خودروهای الکتریکی تایکان جدید پورشه دارای برد بیشتر، شتاب سریعتر و قیمت بالاتر هستند

پورشه برای اولین بار اولین خط EV خود را معرفی کرد. تایکان، در سال ۲۰۱۹، و در حال حاضر این مجموعه را بازسازی می کند. خودروساز رده بالا دارد سدان اسپرت تایکان ۲۰۲۵ را معرفی کردمدل های Cross Turismo و Sport Turismo، شامل "یک به روز رسانی به خصوص گسترده" 

این خودروهای الکتریکی تایکان ۲۰۲۵ دارند "با دینامیک رانندگی استثنایی و لذت رانندگی به ارتفاعات جدیدی از نظر عملکرد رسید." کوین گیک، رئیس خط مدل Taycan در بیانیه ای گفت. "در همان زمان، ما توانستیم کارایی، برد، قابلیت استفاده روزانه و راحتی را به طور قابل توجهی بهبود بخشیم." به روز رسانی ها شامل شتاب سریع تر، با دیفرانسیل عقب است تایکان خودروی سدان که از ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت در ۴٫۵ ثانیه شلیک می کند – ۰٫۶ ثانیه سریعتر از مدل قبلی خود. سدان توربو اس همان پرش را در ۲٫۳ ثانیه انجام می دهد که ۰٫۳ ثانیه بهبود یافته است.

از نظر قدرت، ۴۳۰ اسب بخار در پشت تایکان پایه وجود دارد، در حالی که توربو به ۸۷۲ اسب بخار می رسد. با این حال، توربو S با مشخصات بالا، به قدرت ۹۴۰ اسب بخار (از ۷۵۰ اسب بخار در مدل های قبلی) می رسد.

پورشه همچنین ادعا می کند که خط تایکان ۲۰۲۵ آن ۳۵ درصد برد بهتری با حداکثر ۴۲۲ مایل بین شارژ دارد که با بهبود بازسازی کمک می کند. آبگیری نیز باید سریع‌تر باشد، زیرا می‌تواند تا ۳۲۰ کیلووات (که ۵۰ کیلووات بیشتر از مدل‌های قبلی است) از طریق یک ایستگاه شارژ ۸۰۰ ولتی DC شارژ شود. از دیگر ویژگی های استاندارد جدید می توان به سیستم تعلیق بادی تطبیقی، کمک تغییر مسیر و فرمان گرم شونده اشاره کرد. در نمای بیرونی، مدل‌های تایکان کمی تجدید طراحی شده‌اند که شامل چراغ‌های جلوی ماتریسی با وضوح بالا می‌شود.

۲۰۲۵ تایکان این خط از ۹۹۴۰۰ دلار برای مدل پایه شروع می شود و برای Turbo S Cross Turismo به ۲۱۱۷۰۰ دلار می رسد. پورشه ۱۹۹۵ دلار دیگر به هر سفارش برای تحویل، پردازش و رسیدگی اضافه می کند. پورشه می‌گوید مدل‌های جدید تایکان از بهار عرضه می‌شوند و به نظر می‌رسد در تابستان یا پاییز وارد ایالات متحده شوند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/porsches-new-taycan-evs-have-more-range-faster-acceleration-and-a-higher-price-123514002.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/porsches-new-taycan-evs-have-more-range-faster-acceleration-and-a-higher-price-123514002.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *