بهترین معاملات SSD ارزان و قیمت برای ژانویه ۲۰۲۴

ما در طول سال‌ها انواع هارد دیسک‌های زیادی را از گزینه‌های پریمیوم تا ارزان‌قیمت آزمایش کرده‌ایم. بنابراین، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم SSD های ارزان قیمت را برای نیازهای ذخیره سازی خود پیدا کنید. انتخاب های زیادی در آنجا پیدا خواهید کرد که عملکرد را در هر محدوده بودجه ای که به دنبال آن هستید قربانی نمی کنند. چه در جستجوی جدیدترین ها باشید SSD PCIe M.2یک SSD خارجی یا یک SSD سازگار با SATA، در اینجا چیزی پیدا خواهید کرد که بدون توجه به نیازهای ذخیره سازی شما برای شما مفید است.

زمانی که درایوهای حالت جامد برای اولین بار معرفی شدند، چیزی به نام بهترین SSDهای ارزان قیمت وجود نداشت. SSD گران بود. اینها به‌روزرسانی‌های ممتاز برای هر سیستم رایانه‌ای بود که یکی را دریافت کرد. خوشبختانه، از آن زمان تاکنون چیزهای زیادی تغییر کرده است و این روزها یافتن درایوهای حالت جامد با قیمت مناسب نسبتاً آسان است. و، آنها به همان اندازه گران‌ترهای سال‌های گذشته خوب هستند – به خصوص وقتی در نظر بگیرید که SSD‌ها اغلب در رویدادهای فروش فصلی Black Friday و Cyber ​​Monday تخفیف زیادی دارند.

در حالی که مقدار زیادی گران وجود دارد درایوهای حالت جامد در بازار نیز، برترین SSD های ارزان قیمت می توانند در مورد عملکرد به کار خود ادامه دهند، اگرچه ممکن است مقدار فضای ذخیره سازی مشابهی را ارائه ندهند. صرف نظر از این، اگر بودجه زیادی دارید و به ظرفیت بیشتری نیاز دارید، خواه برای ذخیره پروژه های خلاقانه، سرریز بازی ها یا تمام اسناد کاری خود، راه حل مشکلات ذخیره سازی خود را در اینجا پیدا خواهید کرد.

بهترین معامله NVMe M.2 SSD

SSD Crucial P5 Plus در زمینه صورتی روشن

(اعتبار تصویر: آینده)

Crucial P5 Plus

بهترین ارزش PCIe 4.0 M.2 SSD

ظرفیت: ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت سرعت نوشتن: حداکثر ۶۶۰۰ مگابایت بر ثانیه

قیمت استثنایی نسبت به عملکرد
۵ سال گارانتی محدود
بهره وری قدرت

اگر به دنبال سریع‌ترین فضای ذخیره‌سازی NVMe هستید، Crucial P5 Plus در حال حاضر بهترین گزینه SSD را انتخاب می‌کند. اگرچه این سریع‌ترین محصول موجود در بازار نیست، اما به راحتی رقابتی‌ترین گزینه PCIe 4.0 است، به این معنی که از آخرین سخت‌افزار در شرایط غیر فنی پشتیبانی می‌کند. این کاملاً یک گزینه فوق العاده برای همه موارد استفاده است – از بازی گرفته تا برنامه های خلاقانه – و یک گارانتی محدود ۵ ساله به شما کمک می کند تا در آینده پیشرفت کنید.

بهترین معامله ارزان قیمت NVMe SSD

SSD Crucial P3 در زمینه سبز روشن

(اعتبار تصویر: آینده)

Crucial P3

بهترین ارزش بودجه NVME SSD

ظرفیت: ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت سرعت نوشتن: تا ۳۵۰۰ مگابایت بر ثانیه

قیمت رقابتی
طیف گسترده ای از گزینه های ذخیره سازی
آخرین نسل PCIe 3.0

Crucial P3 برادر P5 Plus با بودجه بیشتر است و اگر صرفاً به دنبال یک NVMe SSD مناسب با بودجه هستید، ارزش بیشتری دارد. این PCIe 3.0 است، که به این معنی است که آنقدر سریع نخواهد بود (فقط سرعت نوشتن تا ۳۵۰۰ مگابایت بر ثانیه دارد)، اما اساساً برای هر برنامه ای بیش از توانایی آن است. همچنین هنوز هم بسیار سریعتر از SSD معادل ۲٫۵ اینچی است که معمولاً سرعتی در حدود ۵۰۰ مگابایت بر ثانیه ارائه می دهد. به طور کلی، این یک درایو فوق‌العاده جامد است که دارای گزینه‌های ذخیره‌سازی بسیار عالی، از ۵۰۰ مگابایت تا ۲ ترابایت است.

بهترین معامله ۲٫۵ اینچی SSD

سامسونگ ۸۵۰ EVO

ظرفیت، سرعت و قیمت عالی

ظرفیت: ۱۲۰ گیگابایت | رابط: SATA III ضمانتنامه: ۵ سال

عملکرد قدرتمند
قیمت قابل قبول
سرعت خواندن و نوشتن سریع

به نظر می رسد هیچ لیستی از بهترین هاردهای SSD بدون Samsung 850 Evo که به طور مداوم در میان سران این مجموعه قرار می گیرد، کامل نباشد. در حالی که ۸۵۰ Evo به عنوان درایو M.2 و mSATA در دسترس است، این درایو استاندارد ۲٫۵ اینچی است که بارها و بارها ثابت می کند که یک SSD است که نمی توانید با آن اشتباه کنید.

۸۵۰ EVO در اندازه‌های مختلف ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که به شما امکان می‌دهد متناسب با بودجه خود، آنچه را که مناسب است انتخاب کنید. ۸۵۰ Evo با سرعت خواندن و نوشتن سریع و NAND سه بعدی قابل اعتماد که با ضمانت ۵ ساله پشتیبانی می شود، یک درایو عالی از یک برند معتبر است. اگرچه قیمت می تواند کمی نوسان داشته باشد، اما اکنون زمان بسیار خوبی برای انتخاب آن است – به خصوص پس از معرفی Samsung 860 Evo.

بهترین قیمت SSD 2.5 اینچی

SSD Crucial MX500

سرعت و عملکرد با ارزش عالی

ظرفیت: ۵۰۰ گیگابایت | رابط: سریال ATA-600 | ضمانتنامه: ۵ سال

گارانتی ۵ ساله
گزینه های ظرفیت از ۲۵۰ گیگابایت تا ۲ ترابایت
ارزش عالی

SSD Crucial MX500 ارزش فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و به ازای هر دلار فضای ذخیره‌سازی زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. این درایو در اندازه استاندارد ۲٫۵ اینچی عرضه می شود، بنابراین باید در هر ساخت دسکتاپ استاندارد مناسب باشد و همچنین در بسیاری از لپ تاپ ها جا می شود.

بالاتر از ارزش فوق العاده MX500، عملکرد عالی آن است. علیرغم قیمت مقرون به صرفه، MX500 با استفاده از حافظه فلش سه بعدی NAND سریع و با استقامت بالا ساخته شده است و دارای ضمانت نامه ۵ ساله برای پشتیبان گیری از آن است. سرعت خواندن و نوشتن داده‌ها، چه بزرگ و چه کوچک، نیز با رقبا همراه است.

بهترین معامله SSD لپ تاپ

SanDisk Ultra II SATA III SSD

ظرفیت بالا با قیمت مناسب

ظرفیت: ۹۶۰ گیگابایت | رابط: SATA III ضمانتنامه: ۳ سال

سرعت مناسب
۳ سال گارانتی
قیمت قابل قبول

به دنبال ارتقای لپ تاپ خود هستید؟ SanDisk جواب دارد. SanDisk Ultra II ارزش و عملکرد بسیار خوبی را به ازای هر دلار ارائه می دهد و با اندازه استاندارد درایو ۲٫۵ اینچی و ضخامت تنها ۷ میلی متر، باید در طیف گسترده ای از لپ تاپ ها قرار بگیرد.

سرعت SanDisk Ultra II با نزدیک‌ترین رقبای خود مطابقت دارد، اما با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایتی، قیمت درایوهای دیگر را کاهش می‌دهد. این باعث می شود که آن را انتخابی شیرین برای ارتقاء لپ تاپ کنید. همراه با ۳ سال گارانتی می باشد.

بهترین معامله SSD خارجی

SSD WD My Passport

یک درایو قدرتمند و قابل حمل

ظرفیت: ۵۱۲ گیگابایت | رابط: USB 3.1 ضمانتنامه: ۳ سال

طراحی شیک
چندین گزینه ظرفیت
سبک و جمع و جور

وسترن دیجیتال یک SSD خارجی دارد که ارزش قیمتش را دارد. در حالی که بسیاری از SSD های خارجی دیگر نیاز به توجه جدی برای ساخت SSD خارجی خود را تنها با خرید جداگانه یک SSD معمولی و یک محفظه USB دارند، My Passport WD می‌تواند قیمتی را ارائه دهد که فقط کمی بالاتر از یک SSD داخلی با همان اندازه است. به علاوه، محفظه شخص ثالثی کوچکتر از SSD WD My Passport پیدا نخواهید کرد.

SSD خارجی My Passport با پشتیبانی از USB-C و USB 3.1 Gen 2، قادر به برقراری ارتباط سریع با رایانه شخصی است. همچنین کوچک و سبک است، با ابعاد فقط ۱٫۸ x 3.5 x 0.39 اینچ و وزن ۱٫۴۴ اونس. البته، همراه با قابلیت حمل، مسئله امنیت مطرح می شود، اما My Passport شامل رمزگذاری ۲۵۶ بیتی برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شما در برابر مزاحمان است، و تا ۶٫۵ فوت تست شده است تا داده های شما را در برابر حوادث ایمن نگه دارد.


منبع: https://www.techradar.com/news/cheap-ssd-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *