Final Fantasy Pixel Remasters در رایانه شخصی بالاخره برابری ویژگی‌ها را با کنسول پیدا کرد

اسکوئر انیکس بالاخره سری Final Fantasy Pixel Remaster را در Steam به‌روزرسانی کرد تا برابری ویژگی‌ها را با نسخه‌های کنسول ارائه دهد.

در یک به‌روزرسانی جدید، ویژگی‌های کمکی در هر شش بازی اضافه شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد مقدار EXP، gil یا جادویی AP را که دریافت می‌کنند تغییر دهند یا برخوردهای دشمن را به طور کامل خاموش کنند.

علاوه بر این، پخش‌کننده‌ها می‌توانند بین موسیقی متن اصلی یا جدید تنظیم‌شده جابجا شوند، به علاوه نوع فونت را می‌توان بین نسخه‌های مدرن و کلاسیک تغییر داد.

Final Fantasy 7 Rebirth با مقصد تولد دوبارهدر یوتیوب تماشا کنید

این ویژگی‌ها همگی در عرضه کنسول بازی، در سراسر پلی‌استیشن و سوییچ در آوریل سال گذشته گنجانده شدند.

اگرچه نسخه‌های Steam یک سال زودتر منتشر شده‌اند، اما تا به حال برای اضافه شدن این نسخه‌ها طول کشیده است.

اضافات دیگری نیز وجود دارد. که در فاینال فانتزی ۶به عنوان مثال، اکنون گزینه ای برای تغییر سرعت حرکت وجود دارد. یک هیولا حیوانی قابل مشاهده از منوی بازی. و اعتبار ریمستر به صحنه مقدماتی نمادین اضافه شده است. اوه و البته رفع اشکال وجود دارد.

Final Fantasy Pixel Remasters شش بازی اول این سری را با ارائه ثابت به روز می کند. آنها راه ایده آلی برای تجربه سرچشمه های سری بر روی کنسول و رایانه شخصی (به جز ایکس باکس) هستند.

بعدی در این سری خواهد بود فاینال فانتزی ۷ تولد دوبارهدر تاریخ ۲۹ فوریه به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ عرضه می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-pixel-remasters-on-pc-finally-have-feature-parity-with-console?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *