بهترین گوشی های زیر ۲۵۰۰۰ روپیه (فوریه ۲۰۲۴): Samsung Galaxy F54 5G، Realme Narzo 60 Pro 5G تا iQOO Z7 Pro 5G

هر گوشی در لیست گوشی های زیر ۲۵۰۰۰ روپیه در این ماه دو ویژگی مشترک دارد. هر گوشی دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و یک دوربین اصلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) دارد. البته پردازنده‌های شایسته، رم کافی و نمایشگرهای AMOLED با نرخ تازه‌سازی بالا و انطباق با ۵G در این بودجه مشخص است. در حال حاضر می خواهید در مورد بهترین گزینه های زیر ۲۵۰۰۰ روپیه خود بدانید؟ بیایید فوراً به آن بپردازیم.
بهترین گوشی ها برای خرید زیر ۲۵۰۰۰ روپیه در هند

سامسونگ گلکسی F54 5G
بیایید با Samsung Galaxy F54 5G شروع کنیم که علاوه بر نام تجاری سامسونگ زیر ۲۵K، لیست چشمگیر ویژگی ها را ارائه می دهد. صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی Full HD+ Super AMOLED Plus با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز دارد. علاوه بر آن، یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز دریافت خواهید کرد. دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی باید علاقه مندان به سلفی را خوشحال کند.

بهترین گوشی های زیر ۲۵۰۰۰ روپیه (فوریه ۲۰۲۴): Samsung Galaxy F54 5G، Realme Narzo 60 Pro 5G تا iQOO Z7 Pro 5G
اعتبار تصویر: Firstpost Mehul Reuben Das

سامسونگ گلکسی F54 5G از تراشه Exynos 1380 بهره می‌برد و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا) را به همراه آن دریافت می‌کنید. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی را برای نزدیک به دو روز استفاده متوسط ​​روشن نگه می دارد و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند. با این حال، شارژر در بسته بندی دریافت نمی کنید و باید جداگانه خریداری شود. این گوشی اندروید ۱۳ را با رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ اجرا می کند. این شرکت قول به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتر و به‌روزرسانی‌های امنیتی عظیم ۵ ساله را برای این گوشی داده است.

قیمت Samsung Galaxy F54 5G در هند: ۲۴۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

Realme Narzo 60 Pro 5G
Realme Narzo 60 Pro 5G یکی دیگر از گزینه های قوی در این بودجه است. دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با OIS را به نمایش می‌گذارد که تصاویر فوق‌العاده‌ای را در نورهای مختلف می‌گیرد. این گوشی فاقد دوربین فوق عریض و دارای سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین ثانویه است. شما یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو خواهید داشت. این گوشی دارای پردازنده Mediatek Dimensity 7050 SoC است و شما می توانید نسخه برتر آن را با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به خوبی با این بودجه در حال حاضر دریافت کنید.

Realme Narzo 60 Pro 5G دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی خمیده Full HD+ Super AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. سازگار با HDR10+ است و می تواند بیش از یک میلیارد سایه رنگ را نمایش دهد. صفحه نمایش منحنی به ضریب سبک این دستگاه از قبل شیک می افزاید. پشت چرم گیاهی آن ظاهر و احساسی متمایز به آن می دهد. این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با استفاده متوسط ​​بیش از یک روز و نیم دوام می آورد و شارژر ۶۷ واتی SuperVOOC نوید آن را می دهد که به سرعت آن را شارژ کند. Narzo 60 Pro 5G دارای اندروید ۱۳ با رابط کاربری Realme UI 4.0 است.

قیمت Realme Narzo 60 Pro 5G در هند: ۲۶۹۹۹ روپیه برای ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

iQOO Z7 Pro 5G / Vivo T2 Pro 5G
iQOO Z7 Pro 5G و Vivo T2 Pro 5G به معنای واقعی کلمه گوشی‌های مشابهی با رنگ‌های متفاوت هستند و هر دو دارای پنل‌های پشت شیشه‌ای جذابی هستند. آنها از تراشه Mediatek Dimensity 7200 استفاده می کنند و شما ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را برای ارائه آن به شرکت دریافت می کنید. آنها دارای صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی ۱۰ بیتی، سازگار با HDR10+، صفحه نمایش AMOLED خمیده Full HD+ با حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز هستند. این گوشی ها اندروید ۱۳ را با رابط کاربری FunTouch 13 اجرا می کنند.

بخش عکاسی در این گوشی‌ها توسط یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اداره می‌شود. یک دوربین فوق عریض نیز در اینجا وجود ندارد. باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن‌ها می‌تواند بیش از یک روز با استفاده متوسط ​​دوام بیاورد و شارژر سریع ۶۶ واتی همراه آن وعده می‌دهد تنها در ۲۲ دقیقه از ۰ به ۵۰ درصد می‌رساند. iQOO Z7 Pro 5G و Vivo T2 Pro 5G گزینه‌های فوق‌العاده‌ای با کیفیت زیر ۲۵ هزار هستند و شما می‌توانید بسته به رنگ یا برندی که ترجیح می‌دهید و قیمت فروش موثر آن‌ها در زمان خرید یکی را انتخاب کنید.

قیمت iQOO Z7 Pro 5G در هند: ۲۳۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

قیمت Vivo T2 Pro 5G در هند: ۲۳۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

موتورولا اج ۴۰ نئو
موتورولا اج ۴۰ نئو یکی دیگر از گوشی های خوش دست با این بودجه است. نسبتاً جمع و جور است و ضخامت آن ۷٫۹ میلی متر و وزن آن نزدیک به ۱۷۰ گرم است. در اینجا نیز یک پنل پشتی چرمی گیاهی با انتخاب رنگ های بیشتر دریافت می کنید. شما یک صفحه نمایش منحنی ۱۰ بیتی ۶٫۵۵ اینچی P-OLED با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و سازگاری HDR10+ دریافت می کنید. این گوشی از تراشه Mediatek Dimensity 7030 بهره می برد و با این بودجه می توانید بهترین نسخه آن را با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی کسب کنید.

دوربین پخش شده روی Motorola Edge 40 Neo ممکن است دقیق به نظر نرسد اما مطمئناً مؤثر است. شما یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار دریافت می کنید که به عنوان یک دوربین ماکرو با کیفیت دو برابر می شود. دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی آن احتمالاً جمعیت سلفی را تحت تأثیر قرار می دهد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می تواند بیش از یک روز و نیم با استفاده متوسط ​​کار کند و شارژر سریع ۶۸ واتی همراه می تواند نیمی از آن را تنها در ۱۵ دقیقه شارژ کند. اج ۴۰ نئو اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و مانند اکثر گوشی‌های موتورولا، رابط کاربری تمیز و تقریباً موجودی دارید.

قیمت موتورولا اج ۴۰ نئو در هند: ۲۴۹۹۹ روپیه برای ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

Infinix Zero 30 5G
اینفینیکس با این بودجه یک بسته خوب و همه جانبه را در قالب Zero 30 5G گردآوری کرده است. این دستگاه از تراشه Mediatek Dimensity 8020 SoC پشتیبانی می‌کند و از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن با استفاده متوسط ​​بیش از یک روز و نیم دوام می آورد و شارژر سریع ۶۸ واتی همراه می تواند آن را در مدت کمی بیش از ۵۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. این گوشی اندروید ۱۳ را با XOS 13 اجرا می‌کند. Infinix Zero 30 5G طراحی جذابی با پنل پشتی شیشه‌ای بافت‌دار دارد و وزن آن ۱۸۵ گرم است که این روزها سبک‌تر است.

یکی از ویژگی های برجسته این دستگاه صفحه نمایش AMOLED خمیده ۶٫۷۸ اینچی پر جنب و جوش آن با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت است. صفحه نمایش و همچنین قسمت پشتی توسط Corning Gorilla Glass 5 در برابر خط و خش محافظت می شوند. عکاسی در Infinix Zero 30 5G توسط یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با ۱۲۰ درجه FOV و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی انجام می شود. شما یک دوربین جلو ۵۰ مگاپیکسلی با PDAF دریافت می‌کنید که می‌تواند روی چند سلفی واقعاً چشمگیر کلیک کند.

قیمت Infinix Zero 30 5G در هند: ۲۲۹۹۹ روپیه برای ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی


منبع: https://www.firstpost.com/tech/best-phones-under-rs-25000-feb-2024-samsung-galaxy-f54-5g-realme-narzo-60-pro-5g-to-iqoo-z7-pro-5g-13674682.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *