمی حافظه اضافی می تواند جان تازه ای به رایانه شما بدهد و کارهای سنگینی مانند بازی و چندوظیفه بودن را آسان کند. خوشبختانه، خرید RAM بسیار آسان است زیرا یکی از ارزان‌ترین قطعاتی است که می‌توانید برای رایانه خود خریداری کنید. با این حال، انتخاب‌های زیادی در بازار وجود دارد، به همین دلیل است که ما این راهنمای مفید را گردآوری کرده‌ایم تا در یافتن بهترین رم ارزان قیمت در حال حاضر، شروع مناسبی داشته باشید.

حتی اگر در فکر خرید یک مک، مک بوک یا رایانه شخصی از پیش ساخته شده بودید، به جای ساختن تنظیمات شخصی خود در سال جاری، اغلب می توانید با پرداخت نکردن هزینه اضافی برای یک مدل رم ارتقا یافته، مقداری پول پس انداز کنید. این می تواند راه بسیار گرانی برای افزودن حافظه باشد، و در عوض خرید رم به صورت جداگانه بسیار ارزان تر است، به خصوص اگر بتوانید بهترین پیشنهادات رم را مانند آنچه در زیر یافتیم پیدا کنید.

ما روزانه قیمت‌ها را در این صفحه به‌روزرسانی می‌کنیم، بنابراین اگر کیت RAM را با قیمتی که می‌خواهید پیدا نکردید، ارزش آن را دارد که مرتباً نشانه‌گذاری و بررسی کنید. رم معمولاً در رویدادهای بزرگ فروش فصلی مانند جمعه سیاه و دوشنبه سایبری نسبتاً ارزان است، اگرچه همیشه در هر زمانی از سال چند معامله عالی در خرده‌فروشان متخصص وجود دارد.

بهترین معامله رم DDR5

رم Corsair Vengeance DDR5 روی پس‌زمینه سبز پوسته تخم مرغ می‌چسبد

(اعتبار تصویر: آینده)

Corsair Vengeance DDR5-4800MHz

رم DDR5 که به درد نمی خورد

سرعت: ۴۸۰۰MH زمان سنجی: ۴۰-۴۰-۴۰-۷۷ | نوع حافظه: DDR5 | ولتاژ: ۱٫۱ ولت| کم نور: ۲×۱۶ گیگابایت

اورکلاک آسان است
ارزان (برای DDR5)
بالاترین سرعت ساعت خارج از جعبه نیست
نسخه غیر RGB نسبتاً پیاده به نظر می رسد

اگر می‌خواهید سریع‌ترین و جدیدترین راه‌اندازی رم موجود در بازار را داشته باشید، باید مجموعه‌ای از استیک‌های DDR5 را تهیه کنید. اینها معمولاً ارزان نیستند، اما آخرین نسخه از سری RAM معروف Vengeance Corsair در واقع قیمت بسیار رقابتی دارد. اگرچه این سریعترین مجموعه رم DDR5 موجود در بازار در حال حاضر نیست، اما هنوز هم با سرعت کلاک پایه ۴۸۰۰ مگاهرتز بسیار سریع است. عملکرد بسیار خوبی نیز دارد، بنابراین اگر به دنبال اورکلاک کردن آن در کنار سایر اجزای خود هستید، فضای سر بالقوه زیادی وجود دارد.

بهترین معامله رم DDR4

Corsair Vengeance RGB DDR4 3000

عملکرد عالی با قیمت مناسب

سرعت: ۳۰۰۰ مگاهرتز | زمان سنجی: ۱۵-۱۷-۱۷-۳۵ | نوع حافظه: DDR4 SDRAM | ولتاژ: ۱٫۳۵ ولت | کم نور: ۲×۸ گیگابایت

برای ویژگی ها ارزان است
تنوع در انتخاب رنگ
اورکلاک چشمگیر

رم‌های سری Vengeance Corsair سال‌هاست که دست به کار شده‌اند و بدون در نظر گرفتن موارد استفاده شما، همیشه یک انتخاب خوب است. به ویژه نوع RGB 3000 مگاهرتز، یک ابزار همه جانبه فوق العاده برای کسانی است که مادربردهایی دارند که فقط می توانند رم DDR4 را پشتیبانی کنند، زیرا با توجه به اینکه RGB و هیت سینک قوی دریافت می کنید، قیمت بسیار مناسبی دارد. در حالی که DDR5 از نظر سرعت از این نسل پیشی گرفته است، ۳۰۰۰ مگاهرتز هنوز برای بازی در حال حاضر بسیار سریع است – و به طور گسترده توسط تعداد زیادی مادربرد پشتیبانی می شود.

بهترین قیمت رم بازی های ارزان قیمت

Corsair Vengeance LPX DDR4

حافظه DDR4 با کارایی بالا

سرعت: ۲۱۳۳ مگاهرتز زمان سنجی: ۱۳-۱۵-۱۵-۲۸ | نوع حافظه: DDR4 ولتاژ: ۱٫۲ ولت | کم نور: ۲×۸ گیگابایت

ارزش عالی
عملکرد سریع
خنک کننده موثر
بدون RGB

DDR4 RAM هنگامی که چند سال پیش برای اولین بار بیرون آمد ، بسیار لعنتی بود ، اما اکنون می توان راه اندازی استاندارد ۲×۸ گیگابایتی را با بودجه نسبتاً کم دریافت کرد. اگر در مورد زنگ ها و سوت هایی مانند RGB اذیت نمی شوید، Corsair Vengeance LPX یک انتخاب عالی است. نه تنها در اکثر خرده فروشان تخصصی به طور گسترده ای ذخیره می شود بلکه قیمت معقول ، ساخت کم مشخصات و تعداد انواع سرعت ساعت آن را برای هر دو ارتقاء و سازندگان با بودجه به یک خرید واقعاً قابل اعتماد تبدیل می کند. البته سرعت آن به اندازه رم DDR5 نیست، اما در چند سال آینده برای اکثر بیلدها بیش از اندازه کافی خواهد بود.

بهترین خرید رم برای لپ تاپ های بازی

رم HyperX Impact DDR4 در پس‌زمینه آبی روشن

(اعتبار تصویر: آینده)

Kingston HyperX Impact DDR4

سرعت قابل اعتماد در یک بسته کوچک

سرعت: ۲۶۶۶ مگاهرتز، ۳۲۰۰ مگاهرتز | زمان سنجی: ۱۵، ۱۶، ۲۰ | نوع حافظه: DDR4 ولتاژ: ۱٫۲ ولت | کم نور: ۸ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت

مشخصات کم
مصرف برق کم
به طور گسترده سازگار است
نه DDR5

در حالی که برخی از لپ تاپ های بازی در حال شروع به تصویب RAM DDR5 هستند ، اکثریت قریب به اتفاق سکوهای بازی موبایل هنوز روی مادربردهای سازگار با DDR4 کار می کنند ، این بدان معنی است که شما شاید می‌خواهید یک جفت از این چوب‌های در دسترس را انتخاب کنید (البته حتماً مدل خود را بررسی کنید). انتخاب ما برای ارتقای رم قوی، قابل اعتماد و نسبتاً ارزان برای لپ‌تاپ‌های بازی، سری Kingston HyperX Impact است. این چوبهای کم مصرف فقط ۱٫۲ ولت قدرت را به خود جلب می کنند اما هنوز هم قادر به سرعت ساعت ۲۶۶۶ یا ۳۲۰۰ مگاهرتز هستند ، بسته به این که به کدام نوع بروید. با سازگاری عالی پلاگین و بازی ، Kingston Hyperx Impact با لپ تاپ های بازی Intel و AMD مبتنی بر AMD کار خواهد کرد که بدون نیاز به ترفند BIOS لازم نیست.

بهترین خرید رم لپ تاپ

کیت Timetec Hynix IC 16GB (2x8GB) DDR3

انتخاب خوبی برای ارتقای ماشین های قدیمی تر

سرعت: ۱۶۰۰ مگاهرتز | زمان سنجی: NA | نوع حافظه: DDR3L-1600 SDRAM | ولتاژ: ۱٫۳۵ ولت | کم نور: ۲×۸ گیگابایت

قیمت قابل قبول
یک ارتقاء مناسب
DDR3

مک بوک ها تنها لپ‌تاپ‌هایی نیستند که می‌توانید حافظه اضافی به آن اضافه کنید. تا زمانی که نباشند به هم چسبیدهمثل یک لپ تاپ سرفیس، ارتقاء رم یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای بهبود عملکرد نوت بوک خود انجام دهید. TimeTic کیت‌های نسبتاً ارزانی از IC RAM Hynix می‌سازد که می‌تواند به طور جدی ظرفیت حافظه شما را افزایش دهد.

بهترین معامله رم مک

کیت Crucial 16GB (8GBx2) برای مک

مقرون به صرفه ترین راه برای ارتقاء سیستم های مک شما

سرعت: ۱۶۰۰ مگاهرتز | زمان سنجی: NA | نوع حافظه: DDR3 SDRAM | ولتاژ: ۱٫۴ ولت | کم نور: ۸ گیگابایت در ۲

سازگار با سیستم های مک
عملکرد قابل اعتماد

روی مک قدیمی اجرا می کنید؟ بسیاری از مدل های جدید حافظه لحیم کاری شده اند و به همین دلیل قادر به به روزرسانی نیستند ، اما برخی از مدل های قدیمی در واقع می توانند به روز شوند (معمولاً آنهایی که قبل از سال ۲۰۱۳ منتشر شد). به طور کلی، برای این مدل‌های قدیمی‌تر به رم DDR3 نیاز دارید – که جدیدترین یا سریع‌ترین رم موجود در بازار نیست، اما خوشبختانه هنوز هم به طور گسترده در دسترس است. انتخاب ما برای ارتقای رم در مدل‌های قدیمی مک، کیت‌های DDR3 Crucial است. نه تنها قیمت مناسبی دارند، بلکه Crucial یک برند قابل اعتماد است که گزینه‌های مختلفی را برای کیت‌های حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی ارائه می‌دهد – بیش از اندازه کافی برای مک‌های قدیمی‌تر که هنوز هم استفاده روزانه دارند.

رم چیست؟

RAM مخفف کلمه است آرandom-آدسترسی داشته باشید ماموری این یکی از قطعات اساسی پازل محاسباتی در کنار پردازنده (یا CPU) و فضای ذخیره سازی کلاسیک (معمولاً به عنوان ROM برای آرخواندن Oفقط ماموری).

RAM برای تسهیل انتقال داده به و از فضای ذخیره سازی سیستم شما (می تواند درایو دیسک سخت یا درایو حالت جامد) مورد نیاز باشد. پردازنده همان پردازشگر است که محاسبات، محاسبات و غیره را انجام می دهد و حافظه نهان در کنار آن قرار دارد که نسخه فوق سریع RAM است اما فقط در مقادیر بسیار ناچیز (حداکثر تا چند صد مگابایت) در دسترس است.

سپس رم (معمولاً در رایانه های استاندارد حدود ۱۶ گیگابایت) و فراتر از فضای ذخیره سازی سیستم می آید. هر چه آنها از پردازنده دورتر باشند، به ازای هر واحد ذخیره سازی ارزان تر و کندتر می شوند.


منبع: https://www.techradar.com/news/the-best-ram-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *