پروژه AirPods Max به‌روزرسانی شایعه شده برای مدل نسل بعدی را به واقعیت تبدیل می‌کند

آخرین پروژه مشاور نمونه‌سازی سخت‌افزار کن پیلونل، این پروژه را تغییر می‌دهد AirPods Maxپورت لایتنینگ برای USB-C به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم او برای برجسته کردن مشکلات تعمیرپذیری و پایداری در لوازم الکترونیکی مصرفی.

پروژه AirPods Max به‌روزرسانی شایعه شده برای مدل نسل بعدی را به واقعیت تبدیل می‌کند
این پروژه در پاسخ به نارضایتی برخی از کاربران در رابطه با تکیه مداوم هدفون های پریمیوم به پورت لایتنینگ برای شارژ در حالی که اکثر دستگاه های دیگر اپل به USB-C تغییر داده اند، و همچنین شایعاتی مبنی بر اینکه نسخه نسل دوم این هدفون دستگاه در نهایت انتقال را انجام خواهد داد. همچنین به عنوان یک راه حل مناسب برای پورت های آسیب دیده ایرپاد مکس لایتنینگ، که تعویض آن ها پرهزینه است، عمل می کند.

Pillonel یک قطعه جایگزین سفارشی ایجاد کرد تا به هر کاربر فنی AirPods Max اجازه دهد تا هدفون خود را به USB-C ارتقا دهد. این تلاش شامل فرآیندهای پیچیده طراحی و ساخت، از جمله توسعه یک مدار تبدیل منبع باز USB-C و یک برد مدار چاپی سفارشی است که بدون نیاز به سوراخ کردن یا آسیب رساندن به هیچ یک از اجزای اصلی، کاملاً جا می‌شود.

قطعه جایگزین به گونه ای طراحی شده است که در بالای برد موجود قرار گیرد و به دقت از تماس با سایر اجزا جلوگیری شود. این طرح همچنین نگرانی‌های بالقوه دوام را با یک بخش انعطاف‌پذیر که استرس روی کانکتور را کاهش می‌دهد و طول عمر کیت را افزایش می‌دهد، برطرف می‌کند.

Pillonel امکان فعال کردن انتقال صدا از طریق پورت USB-C را بررسی کرد، اما در نهایت به دلیل هزینه و پیچیدگی گزاف ادغام فناوری اختصاصی اپل، تصمیم به مخالفت با آن گرفت. کیت تبدیل، همراه با دستورالعمل های دقیق، برای خرید در دسترس است فروشگاه آنلاین Pillonel.

نسل دوم AirPods Max هستند شایعه شده که در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه می شود، با ارتقای اصلی پورت USB-C به جای Lightning. هیچ تغییر قابل توجه دیگری انتظار نمی رود، به این معنی که هدفون احتمالاً خواهد بود ویژگی ها را از دست بدهید از جمله تراشه H2 و Adaptive Audio، اما ممکن است گزینه‌های رنگی جدیدی وجود داشته باشد.

جمع بندی های مرتبط: AirPods Max
برچسب ها: و پیلونل، USB-C
راهنمای خریدار: AirPods Max (احتیاط)
انجمن های مرتبط: AirPods


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/28/airpods-max-project-makes-rumored-upgrade-a-reality/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *