بچه‌های خورشید یک تک‌تیرانداز مستقل جذاب است که به نقطه برخورد می‌کند

از میان برس های متراکم دیجیتال و شیب های شیب دار، هر سطح آتش سریع در فرزندان خورشید با پای پیاده شروع می شود، زیرا The Girl، قهرمان ناشناس آن، در یک کمان دور در اطراف طعمه فرقه خود می دود. موهای بلندی که صورتش را پوشانده است، اسلحه را روی پشتش آویزان کرده، سرش را به سمت خاک پایین آورده است – این حس کمتر این است که کسی به اهداف خود بپیچد، و بیشتر این است که آنها به سادگی مکان مناسب را برای شلیک در نهایت احساس می کنند.

البته، این شما هستید که کنترل را در دست دارید – وقتی شکل‌های روشن را در دوردست اسکن می‌کنید، دختر را در یک مسیر از پیش تعیین شده به چپ یا راست بفرستید: چهره‌های طلایی درخشان در میان محیط تاریک، که گویی با نوعی حس ششم برجسته شده‌اند. آیا دختر قدرت خاصی دارد؟ آیا فرقه مورد نظر، یعنی فرزندان خورشید، ربطی به این موضوع داشتند؟ تنها اطلاعاتی که در مورد پیشینه او داده اید این است که او زمانی یکی از آنها بوده است – خواست یا نخواسته نامشخص است – قبل از اینکه مشتاق نابودی آنها شود.

هنگامی که موقعیت دختر را انتخاب کردید، هر سطح به رویداد اصلی خود منتقل می‌شود: ماشه کشیده می‌شود، گلوله از طریق ردیابی حرکت آهسته به سبک Sniper Elite شلیک می‌کند که به سمت اولین هدف خود می‌رود. نشانه خون فواره می زند، و سپس – تو برو، دوباره مثل جادو، با این فرصت که اکنون ناگهان زاویه گلوله را تغییر دهیم تا فرقه دوم، و سپس سومی، و چهارمی را از بین ببری… اما همه آنها کجا هستند. ? صرف نظر از اینکه آن عکس اصلی را کجا می گیرید، هر سطح در Children of the Sun یک پیچ و خم مینیاتوری است که می توانید در زمان گلوله پیمایش کنید. اطراف گوشه ها، از پنجره ها به ساختمان ها، پنهان شده در درختان. راه خود را درست پیش بگیرید و هیچ کس در امان نیست.


بچه‌های خورشید یک تک‌تیرانداز مستقل جذاب است که به نقطه برخورد می‌کندتریلر فرزندان خورشید فاش می شود


نگاهی به کودکان خورشید در عمل.

با مشاهده از بالا، شاید تشخیص زوایا و مکان های مخفی آسان تر باشد. به سرعت، به شما نشان داده می شود که با بزرگنمایی شلیک خود به سمت اهدافی در آسمان – با عرض پوزش، پرندگان – می توانید دوباره مستقیماً به قسمت های دیگر جعبه پازل که هنوز ندیده اید، ضربه بزنید. یا شاید برای عبور از سقف ترک خورده یک ساختمان. یا به دلیل بازی های ویدیویی، فقط حلزون خود را در باک بنزین ماشین منتظر فرو ببرید و آتش بازی را تماشا کنید.

مهمتر از همه، دختر باید همه اعضای فرقه را در یک عکس جذب کند. فقط یک مورد را از دست بدهید و بازی تمام شده است، یا بهتر است بگوییم، باید آن سطح را از حالت خاموش مجدداً شروع کنید – یک بار دیگر شلیک خود را انتخاب کنید، اولین هدف را نشانه بگیرید و از آنجا بروید. سطوح بعدی نوید مکانیک های جدید بیشتری را می دهند، مانند توانایی انحنای واقعی گلوله ها در طول پرواز مانند آن فیلم با بازی آنجلینا جولی و جیمز مک آووی. مطالعه دقیق اهداف شما همچنین سرنخ هایی از فعالیت فرقه به دست می دهد – و گام بعدی را در مسیر رسیدن به هدف نهایی دختر، رهبر فرقه، نشان می دهد.


اسکرین شات فرزندان خورشید که فرقه‌های درخشان را نشان می‌دهد - اهداف شما.


اسکرین شات بچه‌های خورشید که پمپ بنزینی را نشان می‌دهد که با نورهای نئون در مقابل آسمان صورتی روشن شده است.


اسکرین شات بچه های خورشید که ماشینی در حال سوختن را نشان می دهد.


اسکرین شات بچه‌های خورشید که دختر را در حال دویدن در جنگلی تاریک در پیش‌زمینه نشان می‌دهد، آتش‌هایی که فراتر از آن می‌سوزند.

اعتبار تصویر: بازگشت دیجیتال

هر سطح را کامل کنید و رتبه‌بندی تلاش‌هایتان به شما نشان داده می‌شود، و سپس به جعبه پازل بعدی می‌روید، یا – به احتمال زیاد، من پیدا کرده‌ام – به ابتدای آن مرحله برای امتحان دوباره بازمی‌گردید. راه‌های آموخته‌شده، حرکات فرقه‌گرایانه متعهد به حافظه، حصول اطمینان از اینکه The Girl مهارت‌های خود را برای سرعت بخشیدن به سطوح کارآمدی ارتقا می‌دهد، لذتی تلخ وجود دارد، که فرزندان خورشید از طریق تابلوهای امتیازات برای هر سطح تشویق می‌کنند.

کودکان خورشید که امسال راه اندازی شد، اثر یک توسعه دهنده انفرادی برلینی است رنه روته، یک طراح مستقل آزمایشی اکنون به کمک Devolver Digital به مخاطبان بیشتری ارائه شده است. این بخشی از Killer7، بخشی از Hitman’s Elusive Contracts، از طریق یک لنز تاریک و در عین حال فریبنده است. یک وجود دارد نسخه ی نمایشی استیم اکنون اگر می خواهید آن را امتحان کنید


منبع: https://www.eurogamer.net/children-of-the-sun-is-an-engrossing-indie-sniper-puzzler-that-hits-the-spot?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *